Firma Activision, twórca nadchodzącącej nowej gry z popularnej serii Call of Duty, zaprezentowała dwie edycje kolekcjonerskie, które można od dzisiaj zamawiać na zasadzie pre-orderu. Premiera gry Call of Duty: Ghosts odbędzie się 5 listopada 2013 roku.

Za niecałe trzy tygodnie odbędzie się premiera nowej gry z popularnej serii Call of Duty. W związku z tym, przedstawiciele firmy Activision poinformowali o rozpoczęciu sprzedaży edycji kolekcjonerskich zbliżającej się produkcji Call of Duty: Ghosts, które od dzisiaj mogą zamawiać gracze. Mowa o edycjach, gdyż dostępne będą dwie: droższa Prestige Edition i tańsza Hardened Edition.
W skład kosztującej 119.99 dolarów (ok. 366 zł) Hardened Edition wchodzi:
Warta 199,99 dolarów (ok. 610 zł) Prestige Edition składa się z tych samych elementów, a także wysokiej jakości (full HD 1080p), wodoodpornej i wstrząsoodpornej kamery wideo. Wraz z nią nabywcy Prestige Edition otrzymają kartę pamięci 4GB, baterie i odpowiedni software. Obie edycje kolekcjonerskie dadzą dostęp do darmowej mapy Free Fall dla trybu multiplayer, przeznaczonej dla osób kupujących grę w formie pre-orderu, a o której więcej pisaliśmy tutaj.
Warto dodać, że edycje kolekcjonerskie są dostępne w wersjach na wszystkie konsolowe platformy, zarówno starej jak i nowej generacji: Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 i PlayStation 4, a także na komputery PC. Możliwości zamawiania edycji kolekcjonerskich są w jednak tym momencie ograniczone, także w zależności od kraju zamieszkania (np. nie można zamówić Hardened Edition na PC w niektórych krajach; Prestige Edition na PC chwilowo jest w ogóle niedostępne). Wśród możliwych do wyboru państw na razie nie ma Polski. Czy wraz ze zbliżaniem się daty premiery ta sytuacji się zmieni, niedługo się przekonamy.
Przy okazji informacji o edycjach kolekcjonerskich Activision ogłosiło, że w pierwszy weekend po premierze gry (8-11 listopada) gracze będą zdobywali dwa razy więcej doświadczenia.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adam Zechenter
W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 do 2025 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego; szefował też działowi wideo i prowadził podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.