Króciutki gameplay z Amnesia: The Bunker pokazuje broń w akcji
Zespół Frictional Games udostępnił nowy materiał wideo z horroru Amnesia: The Bunker, który pokazuje korzystanie z broni palnej.

Studio Frictional Games wypuściło nowy filmik z projektu Amnesia: The Bunker, czyli następnej odsłony popularnej serii horrorów.
Materiał jest krótki – trwa niecałe 30 sekund, ale wart jest uwagi, gdyż pokazuje nowość, jaką jest korzystanie z broni palnej. Gra ma być bardziej „sandboksowa” niż poprzednie odsłony, oferując graczowi duży wybór metod realizacji zadań. Widać to dobrze na filmiku, na którym w celu otwarcia zamkniętych drzwi postać strzela z rewolweru z kłódkę. Oczywiście, możliwe powinno być również znalezienie klucza.
Przypomnijmy, że Amnesia: The Bunker zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i Xbox Series S. Premiera odbędzie się w marcu przyszłego roku.
Produkcja osadzona zostanie w bunkrze z czasów I wojny światowej. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, które oferowały serię w większości liniowych map, akcja Amnesii: The Bunker będzie toczyła się w jednej lokacji o częściowo otwartej strukturze. Zamiast bazować na oskryptowanych akcjach, rozgrywka będzie quasi-sandboksowa, kształtowana przez decyzje samych graczy oraz reagujące na nie wrogie AI.
Do tego wiele elementów gry będzie ustalanych losowo, oferując nam świeże wyzwania przy każdym podejściu. Wszystko to brzmi ambitnie i stanowić będzie duże odstępstwo od tego, co do tej pory oferowały produkcje studia Frictional Games, więc z niecierpliwością wypatrujemy premiery.
Więcej:Chcesz zagrać w Silent Hilla, ale wciąż boisz się horrorów? Alan Wake może Ci pomóc

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
marcing805 Legend

Dla mnie sprawa jest prosta - wystrzelałeś się z amunicji, szukaj sobie klucza lub innego rozwiązania. Jeśli gra faktycznie ma mieć otwartą strukturę mapy, to tak to powinno wyglądać. A sama animacja jest bardzo ładna. Lubię ładnie animowane przeładownie broni w grach. Nie jest to proste wciśnij X na padzie czy R na klawiaturze, tylko wysuń bębenek włóż 2, 3, 4 naboje i zamknij bębenek. Nie jest to immersja i wyzwanie co z Alyx ale też może być.
Marder Senator

Obawiam się że ten sandboxowy świat może zaburzyć całość gry jako horror. Oni nie mają żadnego doświadczenia przy takich grach. Raczej powinni wrócić do korzeni i zrobić horror dokładnie w stylu Mrocznego Obłędu tylko w innej scenerii i realiach historycznych.
pieterkov Senator

A skąd te bzdury o otwartym świecie? Twórcy nic takiego na razie nie ogłosili.
Wronski Senator

Ulach... otwieranie drzwi pistoletem... we have a badass here...