Firma Dark Horse poinformowała, że ma w planach dwie figurki bazujące na licencji gry Cyberpunk 2077. Jedna ukaże standardową wersję głównego bohatera, a druga Johnny'ego Silverhanda, czyli postać, w którą wcieli się Keanu Reeves.

Jakiś czas temu pisaliśmy o zabawkach Funko zainspirowanych Cyberpunkiem 2077. Okazuje się, że to nie jedyne figurki, jakie powstaną w oparciu o grę studia CD Projekt RED. Swoją ofertę przygotuje również firma Dark Horse, która postawi na znacznie bardziej realistyczne projekty modeli.
Informacjami tymi podzielono się podczas konwentu Toy Fair 2020. W planach są dwie figurki - jedna ukazująca Johnny’ego Silverhanda, w którego w grze wcieli się Keanu Reeves, a druga prezentującą standardową męską wersję V, czyli grywalnego bohatera. Na razie ujawniono jedynie zdjęcie drugiej z tych zabawek.
Obie figurki będą mierzyły około 24 centymetrów wysokości. Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie trafią do sprzedaży. Każda kosztować będzie 49,99 dolarów, czyli w przeliczeniu niecałe 200 złotych. W rzeczywistości spodziewamy się jednak ceny 55,9 euro (239 zł), gdyż tyle trzeba wydać w Europie na model Geralta tej samej firmy, który w USA wyceniony jest na 49,99 dolarów.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Początkowo produkcja miała zadebiutować w kwietniu tego roku, ale ostatecznie termin premiery przesunięto na 17 września. Natomiast na tryb multiplayer najpewniej poczekamy do 2022 roku.
Warto dodać, że figurki nie są jedyną atrakcją, którą dla fanów gry szykuje wydawnictwo Dark Horse. W planach jest również The World of Cyberpunk 2077, czyli ilustrowany album wypełniony informacjami o uniwersum najnowszej produkcji studia CD Projekt RED.
Z kolei firma Nvidia niedawno zapowiedziała limitowaną edycję karty graficznej GeForce RTX 2080 Ti, której wygląd będzie nawiązywał do CP2077. Swoje figurki ma w planach również McFarlane Toys, ale ich jakość pozostawia wiele do życzenia.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
28

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.