Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 listopada 2021, 13:33

autor: Adrian Werner

Hideo Kojima na planie tajemniczego projektu; fani spekulują

Hideo Kojima teasuje nowy projekt. Niektórzy fani typują, że chodzi o Death Stranding 2, ale równie dobrze może to być nowa marka lub film.

Wydaje się, że Hideo Kojima zaczął teasować swój następny projekt. Wielu graczy ma nadzieję, że chodzi o Death Stranding 2.

Twórca wrzucił na Twittera zdjęcie z wiadomością, że wraca na plan i z tego powodu pracuje nad ulepszeniem swojego scenariusza. Fotografia jest rozmyta, co nie przeszkodziło fanom pospekulować w komentarzach pod wiadomością Kojimy.

Hideo Kojima na planie tajemniczego projektu; fani spekulują - ilustracja #1

Część z komentujących ma nadzieję, że rozmazane osoby na zdjęciu to Norman Reedus oraz/lub Mads Mikkelsen. W takim wypadku prawdopodobne byłoby, że chodzi o Death Stranding 2. Fotografia jest jednak tak niewyraźna, że próba wytypowania tożsamości widocznych na niej osób jest czystą zgadywanką.

Zresztą, nawet gdyby na zdjęciu był któryś z tych aktorów, to równie dobrze mogłaby to być zupełnie inna gra, a Kojima jedynie ponownie zatrudnił odtwórców ról, z którymi pracował wcześniej.

Wreszcie teasowany przez Kojimę projekt może wcale nie być grą. Twórca niedawno otworzył nowy oddział swojego studia, który ma skoncentrować się na filmach i serialach.

Przypomnijmy, że Death Stranding ukazało się w listopadzie 2019 roku jako tytuł ekskluzywny dla PlayStation 4. Dziewięć miesięcy później produkcja trafiła na PC, a niedawno na PlayStation 5 ukazała się rozszerzona i ulepszona wersja projektu zatytułowana Death Stranding: Director's Cut. Na razie studio Kojima Productions nie ujawniło, czy nowości z tego wydania kiedykolwiek trafią na pecety.

  1. Oficjalna strona internetowa studia Kojima Productions
  2. Recenzja gry Death Stranding – co tu się odkojimowało?
  3. Death Stranding – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej