Pierwsze modyfikacje do pecetowego Red Dead Redemption już powstają, choć nie są do końca czymś, czego gracze oczekiwali.
Po ponad czternastu latach od premiery, fani Red Dead Redemption będą mogli ograć historię Johna Marstona na własnych komputerach. Opracowany przez studio Double Eleven port już od dwóch dni jest dostępny w sprzedaży, umożliwiając powrót nie tylko do pecetowej „jedynki”, ale także do dodatku Undead Nightmare – także w polskiej wersji językowej.
Pecetowy Red Dead okazał się dużym sukcesem, zbierając pochwały fanów, którzy jedyne zażalenia kierują do ceny… choć jak się okazuje, niektórym przeszkadza także drobna zmiana czołówki.
W ciągu zaledwie dwóch dni od premiery, komputerowa „jedynka” doczekała się modyfikacji usuwającej logo Double Eleven ze wstępu. Jej twórca argumentuje decyzję chęcią przywrócenia doświadczenia, jakim jest uruchomienie oryginalnego Red Dead Redemption sprzed lat. Pozostali gracze wydają się być innego zdania.
Większość komentujących pod powyższym wpisem nie pochwala postawy modera, podsumowując ją jako brak szacunku względem studia, które zabrało się za odkopanie kodu gry.
Ludzie mylą tego moda z pominięciem intra. Nie, on usuwa tylko jedno specyficzne logo, co jest wprost lekceważące.
Używam modów do pomijania wstępów cały czas, ale usuwanie jednego określonego loga i pozostawianie reszty jest abstrakcyjne i niegrzeczne wobec magów, którzy zdobyli kod spaghetti do RDR1 i porządnie opracowali go na komputery.
- NiuMeee
Z drugiej strony niektórzy internauci nie widzą nic złego w usunięciu loga Double Eleven, twierdząc że zmiana jest jedynie kosmetyczna i nie ma na celu urażenia twórców portu – zwłaszcza że nijak nie wpływa na ich zarobki. Jaka jest wasza opinia na ten temat?
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
3

Autor: Aleksandra Sokół
Do GRYOnline.pl trafiła latem 2023 roku i opowiada o grach oraz wydarzeniach z ich świata. Absolwentka filologii angielskiej, która potrafiła poświęcić całą pracę naukową postaci komandora Sheparda z serii Mass Effect. Ma doświadczenie w pracy przy tłumaczeniach audiowizualnych, a obecnie godzi pracę anglistki z pasją, jaką jest pisanie. Prywatnie książkara, matka dwóch kotów, a także zagorzała fanka Dragon Age'a i Cyberpunka 2077, która pół życia spędziła po fandomowej stronie Internetu.