Netflix - błąd 114. Tłumaczymy, co oznacza i co można z nim zrobić
W tym artykule opisujemy najważniejsze błędy z kodem 114 na platformie Netflix, a także tłumaczymy krok po kroku, co można zrobić, by się ich pozbyć. Jak się okazuje, są one związane z szeregiem problemów – począwszy od połączenia internetowego, przez błędy w zapisie danych, skończywszy na kraju, w którym korzystamy z serwisu.

Na platformie Netflix mogą pojawiać się różne błędy z kodem 114. Poniżej tłumaczymy, co oznacza każdy z nich, a także opisujemy krok po kroku, jak się z nimi rozprawiać.
Błąd 114 – Netflix
Błąd 114 na platformie Netflix oznacza problemy z konfiguracją urządzenia, na którym z niej korzystamy. Choć komunikat sugeruje, że sposobem na jego rozwiązanie może być odczekanie chwili (jak długiej – tego niestety nie wyjaśniono), oficjalna pomoc techniczna serwisu podaje alternatywne metody na rozprawienie się z nim. Te ostatnie różnią się, w zależności od używanego przez nas urządzenia.
Netflix – błąd 114 na iPhonie, iPadzie lub iPodzie Touch
- Pierwszym sposobem na uporanie się z błędem 114 jest ponowne uruchomienie iPhone’a, iPada lub iPoda Touch.
- Drugi sposób to przetestowanie połączenia internetowego, którego brak może powodować występowanie tego błędu.
- Trzecim sposobem na pozbycie się błędu 114 z Netfliksa jest usunięcie aplikacji z urządzenia i ponowne jej zainstalowanie. W tym celu należy:
Przejść do ekranu głównego systemu iOS, przytrzymać palec na ikonie Netfliksa, a następnie wybranie opcji usunięcia aplikacji i potwierdzenie chęci odinstalowania programu. Dalej trzeba włączyć App Store, wyszukać pozycję „Netflix” i pobrać aplikację, a następnie uruchomić ją i zalogować się na swoje konto.
Netflix – błąd 114 na Apple TV
Jak sugeruje oficjalna pomoc techniczna, błąd 114 pojawia się również na urządzeniach Apple TV 2 oraz Apple TV 3. Doświadczający go użytkownicy Apple TV 4 lub Apple TV 4K powinni skontaktować się z obsługą klienta.
Aby się go pozbyć, można:
- Przełączyć profile na urządzeniu Apple TV.
- Uruchomić ponownie urządzenie Apple TV.
- Zrestartować sieć domową.
- Zwiększyć siłę sygnału Wi-Fi.
- Jeśli wszystko inne zawiedzie – przywrócić ustawienia domyślne połączenia.

Netflix – inne błędy 114
Na platformie Netflix mogą pojawiać się również inne błędy z kodem 114.
Błąd -114 na Netflix
Pierwszym z nich jest -114, który oznacza problemy z połączeniem. W oficjalnym poradniku możemy wyczytać, że:
- Sposobem na pozbycie się go na telewizorach lub na urządzeniach do przesyłania strumieniowego może być wyłączenie sprzętu i odłączenie przewodu zasilającego, a następnie odczekanie około 15 sekund i ponowne uruchomienie urządzenia.
- Na telewizorach lub dekoderach z Androidem można natomiast wypróbować ponowne uruchomienie urządzenia, wyczyszczenie danych aplikacji Netflix bądź przeinstalowanie tego programu.
- Użytkownicy Fire TV/Stick oraz dekoderów mogą z kolei uruchomić ponownie urządzenie. Ponadto skutecznym rozwiązaniem dla tych pierwszych może okazać się ponowna instalacja aplikacji Netflix.
Błąd E114 na Netflix
Innym błędem z kodem 114 na platformie Netflix jest E114, który oznacza brak możliwości korzystania ze swojego konta w danej lokalizacji. W tym przypadku oficjalna pomoc techniczna sugeruje:
- Osobom, które podróżują lub niedawno przeprowadziły się do innego kraju, a także użytkownikom, których członkostwo należy do pakietu – kontakt z platformą.
- Osobom, których konta nie zostały zakupione ani na platformie Netflix, ani u autoryzowanego partnera – zarejestrowanie nowego konta w kraju, w którym będą korzystać z serwisu.
Polecamy Twojej uwadze również następujące artykuły:
- Netflix - pobierz. Jak działa funkcja pobierania na platformie?
- Netflix - gospodarstwo domowe. Czym jest i jak je ustawić?
- Jak wylogować się z Netflixa na telewizorze?
Więcej:Dlaczego Garmin nie łączy się z telefonem? Podajemy rozwiązania i potencjalny powód problemu