49. Gry Zręcznościowe
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 49. Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Mr Moskeeto
Zręcznościowe 12 marca 2002
Mister Mosquito jest jedyną grą dającą możliwość wcielenia się w… komara. Jako owad musisz naprzykrzać się rodzinie państwa Yamada i wysysać z nich krew.
Operation Blockade
Zręcznościowe 2 października 2003
Nieskomplikowany shooter, w którym jesteśmy jednoosobową armią przeciwstawiającą się setkom żołnierzy wroga. Przedstawione wydarzenia osadzono w fikcyjnych realiach, które jednak są mocno zbliżone do II Wojny Światowej. Umiejscowieni jesteśmy na niewielkiej wysepce i stamtąd atakujemy wrogie linie zaopatrzeniowe.
Pinball Dreams
Zręcznościowe 4 grudnia 1993
Pierwszy komputerowy pinball z prawdziwego zdarzenia, zaskakujący zarówno perfekcyjną konstrukcją stołów, jak i rozbudowanymi opcjami konfiguracyjnymi.
Ace Combat Advance
Zręcznościowe 23 lutego 2005
Kieszonkowa edycja słynnej zręcznościówki. Zasiadamy za sterami jednego z kilkunastu fikcyjnych myśliwców i bierzemy udział w dziesięciu niezbyt skomplikowanych misjach.
Maximum Pool
Zręcznościowe 12 września 2000
Maximum Pool to pakiet siedmiu klasycznych gier bilardowych, przygotowany przez zespół deweloperski Sierra Studios. Gracze mogą zmierzyć się z komputerową sztuczną inteligencją lub żywymi przeciwnikami według tradycyjnych reguł bilarda, snookera i caroom, a także w niekonwencjonalnych rozgrywkach rocket ball, chameleon ball czy mad bomber. Atutem gry są również wirtualne lekcje bilarda.
Super Princess Peach
Zręcznościowe 27 lutego 2006
Vendetta najsłynniejszego hydraulika świata, wydaje się nie mieć końca. Super Princess Peach to produkcja z gatunku gier platformowych sygnowana znakiem japońskiego giganta branży elektronicznej, koncernu Nintendo. Tym razem jednak, pierwszoplanową postacią nie jest sympatyczny kanalarz, a księżniczka Peach, którą to już gracz wielokrotnie miał okazję ratować z opresji.
Raiden
Zręcznościowe 20 marca 1994
Inwazja kosmicznych najeźdźców może doprowadzić do zagłady ludzkości. Armada gwiezdnych niszczycieli opanowała już znaczną część planety i objęła nad nią całkowitą kontrolę. Sytuacja nie jest jednak beznadziejna, bowiem na horyzoncie pojawił się gracz, który wykorzystując nowoczesny myśliwiec o nazwie Raiden, stanie do walki z przeważającymi siłami wroga.
Barbie Super Model
Zręcznościowe 11 stycznia 1993
Barbie Super Model to gra zręcznościowa, której główną bohaterką jest tytułowa Barbie – najsłynniejsza lalka na świecie, produkowana nieprzerwanie od 1959 roku przez firmę Mattel. Ze względu na swój wyjątkowy charakter, jest to program skierowany głównie do żeńskiej części społeczności graczy.
Oggy and the Cockroaches
Zręcznościowe 1 lutego 2005
Wielki, gruby kot z czerwonym nosem, znany z kreskówki, pojawia się tym razem na przenośną konsolkę Nintendo. Na gracza czeka 14 poziomów pełnych niebezpieczeństw oraz innych nieprzewidywalnych wyzwań. 3 wredne karaluchy to chyba największa katastrofa, jaka mogła się zdarzyć! Czas ruszyć swoje grube, cztery litery i zrobić porządek z tymi paskudami.
Capcom Classics Collection Remixed
Zręcznościowe 21 marca 2006
Capcom Classics Collection Remixed jest kolejną kompilacją klasycznych pozycji elektroniczno-rozrywkowych, stworzonych przez słynną dalekowschodnią korporację. W niniejszym pakiecie znalazły się między innymi gry 1941, Captain Commando i Strider.
Jessie's Wild West Rodeo
Zręcznościowe 23 maja 2001
Zręcznościowa gra dla najmłodszych oparta o świat filmów animowanych Toy Story, w której jako dzielna kowbojka Jessie pomagamy zagubionym kosmitom odnaleźć drogę do statku.
Rastan
Zręcznościowe 12 maja 1987
Rastan to kolejny hit z automatów sygnowany logiem Taito, który doczekał się konwersji na PeCety dzięki firmie Novalogic. Gracz wcieli się w rolę potężnego wojownika, którego zadaniem jest dotrzeć do zamku będącego siedzibą sił zła i unicestwić jego głównego lokatora, opętanego i niezwykle groźnego smoka. Program utrzymany jest w konwencji klasycznej platformówki, w którym do pokonania jest kilka światów, gęsto zaludnionych przez potwory z piekła rodem.
Potwory i Spółka: Billard Beast
Zręcznościowe 10 grudnia 2001
Druga część serii czterech zręcznościowych mini-gier „Potwory i Spółka” bazujących na scenariuszu filmu wytwórni Walta Disney'a, o tym samym tytule.
Slots
Zręcznościowe 10 marca 2000
Slots to stworzony przez studio Masque Publishing symulator automatów hazardowych. Gracz może sprawdzić swoje szczęście na 50 jednorękich bandytach, będących odwzorowaniem najpopularniejszych maszyn produkowanych przez amerykańską firmę IGT.
Flock!
Zręcznościowe 7 kwietnia 2009
Flock! to gra logiczno-zręcznościowa, będąca ciekawą wariacją na temat kultowego tytułu - Lemmings, Kierujemy w niej latającym talerzem i porywamy zwierzęta.
Disney Universe
Zręcznościowe 27 października 2011
Zręcznościowa gra przygodowa osadzona w świecie bajek animowanych Disney’a. Uniwersum zostaje zaatakowane przez złośliwego hakera – czym prędzej wyruszamy w misję ratunkową. Gra składa się z szeregu zabawnych platformówek, przeplatanych zręcznościowymi, kolorowymi gierkami logicznymi. Udostępniono również kooperacyjny tryb dla czterech graczy rozgrywany na wspólnym ekranie.
Heroes Over Europe
Zręcznościowe 15 września 2009
Gra lotnicza odtwarzająca walki powietrzne w czasach II wojny światowej. Autorzy nie zawracali sobie głowy realizmem i postawili na czysto zręcznościowy model lotu Gracze zasiadają ze sterami myśliwców i biorą udział w najsłynniejszych starciach na froncie europejskim, począwszy od ataku na Londyn a skończywszy na upadku Berlina w 1945 roku.
Shinobi (2002)
Zręcznościowe 11 października 2002
Gracz wciela się w rolę tytułowego mistrza walk wschodu, którego zadaniem jest rozbicie siatki terrorystycznej, skupiającej wokół siebie zarówno pospolitych bandytów jak i japońskich wojowników ninja.
Capcom Classics Collection Vol. 2
Zręcznościowe 14 listopada 2006
Dzięki Capcom Classic Collection Vol. 2 możemy przenieść się w lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte dwudziestego wieku, ponownie odwiedzić zadymione salony automatów arcade i po latach zagrać w rządzące na nich hity.
Bomberman
Zręcznościowe 21 czerwca 2005
Kolejna produkcja z cyklu Bomberman, nawiązująca do przebojowej pozycji, która zadebiutowała w latach osiemdziesiątych XX wieku. Gracz, jako tytułowy bohater, bierze udział w międzygalaktycznej przygodzie, w której głównym celem jest zatrzymanie niebezpiecznej armii robotów.
Anubis II
Zręcznościowe 8 lipca 2005
Anubis II to trójwymiarowa gra zręcznościowa skierowana w szczególności do młodszych użytkowników komputerów. Akcję programu osadzono w starożytnym Egipcie, a gracz wciela się w rolę mitologicznego boga zmarłych, strażnika zaświatów, człowieka z głową szakala, czyli potężnego Anubisa.
Switchball
Zręcznościowe 26 czerwca 2007
Połączenie gry logicznej oraz zręcznościówki, wzorowane na takich produkcjach, jak chociażby "Ballance". Sterujemy kulką, próbując pokonywać znajdujące się na planszy przeszkody.
After Burner Climax
Zręcznościowe 21 kwietnia 2010
Zręcznościowa gra lotnicza, która swoją karierę rozpoczęła w 2006 roku na automatach. W produkcji przenosimy się do fikcyjnego państwa, aby powstrzymać zagrożenie nuklearne. Twórcy przygotowali 20 zróżnicowanych misji i inne atrakcje. After Burner Climax cechuje się bardzo dynamiczną i widowiskową rozgrywką.