Do sprzedaży trafił Car Mechanic Simulator 2018, czyli gra pozwalająca na wcielenie się w mechanika samochodowego. Na razie zabawę mogą rozpocząć tylko posiadacze pecetów. Natomiast użytkownicy konsol poczekają jeszcze kilka miesięcy na swoje wersje.
![Gra na razie dostępna jest tylko na PC, ale wersje konsolowe są w drodze. - Car Mechanic Simulator 2018 wjechał na rynek [aktualizacja: gra zaliczy lekki poślizg] - wiadomość - 2017-07-21](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Wiadomosci/109390615.jpg)
AKTUALIZACJA: Twórcy poinformowali, że premiera gry zostanie lekko opóźniona. Produkcja na trafić do sprzedaży pomiędzy 24 a 28 lipca.
Doczekaliśmy się wreszcie premiery Car Mechanic Simulator 2018, czyli symulacji pozwalającej zakosztować życia mechanika samochodowego. Gra zadebiutowała na razie tylko na PC. W planach są także wersje na konsole Xbox One i PlayStation 4, ale te wydania ukażą się w późniejszym terminie.
Produkcja dostępna jest w rodzimych sklepach, zarówno w edycji pudełkowej, jak i cyfrowej. Na Steam sprzedaż ruszy dzisiaj wieczorem. Gra posiada lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Warto wspomnieć, że w naszym kraju wersja pudełkowa wyposażona została w kilka bonusów, w tym plakat oraz kody na DLC z licencjonowanymi autami marki Mazda.
Autorzy mają w planach intensywne rozwijanie gry po premierze za pomocą płatnych DLC. Wprowadzą one licencjonowane pojazdy takich marek jak Mercedes, Maserati, DeLorean, Pagani, Bentley, Dodge, Plymouth, Chrysler, Jeep, Ram, Lotus czy Mazda. Za kilka miesięcy produkcja ma również otrzymać patch z multiplayerem.
Przed podjęciem decyzji o ewentualnym zakupie Car Mechanic Simulator 2018 warto zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi gry:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
10

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.