Wyszukiwarka gier
Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 6 czerwca 2023

Przygodowe, FPP, I wojna światowa, Survival horror, Horror, Indie, Przygodowe gry akcji, Singleplayer

Kolejna odsłona kultowej serii survival horrorów FPP od studia Frictional Games. Akcję gry osadzono w bunkrze z okresu I wojny światowej, a gracz – inaczej niż w poprzedniczkach – ma do dyspozycji broń palną.

7.2

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny

Amnesia: The Bunker to czwarta odsłona serii pierwszoosobowych survival horrorów od studia Frictional Games. Tym razem deweloper wprowadził kilka nowości, które znacząco urozmaicają gameplay i dają graczowi większe poczucie swobody. Możliwe stało się choćby korzystanie z broni palnej czy granatów.

Fabuła

Protagonistą Amnesii: The Bunker jest francuski żołnierz Henri Clement. Trafia on do bunkra z czasów I wojny światowej, w którym zagnieździły się pomniejsze potwory oraz monstrum na miarę Obcego z Alien: Isolation. Bestia dynamicznie reaguje na nasze działania, przez co często wydaje się, że znajduje się w kilku miejscach jednocześnie.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy i dialogi

Xbox One

Xbox OneAngielskie napisy i dialogi

PlayStation 4

PlayStation 4Angielskie napisy i dialogi

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SAngielskie napisy i dialogi

Producent: Frictional Games

Wydawca: Frictional Games

Ograniczenia wiekowe: 18+

Gry z serii

Amnesia: The Bunker
Amnesia: The Bunker
Amnesia: The Bunker

5GIER

Gry z serii Amnesia

Amnesia to seria survival horrorów utrzymanych w konwencji gier przygodowych FPP. Źródłem inspiracji dla cyklu jest między innymi twórczość H.P. Lovecrafta.

Gry z serii Amnesia

Publicystyka

Amnesia The Bunker - poradnik do gry
Poradnik

Aktualizacja: 6 czerwca 2023

Amnesia The Bunker - poradnik do gry

Amnesia The Bunker poradnik, solucja to pełny opis przejścia gry oraz porady na start, do eksploracji, skradania i rozwiązywania zagadek. Opisujemy wszystkie etapy, misje, potwory, wymagania sprzętowe, sterowanie.

Amnesia The Bunker - poradnik do gry

Wiadomości

64. i 65. gra za darmo w 2025 roku w Epic Games Store

64. i 65. gra za darmo w 2025 roku w Epic Games Store

Po dwóch tygodniach przerwy w Epic Games Store znów można zgarnąć dwie gry. Obie mają 93% pozytywnych recenzji na Steamie.

gry

Hubert Śledziewski

16 października 2025 17:08

64. i 65. gra za darmo w 2025 roku w Epic Games Store
Humble Choice na maj 2025 to bardzo mocna paczka, zawierająca 2 wysoko oceniane polskie gry, świetny survival horror i odnowione Gwiezdne wojny

Humble Choice na maj 2025 to bardzo mocna paczka, zawierająca 2 wysoko oceniane polskie gry, świetny survival horror i odnowione Gwiezdne wojny

Oferta Humble Choice na maj 2025 roku wygląda bardzo dobrze. Subskrybenci otrzymają dwie polskie gry, znakomity survival horror oraz tytuł z uniwersum Gwiezdnych wojen.

gry

Maciej Gaffke

6 maja 2025 20:51

Humble Choice na maj 2025 to bardzo mocna paczka, zawierająca 2 wysoko oceniane polskie gry, świetny survival horror i odnowione Gwiezdne wojny
Premiera Amnesia: The Bunker - horroru, który potrafi mocno przerazić

Premiera Amnesia: The Bunker - horroru, który potrafi mocno przerazić

Do sprzedaży trafiła gra Amnesia: The Bunker, czyli horror studia Frictional Games stanowiący najnowszą odsłonę popularnego cyklu.

gry

Adrian Werner

6 czerwca 2023 09:27

Premiera Amnesia: The Bunker - horroru, który potrafi mocno przerazić
Amnesia: The Bunker z recenzjami. „To jeden z najstraszniejszych horrorów w dziejach”

Amnesia: The Bunker z recenzjami. „To jeden z najstraszniejszych horrorów w dziejach”

Amnesia: The Bunker to kolejna gra, która przeraziła recenzentów. Na szczęście akurat w tym przypadku było to intencją twórców.

gry

Jakub Błażewicz

5 czerwca 2023 18:55

Amnesia: The Bunker z recenzjami. „To jeden z najstraszniejszych horrorów w dziejach”
Nowości na Steam. Powrót legendy horroru i gra RPG o manipulowaniu czasem

Nowości na Steam. Powrót legendy horroru i gra RPG o manipulowaniu czasem

W tym tygodniu na Steamie zadebiutują takie gry, jak Amnesia: The Bunker, Loop8: Summer of Gods, Mask of the Rose, MotoGP 23, Tour de France 2023 oraz Pro Cycling Manager 2023.

gry

Adrian Werner

5 czerwca 2023 08:50

Nowości na Steam. Powrót legendy horroru i gra RPG o manipulowaniu czasem
Amnesia: The Bunker nadal się ślizga - kolejna obsuwa

Amnesia: The Bunker nadal się ślizga - kolejna obsuwa

Twórcy gry Amnesia: The Bunker ponownie przesunęli premierę na skutek nieprzewidzianych problemów na ostatniej prostej.

gry

Jakub Błażewicz

12 maja 2023 16:20

Amnesia: The Bunker nadal się ślizga - kolejna obsuwa
5 horrorów z mojej listy życzeń na Steamie, o których poziom się nie boję

5 horrorów z mojej listy życzeń na Steamie, o których poziom się nie boję

Tym razem dla każdego coś strasznego, czyli zestawienie najciekawiej zapowiadających się growych horrorów z mojej listy życzeń na Steamie, które premierę będą miały niebawem.

opinie

Michał Pajda

8 maja 2023 16:18

5 horrorów z mojej listy życzeń na Steamie, o których poziom się nie boję
10 minut nieprzerwanego strachu na gameplayu z Amnesia: The Bunker

10 minut nieprzerwanego strachu na gameplayu z Amnesia: The Bunker

Zbliżająca się wielkimi krokami Amnesia: The Bunker otrzymała nowy film prezentujący rozgrywkę. Długi gameplay zabiera odbiorców w podróż po mrocznym podziemnym kompleksie.

gry

Adam Celarek

4 maja 2023 20:07

10 minut nieprzerwanego strachu na gameplayu z Amnesia: The Bunker
Nowa Amnesia zaliczyła jeszcze jeden poślizg, na szczęście nieduży

Nowa Amnesia zaliczyła jeszcze jeden poślizg, na szczęście nieduży

Premiera Amnesia: The Bunker ponownie została przesunięta. Tym razem opóźnienie nie jest zbyt duże.

gry

Agnieszka Adamus

12 kwietnia 2023 21:25

Nowa Amnesia zaliczyła jeszcze jeden poślizg, na szczęście nieduży
Kolejny krótki gameplay z Amnesia: The Bunker pokazuje granaty w akcji

Kolejny krótki gameplay z Amnesia: The Bunker pokazuje granaty w akcji

Deweloperzy z Frictional Games kolejny raz udostępnili skrawek informacji o ich nadchodzącej grze – Amnesia: The Bunker. Z krótkiego gameplayu dowiecie się, jak w tym horrorze będą działać granaty.

gry

Michał Ciężadlik

3 kwietnia 2023 17:52

Kolejny krótki gameplay z Amnesia: The Bunker pokazuje granaty w akcji
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Amnesia: The Bunker.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Amnesia: The Bunker:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 / AMD FX 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 / Radeon HD 5750 lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5 / AMD Ryzen 5, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970 / 6 GB Radeon RX 5600 XT lub lepsza, 35 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.2

Ocena Graczy

Średnia z 151 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

9.4

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 8554 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

5.0
1up
PC

1up

Ekspert

2024.07.24

Amnesia: The Bunker to rozczarowująca pozycja. Będzie dość krótko, bo szkoda się rozpisywać. Plusy... Udźwiękowienie to nadal klasa światowa, słowem: robi robotę. O muzyce dość powiedzieć, że jest spokojna i nastrojowa. Interesująco został zrealizowany interfejs, gdzie ilość pocisków sprawdzimy otwierając bębenek rewolweru, a poziom zdrowia umownie wyznacza zakrwawiona dłoń bohatera. Podoba mi się uzbrojenie i wyposażenie z okresu I wojny, zwłaszcza latarka na dynamo. Przy okazji animacje różnych czynności wykonano starannie. Minusy... Jeśli chodzi o lokacje, tytułowy bunkier nie oferuje nic ciekawego. Nic, co by przerażało, szokowało lub na czym można zawiesić oko. Save room w jednym miejscu to nie jest dobry pomysł. Zwłaszcza, że można nieświadomie utworzyć zapis z monstrum w pobliżu i głowić się jak wybrnąć z kuriozalnej sytuacji. Sam potwór jest nie tyle przerażający, co drażniący. Emocje jakieś tam są, ale nie jest to poziom nawiązujący do poprzednich gier studia. Paradoksalnie nieustanne zagrożenie bardziej nudzi i irytuje, niźli utrzymuje napięcie. Ogólnie atmosfera jest duszna, ale brakuje tego czegoś. Strona wizualna też należy raczej do przeciętnych. Fizyka otoczenia niby w porządku, choć jest tu trochę niekonsekwencji. Mimo że dużo w grze biegania tam i z powrotem, przygoda okazała się niedostatecznie długa. Zawiedziony jestem fabułą, a raczej jej brakiem. Produkcja oferuje w zamian sporo nijakich notatek. Generalnie mechanika zabawy poszła w stronę, która niekoniecznie mi odpowiada. Jako wieloletni fan dzieł ze stajni Frictional Games czuję regres i spadek formy twórców. Widać, że eksperymentują z formułą, jednak tym razem nie wszystko zagrało. Niestety, mój całościowy obiór gry jest raczej negatywny. Tytuł sprawia wrażenie robionego w pośpiechu i bez polotu. Tak średnio bym powiedział, tak średnio. Moja ocena – 5.0/10

6.5
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2023.06.18

Przejście gry zajęło mi ok. 5,5 godziny. Zdecydowanie nie jest to powrót do klasyki. Bardziej openworldowy sandbox. Niemniej jeżeli przyjmiemy, że jest to czwarta Amnezja – umieszczam ją jako drugą na liście najciekawszych, zaraz za oryginałem. Na trzecim miejscu trzecia część, a na czwartym druga – najsłabsza i najkrótsza.Od początku wiadomo co trzeba zrobić – znaleźć dynamit i detonator. Powiedziane jest gdzie są i jak się tam dostać. Po drodze napotykamy jednak przeszkody – tu potrzebny jest klucz, a tam kombinacja do zamka. I tak oto chcąc nie chcąc zwiedzamy 4 sektory bunkra. Przydaje się notatnik!Problem w tym, że tam gdzie liniowa (co wg twórców jest passe) Amnezja 1 oferowała coraz to nowsze lokacje i odkrywała przed graczem historię coraz bardziej, tutejszy Bunkierek oferuje jedynie kilka notatek o tym samym i tak samo wyglądające sektory bunkra. Nie żebym oczekiwał jakiejś super różnorodności – w końcu to bunkier, ale mogli w każdej lokacji zrobić jakąś mini-historię (tak jak było to w alienie czy falloutach). A zamiast tego wszystko sprowadza się do notatek o przerażonych żołnierzach pochowanych w pokojach, zjadanych powoli przez potwora i popadających w coraz większy obłęd.Sam finał też rozczarowuje i nic nie wyjaśnia. Po prostu gra się kończy - zamiast satysfakcji z finału mamy ulgę, że już nie trzeba dłużej ganiać się po korytarzach z topornym Alienem.Podobał mi się natomiast skill level progress. Na początku byłem przerażony lokacjami bunkra, nie wiedziałem za bardzo gdzie iść, co chwilę napotykałem przeszkodę i robiłem notatki co jest zablokowane i dlaczego (kłódka, szczury, zamek, brak klucza, brak prądu etc.). Potem chodziłem obładowany granatami i mołotowami, rozwalając szczury i przeganiając potwora raz za razem, a jak zebrałem dostatecznie dużo paliwa żeby do pełna zalewać generator prądu to już w ogóle było elegancko. Aczkolwiek przyznam, że spodziewałem się większej ochrony po oświetleniu z generatora – w praktyce potwór nieco rzadziej wychodził, ale jak narobiliśmy hałasu to i tak nas zjadał.Zdziwiło mnie też, że przez całą grę jest tak naprawdę tylko jeden safe room w centrum bunkra. Jak oglądałem o poziomach trudności i mówili tam, że będzie więcej safe roomów to do głowy by mi nie przyszło, że na normalu będzie tylko jeden :O Potem jest jeszcze drugi, ale służy on do konkretnej krótkiej sekwencji (a’la walka z bossem). Momentami szokował mnie poziom symulacji gry, gdy mogliśmy używać fizyki na własną korzyść niszcząc drzwi kamieniem, paląc siedliska szczurów czy rzucając butelką dla odwrócenia uwagi. Gdy krwawimy lub rzucimy gdzieś mięso szczury przyłażą i gra zapisuje ich pozycję po zapisaniu gry! Dają sobie siana dopiero gdy wrócimy do saferoomu i pozamykamy wszystkie drzwi – wtedy zawracają. Kufer w saferoomie szybko się zapełnia, ale można przedmioty przechowywać w świecie gry, po prostu rzucając je na stół – gra zapamiętuje, że tam są i nie znikają ani nie przemieszczają się po wczytaniu gry! Raz nawet złapałem się na tym, że odłożyłem mięso na stół (uważałem ja za nieaktywne, bo nie rzuciłem go jako przynęty, ale najwidoczniej nie ma to znaczenia), przylazły szczury, a po ich zabiciu truchła zablokowały mi drzwi – musiałem się nieźle namachać żeby te szczury wypchnąć. Cóż za realizm! Gra zapisuje też wszystkie zniszczone drzwi i porozwalane dechy. Pod koniec gry po ostrym nawalaniu granatami i wielu ucieczkach przed potworem, gdy przechadzamy się po początkowych lokacjach znajdujemy tam niezłe rumowisko. Szkoda, że ledwie toto zipie w momentami niestabilnych max. 60fps, bo na więcej silnik gry nie pozwala, ale pewnie przy 120-140 byłyby dropy poniżej 60 i wyglądałoby to źle. Chyba pora na migrację na Unreal….Owa symulacja zawiodła mnie tylko raz – z jakiegoś powodu nie można spalić drewnianych drzwi, nawet polanych benzyną czy uderzonych mołotowem. Mimo tego byle kamyczek radzi sobie z nimi w dwóch rzutach…Nie podobały mi się natomiast wymuszone pod koniec sekwencje walki - w grze która jest mega toporna. Zanim wyciągniemy pistolet i strzelimy, czy zanim wyciągniemy granat, zawleczkę, rzucimy i odczekamy na wybuch – potwór zjada nam twarz :)Do wad gry zaliczam również losowe kody do szafek i lokalizacje tych kodów (a konkretnie nieśmiertelników z tymi kodami). Powoduje to, że większość poradników na necie jest bezużyteczna i jedni gracze będą mieć łatwiej, a inni trudniej, zależnie od tego które kody do których szafek znajdą najpierw. Przykładowo ja odblokowałem maskę przeciwgazową na samym końcu, w ostatniej lokacji, przez co praktycznie w ogóle nie używałem granatów gazowych (nie było sensu bo tylko na chwilę odganiają szczury, a i tak nie mogłem podejść do ciała, żeby je spalić - bo się dusiłem). Inni gracze odblokowywali ją bardzo szybko bo akurat jeden z nieśmiertelników w początkowych korytarzach zawierał kod do szafki żołnierza, w której ta maska była (ja w tym miejscu miałem kod do innej szafki). Powinno to być jako opcjonalna funkcja, ale ja chcę grę przejść tylko raz i chcę w razie czego mieć możliwość skorzystania z pomocy poradników. Jako, że gra jest „darmowa” (w gamepassie) – polecam wszystkim fanom serii. Jeżeli mielibyście kupić to raczej za 40zł lub mniej. Zagrajcie sobie jednak za 1 podejściem na łatwym, nie ma sensu się męczyć z potworem i rzadkimi zapisami, a potem nie można tego zmienić. Gra nie jest jakoś bardzo straszna jak już go poznacie, a tylko będziecie niepotrzebnie ginąć przez głupie błędy (np. potwór nie zareaguje na mołotow rzucony w niego i zamiast tego zginiecie). Ja do gry raczej prędko nie wrócę, a pewnie jak mnie najdzie to już nie będzie jej w gamepass. Jedynka nadal królową!P.S. Pierwsza amnezja która nie ma polskiej wersji. Szkoda. Na szczęście język jest dosyć banalny, żadnych poetyckich staroangielskich wtrąceń niczym w dark souls tu nie uświadczycie.

Ocena STEAM

9.4

Bardzo pozytywne (8 554)

[title]

Główne zalety gry

  • Atmosfera i zanurzenie: Gra doskonale tworzy napiętą i immersyjną atmosferę, z szczegółowym projektowaniem poziomów, które wzmacnia poczucie przebywania w bunkrze z czasów I wojny światowej. Projekt dźwięku, w tym dźwięki otoczenia i obecność potwora, potęguje doświadczenie horroru.
  • Innowacyjne mechaniki rozgrywki: Gracze doceniają unikalne mechaniki związane z zarządzaniem zasobami, rzemiosłem i używaniem światła do odpierania potwora. Generator i latarka wymagają starannego zarządzania, co zwiększa napięcie.
  • Regrywalność: Gra oferuje tryb New Game+ z dostosowywalnym poziomem trudności i losowymi elementami, co zachęca do wielokrotnych rozgrywek i różnorodnych doświadczeń.
  • Psychologiczny horror: Gra skutecznie igra z poczuciem bezpieczeństwa gracza, tworząc środowisko, w którym wcześniej bezpieczne miejsca stają się niebezpieczne, co przyczynia się do poczucia paranoi i grozy.
  • Dynamiczna interakcja z przeciwnikiem: Potwór sterowany przez AI opisany jest jako inteligentny i reaktywny, co pozwala graczom na różnorodne strategie radzenia sobie z nim, co sprawia, że spotkania są świeże i angażujące.

Główne wady gry

  • Krótki czas rozgrywki: Wiele osób zauważyło, że gra jest stosunkowo krótka, a czas przejścia wynosi średnio od 4 do 7 godzin, co prowadzi do pragnienia większej ilości treści.
  • Brak głębi narracyjnej: Niektórzy użytkownicy czuli, że fabuła jest słabsza w porównaniu do wcześniejszych odsłon serii, brakuje jej złożoności narracyjnej, która charakteryzowała wcześniejsze gry, takie jak *SOMA* czy *The Dark Descent*.
  • Problemy wizualne i wydajnościowe: Wiele recenzji wspomniało, że grafika wydaje się przestarzała, przypominająca te z starszych konsol, a niektórzy doświadczyli problemów z wydajnością, w tym spadków klatek i awarii.
  • Ograniczona różnorodność przeciwników: Chociaż główny potwór jest dobrze zaprojektowany, niektórzy gracze krytykowali grę za brak różnorodnych przeciwników, co sprawia, że spotkania stają się z czasem monotonne.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Głębsze opowiadanie historii: Użytkownicy wyrazili chęć posiadania bardziej angażującej i złożonej narracji, podobnej do tej, która występowała w wcześniejszych tytułach serii.
  • Więcej typów przeciwników: Pojawiły się prośby o dodatkowe typy przeciwników poza głównym potworem i drobnymi zagrożeniami, takimi jak szczury, aby wzbogacić doświadczenie horroru i różnorodność rozgrywki.
  • Ulepszone zarządzanie ekwipunkiem: Niektórzy gracze zauważyli frustracje związane z systemem ekwipunku, sugerując, że mógłby być bardziej przyjazny dla użytkownika lub intuicyjny, zwłaszcza w sytuacjach dużego stresu.
  • Lepszy system zapisu: Ograniczone opcje zapisu były postrzegane jako wada, ponieważ gracze mogli zapisywać grę tylko w określonych miejscach, co wprowadzało niepotrzebne napięcie i frustrację podczas rozgrywki.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, *Amnesia: The Bunker* został dobrze przyjęty za swoją atmosferę, mechanikę rozgrywki i elementy horroru, chociaż spotyka się z krytyką za krótki czas rozgrywki i niektóre aspekty techniczne.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2023-09-03
11:40

mc102 Junior

grę można przejść w 12 minut (bez gliczy) myślę że 12zł to byłaby sprawiedliwa cena

Komentarz: mc102
2023-12-15
16:27

Patryhinio Konsul

😡

na początku może i sie lekko bałem ale później no taki wkurzający ten potwór że gdzie nie pójde to mnie ubije kręce sie w kółko juz chyba ze dwie godziny a nawet zapalniczki nie wiem gdzie szukać

Komentarz: Patryhinio
2024-07-24
17:27

1up Pretorianin

1up
📄

Amnesia: The Bunker to rozczarowująca pozycja. Będzie dość krótko, bo szkoda się rozpisywać. Plusy... Udźwiękowienie to nadal klasa światowa, słowem: robi robotę. O muzyce dość powiedzieć, że jest spokojna i nastrojowa. Interesująco został zrealizowany interfejs, gdzie ilość pocisków sprawdzimy otwierając bębenek rewolweru, a poziom zdrowia umownie wyznacza zakrwawiona dłoń bohatera. Podoba mi się uzbrojenie i wyposażenie z okresu I wojny, zwłaszcza latarka na dynamo. Przy okazji animacje różnych czynności wykonano starannie. Minusy... Jeśli chodzi o lokacje, tytułowy bunkier nie oferuje nic ciekawego. Nic, co by przerażało, szokowało lub na czym można zawiesić oko. Save room w jednym miejscu to nie jest dobry pomysł. Zwłaszcza, że można nieświadomie utworzyć zapis z monstrum w pobliżu i głowić się jak wybrnąć z kuriozalnej sytuacji. Sam potwór jest nie tyle przerażający, co drażniący. Emocje jakieś tam są, ale nie jest to poziom nawiązujący do poprzednich gier studia. Paradoksalnie nieustanne zagrożenie bardziej nudzi i irytuje, niźli utrzymuje napięcie. Ogólnie atmosfera jest duszna, ale brakuje tego czegoś. Strona wizualna też należy raczej do przeciętnych. Fizyka otoczenia niby w porządku, choć jest tu trochę niekonsekwencji. Mimo że dużo w grze biegania tam i z powrotem, przygoda okazała się niedostatecznie długa. Zawiedziony jestem fabułą, a raczej jej brakiem. Produkcja oferuje w zamian sporo nijakich notatek. Generalnie mechanika zabawy poszła w stronę, która niekoniecznie mi odpowiada. Jako wieloletni fan dzieł ze stajni Frictional Games czuję regres i spadek formy twórców. Widać, że eksperymentują z formułą, jednak tym razem nie wszystko zagrało. Niestety, mój całościowy obiór gry jest raczej negatywny. Tytuł sprawia wrażenie robionego w pośpiechu i bez polotu. Tak średnio bym powiedział, tak średnio. Moja ocena – 5.0/10

Komentarz: 1up
2025-07-25
22:12

Kisiel-D2 Junior

A kupie, za 8,30 to nie bede plakal nawet jak okaze sie gniotem

Komentarz: Kisiel-D2
2025-07-25
22:13

Admin Senator

Admin

Amnesia: The Bunker - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl