FPP - Gry Zręcznościowe Nintendo Wii
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce FPP na platformę Wii.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Metal Slug Anthology
Zręcznościowe 14 grudnia 2006
Metal Slug Anthology to specjalna kompilacja klasycznych dwuwymiarowych strzelanin, nastawionych wyłącznie na bezmyślne eksterminowanie wrogich jednostek, przy użyciu wszelakiej maści narzędzi zbrodni.
Sin and Punishment: Star Successor
Zręcznościowe 29 października 2009
Druga część popularnego rail shootera z konsoli Nintendo 64. Przemierzamy ulice zniszczonych metropolii, stając do walki z niebezpiecznymi, zmutowanymi stworami.
Ghost Squad
Zręcznościowe 20 listopada 2007
Ghost Squad jest adaptacją na konsolę Nintendo znanej z automatów strzelaniny z 2004 roku, jednej z wielu popularnych „celowniczków na szynach”. Wydana przez firmę Sega, a stworzona przez AM2 produkcja pozwala wcielić się w rolę żołnierza należącego do świetnie wyposażonych amerykańskich oddziałów antyterrorystycznych, przygotowanych do tego, by cicho i bez śladu wykonywać nawet najtrudniejsze zadania.
Sin and Punishment
Zręcznościowe 20 września 2007
Przedstawiciel gatunku tzw. rail-shooterów. Przemierzamy ulice futurystycznego Tokio, zajmując się masową eksterminacją potworów. Bawimy się w pojedynkę lub w kooperacji z drugim graczem.
The Last Bounty Hunter
Zręcznościowe 16 czerwca 2008
Klasyczna zręcznościowa gra rail shooter, z akcją rozgrywającą się na Dzikim Zachodzie. Jak wiele innych popularnych przedstawicieli gatunku z lat 90. tytuł wykorzystuje technologię full motion video, a więc autentyczny aktorski materiał filmowy, na którym pojawiają się cele do eliminacji.
Marvel Super Heroes 3D: Grandmaster's Challenge
Zręcznościowe 26 października 2010
Marvel Super Heroes 3D to kolejna odsłona serii gier akcji z bohaterami popularnego uniwersum. Tym razem produkcja pozwala bawić się w 3D i za pomocą specjalnych masek wczuć się w rolę wybranego herosa.
Centipede: Infestation
Zręcznościowe 25 października 2011
Przeróbka klasycznej gry zręcznościowej wydanej w latach 80. XX wieku. Wcielamy się w niej w Maxa, który trafia na planetę zamieszkałą przez ogromne robaki. Bohater musi pokonać insekty i uratować świat przed zagładą. Na kolejnych poziomach zajmujemy się więc eksterminacją przeciwników. Dodatkową atrakcją w grze jest tryb kooperacji.
Blaster Master Overdrive
Zręcznościowe 18 lutego 2010
Odświeżona wersja klasycznego hitu z konsoli NES. W grze wcielamy się w biologa Alexie, który musi uratować świat przez rozprzestrzeniającą się epidemią. W tym zadaniu pomaga mu robot S.O.P.H.I.A.. Rozgrywka została podzielona na dwa zasadnicze segmenty: platformowy z widokiem z boku i strzelankowy z widokiem z góry.
Carnival King
Zręcznościowe 2 listopada 2009
Carnival King to gra zręcznościowa przenosząca nas w klimaty wesołego miasteczka. Strzelając do celów w zróżnicowanych lokacjach staramy się zdobyć jak największą ilość punktów.
The Monkey King: The Legend Begins
Zręcznościowe 31 stycznia 2008
Klasyczna scrollowana strzelanina, której akcja rozgrywa się w Starożytnych Chinach. Wcielamy się w postać tytułowego króla, walcząc z nękającymi krainę potworami.
Chicken Shoot
Zręcznościowe 26 czerwca 2007
Chicken Shoot to gra zręcznościowa, należąca do serii, rozpoczętej w 2001 roku i wydawanej pierwotnie wyłącznie z myślą o PeCetach. Developerzy w sześć lat po wspomnianym debiucie doszli do wniosku, że warto zadedykować kolejną odsłonę owego cyklu posiadaczom konsol ze stajni Nintendo.
Blast Works: Build, Fuse & Destroy
Zręcznościowe 10 czerwca 2008
Blast Works: Build, Fuse & Destroy to side-scrollowana strzelanina stworzona przez Budcat Creations (developera mającego na swoim koncie między innymi Maddena dla EA, Psychonauts czy Medal of Honor: Vanguard) i wydana przez Majesco. Gra wyróżnia się tym, że pozwala na budowanie własnych statków, poziomów i pojazdów wroga. Oprócz tego gracze mogą „wchłaniać” części oraz bronie ze zniszczonych wehikułów przeciwników, aby zbudować w trakcie misji swoją własną, niepowtarzalną maszynę bojową.
Star Soldier R
Zręcznościowe 19 maja 2008
Klasycznie wykonana strzelanina, w której przejmujemy kontrolę nad futurystycznym myśliwcem. W wyznaczonym limicie czasowym dążymy do zlikwidowania jak największej liczby jednostek wroga.
Gyrostarr
Zręcznościowe 12 maja 2008
Dynamiczna strzelanina, pod wieloma względami nawiązująca do zasad kultowego "Tempesta". Sterujemy statkiem kosmicznym, eliminując myśliwce wroga i kolekcjonując kule energii.
Protothea
Zręcznościowe 30 maja 2008
Futurystyczna strzelanina, w której wcielamy się w postać pilota statku kosmicznego. Eliminujemy wrogie jednostki, dążąc jednocześnie do pokrzyżowania planów pewnej frakcji politycznej.
Animales de la Muerte
Zręcznościowe prace wstrzymane
Animales de la Muerte to pełna zwariowanego humoru gra, która zakaz „nie karmić zwierząt”, rodem z ogrodu zoologicznego, stawia w całkiem nowym świetle.
Link's Crossbow Training
Zręcznościowe 19 listopada 2007
Link’s Crossbow Training to strzelanina przedstawiona zarówno w widoku z perspektywy pierwszej jak i trzeciej osoby. Wcielamy się w znanego z serii Zelda Linka i próbujemy strącać pojawiające się na ekranie obiekty. Gra swoją mechaniką przypomina takie tytuły jak Resident Evil: Umbrella Chronicles, czy Ghost Squad.
Army Rescue
Zręcznościowe 18 sierpnia 2009
Zręcznościówka, w której równolegle pomagamy pojawiającym się na ekranie sojusznikom i skutecznie eliminujemy oddziały przeciwnika. Bitwy ukazane są z przymrużeniem oka i pozbawiono je brutalnych animacji walk.