Wybuchające beczki na nowym gameplayu z Amnesia: The Bunker
Autorzy Amnesia: The Bunker wypuścili nowy materiał wideo pokazujący mechanikę wybuchających beczek.

Studio Frictional Games wypuściło kolejny krótki filmik z projektu Amnesia: The Bunker, czyli następnej odsłony popularnej serii horrorów.
Tym razem materiał wideo koncentruje się na zaprezentowaniu mechaniki wybuchających beczek, czyli czegoś dobrze znanego fanom strzelanek. Zgodnie z tradycjami serii Amnesia, zostanie to jednak zrealizowane w bardziej rozbudowany sposób niż w typowych FPS-ach. Gracze będą mogli swobodnie przesuwać beczki oraz inne wybuchowe obiekty, podpalać ja na różne sposoby (np. flarą) oraz wykorzystywać eksplozje np. do otwierania zamkniętych drzwi.
Przypomnijmy, że tydzień temu studio Frictional Games udostępniło krótki filmik pokazujący korzystanie z broni palnej w grze, która poza walką posłuży nam również np. do przestrzeliwania kłódek.
Tymi materiałami autorzy chcą pokazać jak mocno różnić się będzie Amnesia: The Bunker od poprzednich odsłon marki. Do tej pory seria oferowała w większości liniową przygodówkową rozgrywkę, a główną metodą na przetrwanie było unikanie konfrontacji z potworami. Kolejna odsłona cyklu postawi na bardziej sandboksową zabawę, odbywającą się w jednej lokacji i oferującą graczom wiele metod na obronę oraz realizację zadań. Ponadto oskryptowane akcje zostaną zastąpione przez dynamiczne systemy bazujące na decyzjach naszych oraz wrogiego AI.
Amnesia: The Bunker powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i Xbox Series S. Premiera zaplanowana została na marzec przyszłego roku.
Więcej:Chcesz zagrać w Silent Hilla, ale wciąż boisz się horrorów? Alan Wake może Ci pomóc

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
HETRIX22 Legend

Nie za bardzo mi się podobają te filmiki bo wyglądają jak pierwsze kroki developera gier, który uczy się je programować od tygodnia.
MilornDiester Generał

Cieszy fakt, że beczkę należy faktycznie podpalić a nie jak w większości gier, jedynie strzelić. Albo jak w Wiedźminie 3 gdzie chyba nawet samo walenie mieczem w beczkę z alkoholem sprawiało, że wybuchała...
Marder Senator

Zaskakująco szczegółowa grafika. Zniszczona posadzka i krawędź ściany przy framudze drzwi. Takie cuda to ja ostatnio tylko w The Last of Us 2 widziałem. Oby koncepcja gry jako horroru nie zeszła na drugi plan.
Wicih Konsul

Do tej pory seria oferowała w większości liniową przygodówkową rozgrywkę, a główną metodą na przetrwanie było unikanie konfrontacji z potworami.
Do tej pory ta seria to jeden klasyk i dwa crapy. Fajnie by było gdyby skupili się na przekonywaniu że tym razem będzie git, a nie na pokazywaniu miksu dwóch mechanik sprzed 10 lat