W niniejszym poradniku sprawdzamy, co oznacza błąd Dolphin-006, który może wyświetlić się użytkownikowi Ubisoft Connect. Ponadto podajemy potencjalne rozwiązania tego problemu.
 
Dolphin-006 to jeden z wielu błędów, z którymi borykają się użytkownicy aplikacji Ubisoft Connect. W niniejszym poradniku pochylamy się nad nim i sprawdzamy, kiedy występuje, a także jak można go naprawić.
Korzystając z okazji, zachęcamy do zapoznania się z jednym z naszych wcześniejszych artykułów, który poświęciliśmy błędowi NSIS w Ubisoft Connect.
Jak można wyczytać na oficjalnej stronie pomocy technicznej firmy Ubisoft, błąd o kodzie Dolphin-006 „oznacza, że wystąpił problem podczas logowania na konto Ubisoft”. Jaki problem dokładnie? Niestety wydawca tego nie precyzuje, jednak podaje jego dość proste rozwiązanie.
Firma Ubisoft informuje bowiem, że chcąc go rozwiązać, powinniśmy zmienić hasło do konta Ubisoft, na które nie możemy się zalogować. Aby to zrobić, należy:

Warto jednak odnotować, że niekiedy podana powyżej metoda nie działa. W takich wypadkach możemy wypróbować inne rozwiązania, wśród których prym wiodą:
Bywa jednak i tak, że źródłem tego problemu jest sam Ubisoft. Wówczas nie pozostaje nam nic innego, jak zaczekać, aż wydawca się z nim upora.
Polecamy Twojej uwadze również następujące artykuły:
0

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.