Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Sony Computer Entertainment Polska Press Release 11 czerwca 2010, 19:20

Centrum Obsługi Klienta PlayStation w nowych godzinach pracy

Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.

Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:

- od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-21.00

- w soboty w godzinach 9.00-15.00

Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.