Call of Duty: WWII wygrało czarny piątek. Top 10 UK (19 - 25 listopada)

Call of Duty: WWII utrzymało pozycję lidera w tygodniu obejmującym czarny piątek, ale w okresie tym bardzo dobrze radziły sobie także wszelkie urządzenia przeznaczone do grania.

Przemysław Zamęcki

1

Czarny piątek chyba już na całym świecie upłynął pod znakiem obniżek cenowych, co oczywiście przekłada się na zainteresowanie klientów zakupami i zwiększenie zysków sprzedawców. W związku z tym sprzedaż oprogramowania rozrywkowego, w stosunku do wcześniejszego notowania, zwiększyła się o 89%, a przychód z tego tytułu wzrósł o 53%. Tym samym ubiegły tydzień okazał się najlepszym w tym roku pod oboma wymienionymi względami. Niewykluczone, że lepiej poradzi sobie jeszcze okres przedświąteczny, ale tym będziemy zajmować się innym razem.

Call of Duty: WWII wygrało czarny piątek. Top 10 UK (19 - 25 listopada) - ilustracja #1

W przypadku konsol PlayStation 4 i Xbox One ich sprzedaż, w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, wzrosła o 3%. Szczególnie zadowolona powinna być firma Sony, która upłynniła najwięcej konsol w historii czarnych piątków - z wyjątkiem 2013 roku, kiedy to PS4 miało premierę.

Na pierwszym miejscu utrzymało się Call of Duty: WWII. Jest to czwarty tydzień „liderowania” liście brytyjskich przebojów pudełkowych od chwili premiery gry. Na miejsce drugie wskoczyła FIFA 18, a na trzecie, dzięki potężnej obniżce, fani wyciągnęli z niebytu Gran Turismo Sport. Star Wars: Battlefront II spadło o dwa oczka, a do pierwszej dziesiątki powróciły tytuły wydane przez Bethesdę: Wolfenstein II: The New Colossus i Fallout 4. A także Need for Speed: Payback, dzięki czemu Electronic Arts może pochwalić się umieszczeniem aż trzech gier w poniższym notowaniu. Poza tym w pierwszej czterdziestce zadebiutowały dwie gry na PlayStation 4, czyli Knowledge is Power (miejsce czternaste) i Hidden Agenda (miejsce piętnaste).

Przeceniony przez Sony hełm wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR w minionych siedmiu dniach znalazł tylu nabywców, ilu na jego zakup zdecydowało się w okresie osiemnastu tygodni poprzedzających czarny piątek.

1.

Call of Duty: WWII

2.

FIFA 18

3.

Gran Turismo Sport

4.

Star Wars: Battlefront II

5.

Assassin’s Creed Origins

6.

Forza Motorsport 7

7.

Wolfenstein II: The New Colossus

8.

Super Mario Odyssey

9.

Fallout 4

10.

Need for Speed: Payback

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 3 listopada 2017
Call of Duty: WWII - Encyklopedia Gier
7.5

GRYOnline

7.3

Gracze

7.0

Steam

7.8

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

2

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Premiery gier w Polsce (27 listopada - 3 grudnia 2017)

Następny
Premiery gier w Polsce (27 listopada - 3 grudnia 2017)

Switch najpopularniejszym produktem podczas czarnego piątku w USA

Poprzedni
Switch najpopularniejszym produktem podczas czarnego piątku w USA

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl