Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 grudnia 2020, 11:21

autor: Adrian Werner

Assassin’s Creed Valhalla z lepszą grafiką na PC, PS5 i Xbox Series X/S po patchu

Jeden z producentów Assassin's Creed: Valhalla poinformował, że plany rozwoju gry obejmują ulepszenie jej grafiki na PC, Xboksie Series X/S oraz PS5.

Od listopadowej premiery gra Assassin's Creed: Valhalla jest regularnie ulepszana za pomocą aktualizacji. Dzięki wywiadowi, jakiego producent Julien Laferriere udzielił magazynowi Game Informer, dowiedzieliśmy się trochę więcej o dalszych planach rozwoju gry

Okazuje się, że twórcy planują ulepszyć grafikę Assassin’s Creed: Valhalla na PC oraz konsolach Xbox Series X/S i PlayStation 5. Deweloperzy są zadowoleni z jakości oprawy wizualnej na tych platformach sprzętowych, ale widzą pole do poprawy i chcą spełnić oczekiwania graczy w tej kwestii.

Nie podano konkretów, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że na XSX/S i PS5 Valhalla nie oferuje możliwości zabawy w natywnej rozdzielczości 4K. Ponadto na żadnej z platform tytuł nie obsługuje ray tracingu. Ta ostatnia funkcja jest dostępna w Watch Dogs: Legion, czyli innej tegorocznej grze firmy Ubisoft, zarówno na PC, jak i konsolach nowej generacji. Niewykluczone, że w przyszłości zostanie ona dodana do AC:V.

Assassin’s Creed: Valhalla zadebiutowało 10 listopada na PC, Xboksie One, PS4, Xboksie Series X/S oraz w streamingowej usłudze Google Stadia. Na PS5 gra ukazała się wraz z debiutem konsoli, czyli 12 listopada w USA i 19 listopada w Polsce. Po premierze produkcja otrzymała kilka patchów, które poprawiły niedoróbki oraz wprowadziły nową zawartość.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja Assassin's Creed Valhalla - to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej