Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 grudnia 2022, 06:56

autor: Adrian Werner

Wybuchające beczki na nowym gameplayu z Amnesia: The Bunker

Autorzy Amnesia: The Bunker wypuścili nowy materiał wideo pokazujący mechanikę wybuchających beczek.

Źródło fot. Frictional Games
i

Studio Frictional Games wypuściło kolejny krótki filmik z projektu Amnesia: The Bunker, czyli następnej odsłony popularnej serii horrorów.

Tym razem materiał wideo koncentruje się na zaprezentowaniu mechaniki wybuchających beczek, czyli czegoś dobrze znanego fanom strzelanek. Zgodnie z tradycjami serii Amnesia, zostanie to jednak zrealizowane w bardziej rozbudowany sposób niż w typowych FPS-ach. Gracze będą mogli swobodnie przesuwać beczki oraz inne wybuchowe obiekty, podpalać ja na różne sposoby (np. flarą) oraz wykorzystywać eksplozje np. do otwierania zamkniętych drzwi.

Przypomnijmy, że tydzień temu studio Frictional Games udostępniło krótki filmik pokazujący korzystanie z broni palnej w grze, która poza walką posłuży nam również np. do przestrzeliwania kłódek.

Tymi materiałami autorzy chcą pokazać jak mocno różnić się będzie Amnesia: The Bunker od poprzednich odsłon marki. Do tej pory seria oferowała w większości liniową przygodówkową rozgrywkę, a główną metodą na przetrwanie było unikanie konfrontacji z potworami. Kolejna odsłona cyklu postawi na bardziej sandboksową zabawę, odbywającą się w jednej lokacji i oferującą graczom wiele metod na obronę oraz realizację zadań. Ponadto oskryptowane akcje zostaną zastąpione przez dynamiczne systemy bazujące na decyzjach naszych oraz wrogiego AI.

Amnesia: The Bunker powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i Xbox Series S. Premiera zaplanowana została na marzec przyszłego roku.

  1. Amnesia: The Bunker na Steamie
  2. Frictional Games – oficjalna strona studia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej