
Dodatek do gry Pillars of Eternity II: Deadfire
Data wydania: 25 września 2018
Drugie DLC do gry Pillars of Eternity II: Deadfire. W Seeker, Slayer, Survivor bohaterowie trafiają na wyspę, gdzie są poddawani rozmaitym próbom testującym ich zdolności bojowe. Wszystko po to, by wydrzeć starożytne relikty z rąk najsilniejszych wojowników Eory.
Gracze
Seeker, Slayer, Survivor to drugi duży dodatek do gry Pillars of Eternity II: Deadfire. Add-on został opracowany przez autorów oryginału, czyli studio Obsidian Entertainment, a powstał z myślą o platformie PC.
W Pillars of Eternity II: Deadfire - Seeker, Slayer, Survivor bohaterowie trafiają na wyspę, na której zostają poddani rozmaitym próbom testującym ich zdolności bojowe. Zadaniem, jakie muszą tu wykonać, jest odzyskanie starożytnych reliktów, które obecnie znajdują się w posiadaniu najsilniejszych wojowników Eory.
Podobnie jak poprzedni dodatek, czyli Beast of Winter, wydane na platformę PC Pillars of Eternity II: Deadfire - Seeker, Slayer, Survivor to przede wszystkim kolejne terytorium oddane do naszej dyspozycji. Rozszerzenie kładzie nacisk na starcia z przeciwnikami, podczas których należy wykazać się sprytem i umiejętnościami taktycznymi.
Pillars of Eternity II: Deadfire - Seeker, Slayer, Survivor jest niesamodzielnym DLC, toteż do jego uruchomienia jest wymagana podstawowa wersja gry.
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy
Producent: Obsidian Entertainment
Wydawca: Versus Evil


2GRY
Pillars of Eternity to seria gier RPG w rzucie izometrycznym, mocno nawiązująca do takich klasyków gatunku jak Baldur's Gate czy Icewind Dale. Gracz przemierza autorski świat fantasy, dowodząc drużyną barwnych postaci. Na czele kompanii stoi protagonista, którego cechy można dowolnie dostosować na początku zabawy. Bogaty w opisy i historie, starannie wykreowany świat oferuje całe szeregi opcji dialogowych i możliwości interakcji z postaciami niezależnymi. Nie zabrakło też oczywiście walk, które toczone są w czasie rzeczywistym (z opcją aktywnej pauzy). W miarę wykonywania kolejnych zadań nasza drużyna rośnie w siłę, ucząc się nowych umiejętności i zdobywając coraz lepszy sprzęt.

Podstawka dla Pillars of Eternity II: Deadfire - Seeker, Slayer, Survivor
Firma Versus Evil wyda na konsolach grę Pillars of Eternity II: Deadfire Ultimate Edition. Oprócz podstawowej wersji dzieła studia Obsidian Entertainment zestaw będzie zawierał wszystkie dodatki oraz aktualizacje, na czele z trybem turowym.
gry
Krystian Pieniążek
20 sierpnia 2019 13:25
Studio Obsidian Entertainment podało datę premiery Seeker, Slayer, Survivor - drugiego dużego rozszerzenia dla gry Pillars of Eternity: Deadfire II. Dodatek zadebiutuje 25 września.
gry
Jakub Błażewicz
7 września 2018 14:10
Pillars of Eternity II: Deadfire doczeka się trzech rozszerzeń. Ekipa Obsidian Entertainment podzieliła się z nami informacjami na temat warstwy fabularnej każdego z tych DLC.
gry
Krystian Pieniążek
24 kwietnia 2018 18:40
Wymagania sprzętowe gry Pillars of Eternity II: Deadfire - Seeker, Slayer, Survivor:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-2100T 2.5 GHz / AMD Phenom II X3 B73 2.8 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 9600 GT / Radeon HD 4850 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows Vista 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD Phenom II X6 1100T 3.3 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki GeForce GTX 570 1280 MB / Radeon HD 7700 2 GB lub lepsza, 5 GB HDD, Windows Vista/7/8/10 64-bit.
Średnie Oceny:
Średnia z 46 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
boy3
Gracz
2025.05.25
Bardzo słaby dodatek, jeszcze krótszy niż bestia zimowa Fabuła jest bardzo średnia, core tego dodatku opiera się na walkach na arenie, właśnie, walki, które są totalnie nie zbalansowane, na 20 lvl na klasycznym nie mogłem sobie poradzić z drugą walką na arenie, balans tam nie istnieje xD Musiałem przełączyć na najniższy poziom trudności aby w ogóle grać w ten dodatekZakończenie i ostatnia lokacja są ciekawe, ale czy warto grać w ten dodatek? No nie powiedziałbym