Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 listopada 2017, 12:25

Call of Duty: WWII wygrało czarny piątek. Top 10 UK (19 - 25 listopada)

Call of Duty: WWII utrzymało pozycję lidera w tygodniu obejmującym czarny piątek, ale w okresie tym bardzo dobrze radziły sobie także wszelkie urządzenia przeznaczone do grania.

Czarny piątek chyba już na całym świecie upłynął pod znakiem obniżek cenowych, co oczywiście przekłada się na zainteresowanie klientów zakupami i zwiększenie zysków sprzedawców. W związku z tym sprzedaż oprogramowania rozrywkowego, w stosunku do wcześniejszego notowania, zwiększyła się o 89%, a przychód z tego tytułu wzrósł o 53%. Tym samym ubiegły tydzień okazał się najlepszym w tym roku pod oboma wymienionymi względami. Niewykluczone, że lepiej poradzi sobie jeszcze okres przedświąteczny, ale tym będziemy zajmować się innym razem.

Call of Duty: WWII wygrało czarny piątek. Top 10 UK (19 - 25 listopada) - ilustracja #1

W przypadku konsol PlayStation 4 i Xbox One ich sprzedaż, w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, wzrosła o 3%. Szczególnie zadowolona powinna być firma Sony, która upłynniła najwięcej konsol w historii czarnych piątków - z wyjątkiem 2013 roku, kiedy to PS4 miało premierę.

Na pierwszym miejscu utrzymało się Call of Duty: WWII. Jest to czwarty tydzień „liderowania” liście brytyjskich przebojów pudełkowych od chwili premiery gry. Na miejsce drugie wskoczyła FIFA 18, a na trzecie, dzięki potężnej obniżce, fani wyciągnęli z niebytu Gran Turismo Sport. Star Wars: Battlefront II spadło o dwa oczka, a do pierwszej dziesiątki powróciły tytuły wydane przez Bethesdę: Wolfenstein II: The New Colossus i Fallout 4. A także Need for Speed: Payback, dzięki czemu Electronic Arts może pochwalić się umieszczeniem aż trzech gier w poniższym notowaniu. Poza tym w pierwszej czterdziestce zadebiutowały dwie gry na PlayStation 4, czyli Knowledge is Power (miejsce czternaste) i Hidden Agenda (miejsce piętnaste).

Przeceniony przez Sony hełm wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR w minionych siedmiu dniach znalazł tylu nabywców, ilu na jego zakup zdecydowało się w okresie osiemnastu tygodni poprzedzających czarny piątek.

1.

Call of Duty: WWII

2.

FIFA 18

3.

Gran Turismo Sport

4.

Star Wars: Battlefront II

5.

Assassin’s Creed Origins

6.

Forza Motorsport 7

7.

Wolfenstein II: The New Colossus

8.

Super Mario Odyssey

9.

Fallout 4

10.

Need for Speed: Payback

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII