Apex Legends z milionem graczy w kilka godzin. EA nie przyłożyło ręki do gry
Apex Legends zaliczyło udany start - w niecałe 8 godzin po premierze liczba unikalnych graczy przekroczyła milion. Wynik ten stanowi niemały sukces dla Respawn Entertainment oraz Electronic Arts... mimo że wydawca, jak się okazuje, ledwie kiwnął palcem przy produkcji tej gry.
Jeszcze w ten weekend Apex Legends było jedynie plotką. Zaledwie dwa dni później osadzona w uniwersum Titanfall produkcja typu battle royale, może pochwalić się milionem unikalnych graczy, którzy zalogowali się w grze w ciągu zaledwie 8 godzin po premierze. O tym fakcie poinformował za pośrednictwem swojego konta Twitter dyrektor generalny Respawn Entertainment – Vince Zampella. Jest to spory sukces, zważywszy na sytuację, jaka panuje w segmencie gier battle royale, który niemal całkowicie zdominowany jest przez Fortnite oraz Playerunknown's Battlegrounds.

Co ciekawe, przy produkcji Apex Legends udziału nie brało Electronic Arts. Producent wykonawczy studia Respawn – Drew McCoy, w czasie wywiadu dla serwisu gameinformer.com zapytany został o to, czy naciski EA powodują implementację lootboksów w grach od Respawn. W ramach odpowiedzi stwierdził, że amerykańska korporacja nie spodziewała się propozycji takiej produkcji. Mimo niewiadomej, jaką niosło ze sobą Apex Legends, Electronic Arts zdecydowało się dać produkcji zielone światło i nie ingerowało w jej proces produkcyjny.
Chociaż na Apex Legends nie był wywierany wpływ ze strony EA, to w grze można znaleźć lootboksy. Ich zawartość ogranicza się jednak wyłącznie do zawartości kosmetycznej, nie dającej żadnej przewagi w czasie rozgrywki.
Apex Legends różni się od większości produkcji typu battle royale. Respawn postanowiło wprowadzić trochę innowacji, przez co gra ma charakter bardziej strategiczny. Do dyspozycji graczy oddanych zostało osiem klas postaci tzw. Legend, posiadających własne unikalne zdolności. Mecze rozgrywane są w trzyosobowych drużynach. Bardzo istotna jest tutaj komunikacja między ich członkami, ponieważ muszą oni odpowiednio dobrać Legendy oraz wybrać optymalne miejsce zrzutu w systemie Jumpmaster.
Obecnie rozwój Apex Legends stanowi priorytet dla Respawn Entertainment. W marcu ruszyć ma pierwszy sezon Apex Legends i zaoferuje on dostęp do przepustki sezonowej, w ramach której zdobyć będzie można wyjątkowe obiekty kosmetyczne. Sezony mają trwać po trzy miesiące, a przedmioty zdobyte w czasie ich trwania zostaną zachowane. Niestety uwaga, jaką studio Respawn poświęca grze, odwlecze w czasie powstanie Titanfall 3.
- Oficjalna strona Apex Legends
- Oficjalna strona Respawn Entertainment
- Premiera Apex Legends – darmowego battle royale w świecie Titanfalla
Więcej:Twórcy Battlefield 6 „naprawili” tempo meczów. Fani publikują listę 10 przykazań i grożą odejściem

GRYOnline
Gracze
Steam
- EA / Electronic Arts
- statystyki (gry)
- Respawn Entertainment
- kulisy produkcji (gry)
- sieciowe strzelanki
- Titanfall (marka)
- battle royale
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
icemanik1 Junior
zapraszam na swiezy discord jesli ktos szuka ludzi do wspolnej gry
discord -- .gg/YDK3kJf
VexirsPL Chorąży
@Executioner20 Artifact miało najwięcej 60k graczy, a tutaj masz już 2,5 miliona, faktycznie dobre porównanie XD
Blaadee Pretorianin
Jeśli ma ktoś ochotę pograć, zapraszam na nas skromny kanał discorda Pubg / Apex. --> https://discord.gg/tkGBBA
Społeczność głównie 25+, zero toxic, gramy czysto dla funu, skill nieważny.
Co do mnie osobiście, Apex jest tym, czego szukałem na rynku pomiędzy Pubgiem a Codem, jeśli chodzi o prędkość gry. Możliwość reanimacji towarzysza, nawet po jego śmierci to genialny pomysł.
Harry M Legend

Ostatnio dobrze mi się grało w darmowe Ring of Elysium, a Apex Legends wygląda jeszcze lepiej. Będę musiał dać tej grze szansę.