Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze

Znakomite RPG akcji Bloodborne na konsolę PlayStation 4 cierpi na buga związanego z kluczem Lunarium, który może nie pojawić się po walce z jednym z bossów, jeżeli wcześniej w lokacji Forbidden Woods korzystało się z multiplayera. Firma Sony zdradziła, że odpowiedni patch jest już w produkcji, a tymczasem najlepiej grać we wspomnianym miejscu samemu.

Kamil Zwijacz

Uaktualnienie: Patch poprawiający błąd, uniemożliwiający dalsze postępy w kampanii, został już wydany.

Kilka dni temu na konsoli PlayStation 4 zadebiutowała wyczekiwana gra RPG akcji Bloodborne, która okazała się jedną z najlepszych produkcji ostatnich lat. Tytuł, pomimo iż świetny pod wieloma względami, ma kilka niedoróbek, w tym dotykające wszystkich graczy długie czasy ładowania oraz pewien znacznie poważniejszy problem, uniemożliwiający dalsze postępy w kampanii. Chodzi o ważny klucz Lunarium, który nie pojawia się po walce z jednym z bossów, jeżeli wcześniej w lokacji Forbidden Woods gracz dołączy do co-opa lub PvP. Oczywiście błąd nie dotyczy wszystkich osób, więc jedni mogą na niego trafić, inni nie, ale najlepiej po prostu grać samemu przemierzając rzeczoną miejscówkę. Jednocześnie studio From Software zdaje sobie sprawę z tego buga i przygotowuje już stosowną poprawkę, która ukaże się w ciągu kilku najbliższych dni w aktualizacji 1.02.

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze - ilustracja #1

Bloodborne - glitch w Forbidden Woods uniemożliwia ukończenie gry; łatka jest już w drodze - ilustracja #2Bloodborne to najnowsza gra japońskiego studia From Software, znanego dzięki seriom King's Field, Armored Core i przede wszystkim Souls. W tytule wcielamy się w jednego z łowców, który przybywa do miasteczka Yharnam, gdzie czeka na niego niebezpieczna przygoda, bowiem mieszkańcy lokacji przemienili się w przerażające stwory.

Produkcja w znacznym stopniu przypomina Soulsy, charakteryzując się przede wszystkim wymagającym gameplayem. Projekt nastawiony jest jednak na bardziej agresywną rozgrywkę, mniejszą liczbą broni, która wynagradzana jest przez możliwość ich transformacji itd. Więcej na ten temat dowiecie się z naszej recenzji.

Bloodborne

Bloodborne

PlayStation
po premierze

Data wydania: 24 marca 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.5

Gracze

9.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-03-28
15:13

jaalboja Generał

A piraci nie wezwą nikogo na pomoc, i buga nie uświadczą:D

A serio to troche kicha jak bedzie trzeba zaczynać od nowa, a zapewne będzie trzeba. Chyba że jakos dadza każdemu kto przeszedł tą lokacje ten klucz do inventory.

Komentarz: jaalboja
2015-03-28
16:00

kaszanka9 Legend

kaszanka9

Raczej będzie trzeba czekać na patcha po prostu jak klucz nie wypadnie, bo nie wyobrażam sobie, aby nie uwzględnili obu scenariuszy, osób które dopiero tam dojdą i tych co już pokonały bossa i nie dostały klucza, w tym drugim wypadku pewno po instalacji patcha klucz zostanie przyznany automatycznie.

Komentarz: kaszanka9
2015-03-29
12:54

zanonimizowany714315 Legend

Jacy piraci skoro PS4 przerobić się nie da ;)

Komentarz: zanonimizowany714315
2015-03-29
13:19

koobun Legend

koobun

A piraci nie wezwą nikogo na pomoc, i buga nie uświadczą:D
Bez cienia wątpliwości. Nie można "uświadczyć buga" nie grając w tę produkcję.

Komentarz: koobun
2015-03-30
17:07

asiuniek1000 Junior

😡

I dlatego w grach powinno być coś takiego jak wczytaj grę

Komentarz: asiuniek1000

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl