Cenega nowym dystrybutorem gier Activision

Koncern Activision nawiązał współpracę z firmą Cenega, która została nowym polskim dystrybutorem gier amerykańskiego giganta - za jej sprawą na nasz rynek trafią np. kolejne odsłony Call of Duty. Natomiast gry Blizzarda pozostaną w rękach CDP.

Kamil Zwijacz

Spyro Reignited Trilogy ukaże się u nas nakładem firmy Cenega. - Cenega nowym dystrybutorem gier Activision - wiadomość - 2018-05-12
Spyro Reignited Trilogy ukaże się u nas nakładem firmy Cenega.

W przesłanej wiadomości prasowej firma Cenega poinformowała, że nawiązała współpracę z koncernem Activision Blizzard International B.V. Na mocy podpisanej umowy rodzimy dystrybutor będzie odpowiedzialny za sprzedaż tytułów Activision w Polsce. Tym samym oznacza to, że prawa do wydawania gier amerykańskiego giganta straciła firma CDP, choć nie do końca. Cenega zajmować będzie się bowiem tylko Activision, a CDP projektami autorstwa studia Blizzard Entertainment.

Jeżeli chodzi o planowane gry, to w najbliższych miesiącach Cenega wypuści na naszym rynku następujące tytuły: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (premiera 29 czerwca na Nintendo Switch, Xbox One i PC – wersja na PlayStation 4 dostępna od czerwca 2017 roku), Spyro Reignited Trilogy (premiera 21 września na PS4 i XOne) oraz Call of Duty: Black Ops IIII (12 października na PC, PS4, XOne). Dodatkowo Cenega ma być odpowiedzialna za sprzedaż wcześniejszych tytułów firmy Activition.

Cenega to jeden z największych dystrybutorów działających w Polsce, który towarzyszy nam od lat, współpracując z wieloma branżowymi gigantami, w tym Bandai Namco, Warner Bros. Interactive Entertainment, Bethesda Software, 2K Games czy Sega. Komu jak komu, ale tej firmie doświadczenia z pewnością nie brakuje, więc chyba możemy być spokojni o los gier Activision w naszym kraju.

Call of Duty: Black Ops IIII

Call of Duty: Black Ops IIII

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 12 października 2018

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

4.9

Gracze

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

20

Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów

Następny
Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów

Na E3 2018 Sony pokaże m.in. Death Stranding i The Last of Us: Part 2

Poprzedni
Na E3 2018 Sony pokaże m.in. Death Stranding i The Last of Us: Part 2

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl