11 października duża aktualizacja Gran Turismo 5

Gran Turismo 5 jest wciąż rozwijane - 11 pażdziernika na serwerach Sony wyląduje kolejna aktualizacja gry, wprowadzająca szereg usprawnień.

Daniel Kłosiński

Na europejskim blogu PlayStation pojawił się wpis, w którym opisano zawartość „Functionality Update 2.0”. Dodatek będzie udostępniony za darmo już 11 października tego roku. Aktualizacja ta, największa od czasu wydania gry, nie tylko poprawi szereg wykrytych w Gran Turismo 5 błędów, ale też wprowadzi nowe opcje.

11 października duża aktualizacja Gran Turismo 5 - ilustracja #1
  • We wszystkich standardowych pojazdach udostępniona zostanie kamera umieszczona wewnątrz pojazdu. Ilość detali będzie różniła się w zależności od wybranego modelu samochodu. (Standardowe pojazdy to te, które znamy już z poprzednich części serii, a które w GT5 zostały pozbawione tego widoku zza kierownicy),
  • możliwość zapisu gry podczas wyścigów wytrzymałościowych,
  • 11 pojazdów NASCAR z sezonu 2011,
  • oficjalne wsparcie kierownic Logitech G25 i G27,
  • ulepszona sztuczna inteligencja przeciwników, poprawki w systemach odpowiedzialnych za fizykę i pogodę,
  • skrócone czasy ładowania,
  • możliwość przewijania powtórek,
  • szybszy i wygodniejszy interfejs użytkownika,
  • nowe opcje w Online Launge.

To jednak nie wszystko. W tym samym wpisie poinformowano, że trwają prace nad kolejnymi dodatkami DLC, w których zobaczymy nowe trasy i pojazdy. Sony wkrótce ma podać więcej informacji na ten temat.

Gran Turismo 5

Gran Turismo 5

PlayStation
po premierze

Data wydania: 24 listopada 2010

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2011-10-06
11:43

zanonimizowany251643 Legend

Karrde co byś nie napisał i nie wymyślił to i tak nie zmienia tego, iż jest to tylko gra i daleko jest do rzeczywistości nawet w trybie symulacji

Mimo to śmiem twierdzić, że FM więcej do rzeczywistości brakuje. Jest jak to się mówi 'enjoyable' ale w stosunku do FM2 gdzie nawet położenie silnika można było wyczuć i miało spory wpływ na tor jazdy na zakrętach to nie jest krok tylko 5 w tył.

Komentarz: zanonimizowany251643
2011-10-06
12:11

vojak_2 Generał

vojak_2

+

Komentarz: vojak_2
2011-10-06
13:00

zanonimizowany38189 Senator

TobiAlex
Każdej grze jest daleko do rzeczywistości, cokolwiek by nie mówiono. Spytaj gości którzy wygrali GT Academy i teraz ścigają się naprawdę i odnoszą spore sukcesy. GT5 jednak jest bardzo blisko granicy możliwości, stopnień może niżej niz rFactor, ale z dobre trzy wyżej niż Forza.

Odpowiadałęm tylko na post Stoogera, który napisał: "Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze gt5 jest dla noobow, bo mozna wlaczyc asysty i jechac jak po szynach."
Asysty włączyć można i jechać jak na szynach, problem w tym, że niewiele wtedy zdziałasz. I dopóki nie jesteś wystarczająco dobry, aby prowadzić auto bez TC i innych popierdółek, nigdy nie wykręcisz dobrego czasu - a o to przecież chodzi.

Notabene GT5 nie ma czegoś takiego, jak tryb symulacji - w ogóle nie ma trybów (poza sekcją wyścigów arcade, ale to inna para kaloszy). Możesz jedynie włączyć parę asyst, które jednak bardzo negatywnie odbijają się na wynikach.

Komentarz: zanonimizowany38189
2011-10-06
13:09

bob destruktor Generał

Ja tam nie cieszę się z tego zapisywania... To po to ja siedziałem tyle godzin nad konsolą na raz i robiłem 24h i modliłem się, żeby prądu nie wyłączyli, żeby teraz jakiś gruby amerykanin zrobił to samo grając 1 godzinę dziennie?

Komentarz: bob destruktor
2011-10-06
16:41

StoogeR Generał

SDRaid => 3 rozne ligi? LOL. Jesli chodzi o sam model jazdy, to fm2 (3 nie licze, to byla porazka) i gt5 sa jak najbardziej zblizone. Jesli chodzi o plusy gt5 w stosunku do fm2, to jest ich troche, ale sa to zupelnie inne rzeczy jak dla mnie.

Co to znaczy opanować? Zrób wszystkie wyzwania, licencje i wyścigi na złoto to wtedy mogę Ci powiedzieć, że opanowałeś grę.

Ok wiec nie opanowalem gry (singlowe tluczenie rekordow jakos mnie nie bawi na dluzsza mete), ale kiedy gralem nie mialem problemu z zadnym samochodem, ba nawet jezdzilo mi sie latwiej niz w fm2. Dopiero ostra jazda na mokrym torze byla jakims wyzwaniem, ale poziom trudnosci jazdy na mokrym to ja mialem na suchej nawierzchni w fm2 przy niektorych samochodach. Nie jezdzilem wszystkimi samochodami oczywiscie, ale te ktorymi jezdzilem byly bardzo proste do opanowania (i mowie to tez o kilkuset konnych potworkach z napedem na tyl). Wrecz nie moglem uwierzyc jak ludzie mowli, ze w gt5 zle sie gra na padzie. To do fm2 musialem podlaczac kiero by wygrac pare trudniejszych wyscigow, gdzie przy hard ai byla wymagana nieludzka precyzja prowadzenia.
Wdajac sie w szczegoly, moze i gt5 ma w paru miejscach troche wiecej realizmu i na pewno nie mozna powiedziec, ze gt5 nie ma sie czym bronic przed forza, ale gadanie o jakiejs innej lidze to przegiecie.

Komentarz: StoogeR

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl