Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 maja 2010, 09:49

autor: Piotr Doroń

Alien Breed na PC i PlayStation 3 w lecie

Firma Team 17 podzieliła się nowymi informacjami na temat strzelaniny Alien Breed Evolution w wersjach na komputery osobiste oraz konsolę PlayStation 3. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że zostanie ona wydana pod zmienionym tytułem – Alien Breed: Impact.

Firma Team 17 podzieliła się nowymi informacjami na temat strzelaniny Alien Breed: Evolution w wersjach na komputery osobiste oraz konsolę PlayStation 3. Dowiedzieliśmy się przede wszystkim, że zostanie ona wydana pod innym tytułem – Alien Breed: Impact.

Rezygnacja z podtytułu Evolution, który obowiązywał w przypadku edycji na Xboksa 360 (wydanej 16 grudnia za pośrednictwem usługi Xbox Live Arcade) i odnosił się do ewolucji klasycznej serii, nie będzie jedynie kosmetycznym zabiegiem. Decyzja ta pociągnie za sobą szereg zmian i poprawek, mających uczynić nowe wersje Alien Breed: Impact bardziej dopracowanymi i ciekawszymi z punktu widzenia gracza.

Rozpoczynając główną kampanię posiadacze pecetów i PlayStation 3 otrzymają zatem szansę wzięcia udziału w wydłużonym wprowadzeniu. Po raz kolejny przybierze ono postać grywalnej kampanii, zapewniającej kilkadziesiąt dodatkowych minut zabawy. Projektanci usprawnią także tryb kooperacji, będący w oryginale jednym z jego największych atutów.

Alien Breed na PC i PlayStation 3 w lecie - ilustracja #1

Twórcy ze studia Team 17 podniosą również poziom trudności, zmuszając graczy do bardziej skrupulatnego przeczesywania zniszczonej placówki naukowo-badawczej. W zamian oddadzą jednak do ich dyspozycji kilka nowych modyfikacji broni, które będzie można zakupić za zdobyte w trakcie zabawy pieniądze.

Alien Breed: Impact trafi do sprzedaży za pośrednictwem PlayStation Network oraz serwisów dystrybucji cyfrowej latem bieżącego roku. Istnieje spora szansa, że grę zobaczymy już w czerwcu.

Przypominamy, że Alien Breed Evolution w wersji na Xboksa 360 trafił do oferty XBLA w połowie grudnia ubiegłego roku, w cenie 800 punktów MS (ok. 10 euro). Produkcja, będąca tak naprawdę pierwszym z trzech planowanych epizodów, składała się z pięciu właściwych poziomów, zapewniających od 6 do 8 godzin rozgrywki. Okazała się całkiem udanym wznowieniem klasyka, znanego m.in. posiadaczom Amigi, uzyskując noty na średnim poziomie 70% (według serwisu Metacritic). Gra przypadła do gustu także właścicielom Xboksa 360, w związku z czym udało jej się wylądować na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się tytułów z Xbox Live Arcade w okresie minionych świąt Bożego Narodzenia.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej