Co znajdzie się w każdym epizodzie Alien Breed Evolution?

John Dennis z Team17 wyjaśnił jak będzie wyglądał Alien Breed Evolution, który ma zostać wydany na PlayStation 3, Xboksa 360 i prawdopodobnie pecety. Okazuje się, że gra, jak już zresztą wiemy, zostanie podzielona na trzy płatne epizody. W każdym z nich znajdziemy natomiast wprowadzenie i pięć poziomów zapewniających podobno solidną (5-8 godzin) porcję zabawy.

Szymon Liebert

John Dennis z Team17 wyjaśnił jak będzie wyglądał Alien Breed Evolution, który ma zostać wydany na PlayStation 3, Xboksa 360 i prawdopodobnie pecety. Okazuje się, że gra, jak już zresztą wiemy, zostanie podzielona na trzy płatne epizody. W każdym z nich znajdziemy natomiast wprowadzenie i pięć poziomów zapewniających podobno solidną (5-8 godzin) porcję zabawy.

Poziomy wprowadzające do epizodów, nazywane przez twórcę prologami, będą jednocześnie darmowymi wersjami każdego z nich. Wspomniane, właściwe układy solowe mają być naprawdę ogromne i rozbudowane (twórca sugeruje nawet, że będą zbyt duże niż powinny). Na brak treści w grze nie powinniśmy chyba narzekać, chociaż trzeba sprawdzić czy twórcy wywiążą się z obietnic.

Co znajdzie się w każdym epizodzie Alien Breed Evolution? - ilustracja #1

Dowiedzieliśmy się również, że w każdym z trzech odcinków nowego Alien Breed pojawią się dwie zasadnicze sceny. W przykładowej statek kosmiczny będzie przedzierał się przez pole asteroidów. Przemierzając korytarze pojazdu będziemy musieli uważać na odłamki skał i pamiętać o kończącym się powietrzu. W poszczególnych epizodach zawarte zostaną po dwie walki z różnymi bossami.

Dodatkiem do rozgrywki solowej będą mapy sieciowe – każdy odcinek wprowadzi trzy nowe. Podsumowując, otrzymamy 15 poziomów dla jednego gracza, 6 scenerii, 6 walk z bossami, 9 map do multiplayera oraz mniej więcej 15-24 godzin zabawy. Niestety nie znamy jeszcze daty premiery ani ceny pierwszego odcinka. Oczekiwania są duże – w końcu Alien Breed to prawdziwa legenda.

Alien Breed Impact

Alien Breed Impact

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 16 grudnia 2009

Informacje o Grze
6.5

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Insomniac rezygnuje z 60 klatek na sekundę. Co na to inni deweloperzy?

Następny
Insomniac rezygnuje z 60 klatek na sekundę. Co na to inni deweloperzy?

Wii 2 w 2010 roku?

Poprzedni
Wii 2 w 2010 roku?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl