Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 kwietnia 2025, 12:55

Aktualizacja 0.2.0g do PoE 2 wprowadzi dwa bardzo pożądane ulepszenia i szereg innych drobnych lub umiarkowanych zmian

Grinding Gear Games nie zwalnia ani na moment i już zapowiedziało kolejne zmiany do Path of Exile 2. Ulepszony zostanie m.in. łup z bossów, a do tego łatwiej zdobędziemy punkty Atlasu.

Źródło fot. Grinding Gear Games
i

Aktualizacja (30 kwietnia, godz. 12:55)

Studio Grinding Gear Games przekazało ważną wiadomość dla graczy Patch of Exile 2.

Finalizujemy prace nad wersja 0.2.0g dla Path of Exile 2, która oprócz innych ulepszeń będzie uwzględniać zmiany w łupach. Oczekujemy, że łatka zostanie opublikowana jeszcze w tym tygodniu.

Oryginalna wiadomość (17 kwietnia, godz. 12:41)

Dzień po wdrożeniu łatki 0.2.0f do Path of Exile 2 deweloperzy ze studia Grinding Gear Games zapowiedzieli pierwsze zmiany, które zamierzają dodać w następnej aktualizacji, oznaczonej jako 0.2.0g.

Na tę chwilę nie wiadomo, kiedy patch zostanie wydany, ale twórcy chcą, aby stało się to tak szybko, jak to możliwe. Zachowują jednak elastyczność w tej kwestii z uwagi na nadchodzące Święta Wielkanocne oraz tzw. Anzac Day, czyli państwowe święto w Nowej Zelandii, przypadające na 25 kwietnia.

Path of Exile 2 – co nowego w wersji 0.2.0g

Głównym celem łatki 0.2.0g jest zajęcie się dwoma „bardzo pożądanymi ulepszeniami oraz szeregiem innych drobnych lub umiarkowanych zmian”.

Pierwsza duża poprawka powinna bardzo ucieszyć społeczność PoE 2, gdyż jest to jeden z najczęściej krytykowanych elementów – jakość zdobywanego łupu. Twórcy zamierzają trochę ją podwyższyć i w tym celu wprowadzone zostaną trzy zmiany:

  1. złagodzenie pechowych serii od bossów w kampanii poprzez podniesienie dolnej granicy jakości ich łupów;
  2. zwiększenie ogólnej jakości łupów z bossów;
  3. poprawa łupów od potworów wzmocnionych przez mechanikę Azmerian Wisps.

Druga duża zmiana dotyczyć będzie występujących w Atlasie tzw. „corrupted nexusów”. Te potrafią być trudne do znalezienia, przez co wielu graczy wchodzi na wyższe poziomy map znacznie szybciej, niż jest w stanie je ukończyć. W związku z tym zmniejszona zostanie ilość nexusów potrzebna do zdobycia wszystkich punktów Atlasu oraz poprawiona zostanie ich widoczność we mgle na mapie.

Poza tymi dwoma głównymi ulepszeniami, GGG zapowiedziało także poprawę dostępności treści „pinnacle”. Dokonają tego poprzez zmniejszenie trudności Simulacrum oraz zwiększenie nagród i obniżenie skoków trudności z tzw. „remnants” w mechanice Expedition.

Należy zaznaczyć, że powyższe zmiany to tylko niektóre z tych, które wprowadzone zostaną w łatce 0.2.0g. Pozostałe poznamy w późniejszym terminie.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej