Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2019, 01:39

Cyberpunk 2077 już na szczycie listy bestsellerów Steama

Prezentacja Microsoftu w czasie tegorocznych targów E3 zaowocowała ujawnieniem długo wyczekiwanej daty premiery Cyberpunka 2077 i uruchomieniem pre-orderów. Od tego momentu gra bije rekordy popularności. Tytuł od CD Projekt RED znajduje się obecnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Steama.

Cyberpunk 2077 w pierwszym dniu przedsprzedaży trafił na listę bestsellerów Steama. - Cyberpunk 2077 już na szczycie listy bestsellerów Steama - wiadomość - 2019-06-10
Cyberpunk 2077 w pierwszym dniu przedsprzedaży trafił na listę bestsellerów Steama.

Do największych atrakcji tegorocznej konferencji E3 Microsoftu śmiało można zaliczyć Cyberpunk 2077 od rodzimego studia CD Projekt RED. W czasie prezentacji aktor Keanu Reeves zdradził, że gra pojawi się na rynku 16 kwietnia 2020 roku. Krótko po tym wydarzeniu ruszyła lawina zainteresowania i tytuł - w pierwszym dniu przedsprzedaży - trafił na szczyt listy bestsellerów platformy Steam.

Każdy zainteresowany może zakupić Cyberpunk 2077 – w wersji podstawowej oraz kolekcjonerskiej – za pośrednictwem oficjalnej strony tytułu. Z zawartością konkretnych edycji oraz ich cenami zapoznać się można tutaj. Gra trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Na PC-tach, oprócz wspomnianego już Steama, można również wybrać inną platformę cyfrowej dystrybucji (GOG.com oraz Epic Games Store) lub wersję pudełkową. Należy jednak pamiętać, że w przypadku tej drugiej opcji nie otrzymamy płyty z grą, a jedynie kod do aktywacji produktu na GOG.com. Tytuł otrzyma pełną, polską wersję językową.

Warto wspomnieć, że Cyberpunk 2077 to RPG akcji osadzone w realiach science fiction. Produkcja została zapowiedziana w 2012 roku. Od tego czasu zainteresowanie tytułem stale rośnie, o czym świadczyć może między innymi, prawie 16 milionów wyświetleń pod opublikowanym w sierpniu 2018 roku 48-minutowym zapisem rozgrywki. Za niecały rok dowiemy się czy gra udźwignie ciężar oczekiwań, jakie ma względem niej społeczność.