Nowa Amnesia na gameplayu odkrywającym kolejne sekrety gry
Do sieci trafiły dwa nowe materiały wideo z nadchodzącego horroru Amnesia: The Bunker. W jednym z nich zaprezentowano dość oryginalny sposób na otwarcie zamkniętych drzwi.

Studio Frictional Games w ostatnich tygodniach „bombarduje” nas krótkimi gameplayami z nadchodzącego horroru Amnesia: The Bunker.
Tym razem do sieci trafił filmik, w którym zaprezentowano różne sposoby na otwarcie lichych drzwi. Słabe, drewniane konstrukcje pokonamy m.in. za pomocą cegieł czy granatów odłamkowych.
Warto przypomnieć, że w ostatnich tygodniach do sieci trafiły liczne materiały z Amnesia: The Bunker. Przybliżyły one m.in. rewolucyjną dla serii mechanikę użycia broni palnej czy też wykorzystanie wybuchających beczek.
Oprócz gameplayu na youtube’owym kanale Frictional Games zadebiutował także nowy teaser trailer produkcji, który zachowuje mroczny klimat poprzednich części serii.
Nowe materiały z gry pokazują, że Amnesia: The Bunker mimo wszystko będzie różnić się od poprzednich odsłon marki. Większy nacisk zostanie położony na akcję (dzięki wykorzystaniu spluw) i swobodę działania, a nie jak to do tej pory na stricte liniową rozgrywkę skupioną głównie na unikaniu maszkar.
Twórcy nowej Amnesii w swoich ostatnich materiałach zdają się również chwalić ulepszoną fizyką gry względem poprzednich odsłon serii, gdzie interakcje z wirtualnym światem były dość uproszczone.
Przypomnijmy, że Amnesia: The Bunker zmierza na PC, PS4, Xbox One i Xbox Series S/X. Planowana premiera gry ma się odbyć już w marcu tego roku.

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany1349061 Generał
Beczka wybucha, a lampa razem z żarówką nawet nie drgnęły nie mówiąc już o rozwaleniu się.
Podnoszone przedmioty zamiast animacji trzymania w rękach to lewitują, jak w grach point 'n' click to samo ten paskudny kursor...
Trąci grami z 15-20 lat wstecz.
Skąd ta podnieta w komentarzach pod filmem, to ja nie wiem.
marcing805 Legend

Owszem, masz racje. Ale podnieta jest stąd, że nie masz na rynku gier, w których możesz rozwalić drzwi wielką cegłą i w ten sposób pchnąć fabułę dalej. FG to małe studio i o najdrobniejsze szczegóły może nie zadbać, nawet o tak wydawałoby się prozaiczne, jak destrukcja żarówki.
SpookyYuuki Generał
