DLSS - sprzęt i technologie (2)
Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0
Paweł Woźniak, 2 lipca 2020, 18:21
Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.
Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0
Bartosz Świątek, 1 lipca 2020, 12:32
Firma Nvidia poinformowała, że pecetowa wersja gry studia Kojima Productions – Death Stranding – otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0. Funkcja ma pozwolić na osiągnięcie świetnej wydajności na każdej karcie z serii Nvidia GeForce RTX.
Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0
Bartosz Świątek, 26 czerwca 2020, 09:08
Firmy Nvidia i CD Projekt RED poinformowały, że w dniu premiery Cyberpunk 2077 będzie obsługiwał zarówno ray tracing, jak i DLSS 2.0. Wszystko wskazuje na to, że pokazany wczoraj gameplay był tych funkcji pozbawiony.
GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach
Konrad Hazi, 3 maja 2020, 13:40
Platforma streamingowa GeForce NOW oferuje od teraz obsługę technologii DLSS 2.0. Pierwszą grą, która pozwoli nam na wypróbowanie nowych efektów graficznych, będzie Control. Oprócz tego w usłudze Nvidii zadebiutuje kolejnych 21 tytułów.
MechWarrior 5 i Control otrzymują obsługę techniki DLSS 2.0. Sterownik Game Ready dla Half-Life: Alyx
NVIDIA Press Release, 23 marca 2020, 19:47
Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS
Amadeusz Cyganek, 20 marca 2019, 12:30
Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider, opublikowało nową łatkę, która pozwala posiadaczom komputerów z kartami graficznymi GeForce RTX skorzystać z technologii ray tracingu oraz DLSS.
Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus
Bartosz Świątek, 14 lutego 2019, 14:48
Firma Nvidia udostępniła nowy pakiet sterowników do kart graficznych, oznaczony numerem 418.91. Drivery pozwalają korzystać z funkcji ray tracingu w Metro Exodus, a także umożliwiają włączenie DLSS w strzelance studia 4A Games oraz Battlefield V.
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
Bartosz Świątek, 17 października 2018, 13:54
Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.