Battlefield 4 - twórcy pracują nad poprawkami
Studio DICE, deweloper gry Battlefield 4, opublikowało listę znanych błędów, które postara się naprawić w najbliższym czasie. Jednocześnie poproszono o dalsze przesyłanie uwag i wskazówek dotyczących chociażby balansu rozgrywki.
Kamil Zwijacz
Kilka dni temu na rynku zadebiutowała gra Battlefield 4. Jedna z najbardziej wyczekiwanych tegorocznych premier nie obeszła się bez problemów. Gracze borykają się z różnorakimi niedogodnościami, jednak studio DICE zdaje sobie z tego sprawę i cały czas pracuje nad naprawieniem swojej produkcji.
Deweloper opublikował listę znanych błędów, wśród których znajdują się takie „atrakcje” jak zniszczone zapisy gry w trybie single player, problemy z dźwiękiem, utrata postępów w multiplayerze, wyrzucanie z gry i inne. Część z nich została już naprawiona, a kolejne łatki są w drodze. Jednocześnie studio prosi o dalsze zgłaszanie zauważonych niedoróbek i nie tylko.
„Słyszymy Wasze opinie dotyczące balansu rozgrywki oraz usprawnień dla poszczególnych klas i broni. Aktywnie omawiamy je z projektantami gry” – napisano w poście na forum.
Naszą recenzję trybu dla jednego gracza przeczytacie w tym miejscu. Obecnie tekst nie jest jeszcze ukończony, gdyż Hed potrzebuje czasu na ogranie multiplayera, ale kampania go nie zachwyciła.
„Nie wiązałem wielkich nadziei z kampanią solową Battlefielda 4, chociaż liczyłem na co najmniej przyjemną przygodę spod znaku wybuchów atomowych i generałów opętanych żądzą władzy, którzy rzucają wyzwanie całemu światu. W tym sensie nie zawiodłem się na rozgrywce solowej. Trudno jednak uznać sprostanie tym niewygórowanym oczekiwaniom mianem sukcesu” – stwierdził nasz redaktor.
Battlefield 4 dostępny jest już na konsolach obecnej generacji (Xbox 360, PlayStation 3) oraz komputerach PC. 29 listopada w Europie ukaże się wersja dedykowana PlayStation 4. Natomiast 22 listopada tytuł trafi do użytkowników Xboksa One zamieszkujących kraje, w których nastąpi debiut next-gena firmy Microsoft.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA DICE
- EA / Electronic Arts
- bugi / problemy techniczne (gry)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Levolution to marketing, wystarczy spojrzec na ostatni trailer reklamujacy ten element gry i co widzimy? Te same ujecia z 3 map gdzie wiekszosc ujec sie powtarza ale co z reszta map w trailerze? Czemu nie pokazali? Nie pokazali innych bo w innych mapach ten element jest zrobiony na zasadzie walacego sie budynku - opadajaca wierza straznicza w wiezieniu, poprostu oczy wychodza z orbit jak sie to zobaczy albo walacy sie komin a czy wielka tama ktora ktora niszczy jakis srodek mapy nie wylewajac ani kropli wody... A zapowiadalo sie niezle, kazdy widzial opadajacy budynek i gesty kurz, zmiane pogody ze statkiem czy podniesienie sie poziomu wody na mapie - tutaj levolution wplywa na gre ale na reszcie map, juz tego nie ma
Stra Moldas Legend

zyciejakwmadrycie -> Oczywiście, że nie, ale chciałbym, żeby tak było. Staram się nie marnować czasu na rzeczy, które mnie denerwują, jeśli nie są mi do niczego potrzebne. Wolę się zająć tym, co jest mi potrzebne albo interesujące.
Dajmy na to gry - chętnie ograłbym kilka tytułów, ale nie mam teraz czasu bądź wolę - ten wolny - przeznaczyć na inne rozrywki, które dają mi więcej radości. Chociaż mógłbym w tym czasie narzekać, że X jest za drogie, a Y do dupy - to po prostu wolę to olać. I zająć się czymś pożyteczniejszym.
lampard2q Junior
Ja mam tylko jeden problem,otóż gdy jest akcja to dźwięk mi się powtarza i gra przycina!
Bezi2598 Legend
Można by pomyśleć, że po miesięcznej becie twórcy się przygotują na premierę.
zanonimizowany805622 Legend
DICE to najgorszy developer z tych "z najwyzszej polki". Nie dosc, ze tworzyli ta gre 2 lata (A wyglada, jakby mozna bylo wykonczyc ja w kilka miesiecy), to mimo tego samego silnika, (Kolejny numerek ich nie usprawiedliwy, a chyba po to go tam wstawili) widac ze produkcja jest niedopracowana, zabugowana i niegrywalna. Przez 2 lata nie potrafili zrobic porzadnej gry, nawet w polowie. To jedyne studio, ktorego patche tworza jeszcze wiecej problemow, niz naprawiaja - ale kogo to obchodzi? Ci ludzie porobia kolejne paczki mapek, wydadza jako DLC, i wszyscy beda zadowoleni. Jakby nie patrzec - Battlefield 3 do dzisiaj ma bledy, ktorych juz nikt nie zamierza poprawic. Brawo dla studia, ktore samo nie wie jak dziala ich wlasny silnik.