Twórcy Cities: Skylines 2 kontynuują serię „przewodników” po Cities: Skylines 2. Tym razem omówiono zmiany związane z dostawami energii oraz wody.
Studio Colossal Order ma dla nas kolejną garść informacji na temat kontynuacji swojego popularnego city buildera. Tym razem poznaliśmy zmiany związane z wodą i elektrycznością w Cities: Skylines 2.
Jak zawsze, dziennikowi deweloperskiemu na Steamie i na oficjalnej stronie firmy Paradox Interactive towarzyszy filmik pokrótce podsumowujący artykuł o – jak to ładnie ujęto – „balansowaniu najbardziej ludzkich potrzeb mieszkańców z naszymi ambicjami jako budowniczych miasta”. Materiał możecie obejrzeć poniżej.
Choć tym razem studiu Colossal Order udało się zmieścić w jednym artykule na Steamie, nadal jest w nim sporo informacji. Tak jak dostrzegli to gracze jeszcze w czerwcu, w CS 2 budynki będą mogły być zasilane poprzez podziemne kable, biegnące pod drogami.
Co się tyczy źródeł energii, do wyboru będą wszystkie opcje znane z „jedynki”, czy to paliwa kopalne, czy to „czysta” energia (słoneczna, wiatrowa, wodna, geotermalna), czy też elektrownie jądrowe.

Kwestia zaopatrzenia miasto w wodę wygląda podobnie jak w pierwszym Cities: Skylines, ale i tu znalazło się miejsce dla paru nowinek.
Tak jak w przypadku dróg i usług, gracze będą mogli sprawdzić informacje dotyczące energii i wody w specjalnym menu. Z niego dowiemy się m.in. o źródłach i poziomie czystości (lub zanieczyszczenia) wody, przepływie prądu oraz imporcie-eksporcie obu „surowców”.
Ponadto w obu tych systemach zostanie zaimplementowana opcja ulepszeń, które omówiono przy okazji budynków. Więcej informacji znajdziecie we wpisie twórców na Steamie i na oficjalnej stronie firmy Paradox Interactive.

Premiera Cities: Skylines 2 nastąpi 24 października. Tytuł zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Gra będzie też od razu dostępna w usłudze Game Pass.
Może Cię zainteresować:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).