74. LAN
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 74. Najpopularniejsze gry o tematyce LAN.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Mobile Forces
Akcji 3 czerwca 2002
Mobile Forces to kolejna gra akcji wykorzystująca osławiony engine Unreal’a. Jest to taktyczny shooter wojenny, w którym gracze mogą siać zniszczenie nie tylko za pomocą broni ręcznej lecz również wykorzystując całą gamę uzbrojonych po zęby pojazdów.

The Gladiators
Strategiczne 20 października 2002
The Gladiators to wyprodukowana przez studio deweloperskie Eugen Systems strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG, której akcja osadzona została w uniwersum łączącym klimaty science-fiction i fantasy. Fabuła przedstawia zmagania trzech frakcji, toczących wojnę o tron po zmarłym Imperatorze. Gracz wciela się w przywódcę jednej ze stron i stara się przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść.

Suma Wszystkich Strachów
Akcji 28 maja 2002
Taktyczna gra akcji oparta na motywach książki autorstwa Toma Clancy’ego, o tym samym tytule (pol. Suma wszystkich strachów). W grze możemy poprowadzić oddział elitarnych agentów FBI przez kilkanaście niebezpiecznych misji umiejscowionych na całej kuli ziemskiej.

Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder
Akcji 24 września 2002
Drugi oficjalny dodatek do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Ghost Recon. Przenosi on graczy do roku 2009 na tereny Kuby, gdzie muszą pomóc w doprowadzeniu do wolnej elekcji.

FourFourTwo: Touchline Passion
Sportowe 11 października 2002
Manager piłkarski pochodzący z firmy SCi. Podobnie jak w innych konkurencyjnych produkcjach gracz może w pełni oddać się swej pasji i dzięki swym dokonaniom stać się legendą w piłkarskim światku.

Big Scale Racing
Wyścigi 20 sierpnia 2002
Symulacja wyścigów modelami samochodów spalinowych sterowanych drogą radiową, rozgrywanych na zamkniętych torach o bardzo zróżnicowanych trasach, nawierzchni i w zmiennych warunkach pogodowych.

Ground Control 2: Operation Exodus
Strategiczne 22 czerwca 2004
Kontynuacja wyśmienitej gry taktycznej studia Massive. Autorzy ponownie zaoferowali czas rzeczywisty i system starć, który stawia na dowodzenie jednostkami, a nie zajmowanie się rozbudową bazy. W porównaniu z pierwowzorem rozszerzeniu uległa lista frakcji i do wojny dołączyli kosmici.

Virtual Skipper 3
Sportowe 28 listopada 2003
Virtual Skipper 3 to trzecia odsłona popularnego symulatora regat żeglarskich. Gracze mają okazję stanąć za sterem czterech łodzi i wziąć udział w zmaganiach toczonych na sześciu akwenach wodnych w różnych częściach świata. Deweloperzy ze studia Duran zadbali m.in. o realistyczną fizykę zachowania się jachtów, zmienne warunki pogodowe w trakcie regat, a także bogate opcje rozgrywki solowej i multiplayer.

Brygada E5: New Jagged Union
Strategiczne 29 lipca 2005
Strategia turowa przypominaja takie słynne tytuły jak: Jagged Alliance czy Silent Storm. Akcja gry rozgrywa się w małym, tropikalnym państewku zwanym Palinero, ogarniętym wojną domową.

Gary Grigsby’s World at War
Strategiczne 28 marca 2005
Kolejna rozbudowana strategia turowa studia 2BY3 Games, którego główną postacią jest prawdziwa legenda wojennych gier strategicznych - Gary Grigsby. Firmowana jego nazwiskiem gra World at War przenosi nas w czasy II wojny światowej, składając w ręce graczy losy krajów biorących udział w konflikcie.

Mageslayer
Akcji 24 września 1997
Dynamiczna gra akcji z widokiem z góry. Naszym zadaniem jest przedrzeć się do twierdzy złego rycerza i zabić go, zanim dopełni się jego zemsta.

Cold War: Conflicts
Strategiczne 11 grudnia 2003
Strategia czasu rzeczywistego twórców serii Sudden Strike. Akcja toczy się w czasie Zimnej Wojny, a dokładniej w latach 1950 – 1973.

Rise of Nations: Thrones and Patriots
Strategiczne 27 kwietnia 2004
Pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri).

Deadlock: Planetary Conquest
Strategiczne 31 lipca 1996
Strategia łącząca najlepsze cechy takich tytułów jak K-240, Civilization, SimCity, Outpost czy Utopia. Akcja gry osadzona została w odległej przyszłości. Zadaniem gracza jest rozbudowanie kolonii na planecie Gallius IV.

Skoki narciarskie 2004
Sportowe 12 listopada 2003
Kolejna edycja, dobrze znanej naszym rodzimym graczom, serii symulatorów skoków narciarskich. Wedle zapewnień jej twórców, nowa gra bije na głowę wszystkie poprzednie części cyklu. Przy jej tworzeniu postawiono duży nacisk na dopracowaną oprawę graficzną, rozbudowane opcje rozgrywki i dużą grywalność o regulowanym stopniu trudności.

Kuma War
Akcji 1 kwietnia 2004
Gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Jej główne założenia to oferowanie wysokiego poziomu realizmu rozgrywanych misji, które opierają się na prawdziwych wydarzeniach. Dzięki systemowi subskrypcji, gracz jest w stanie poznać szczegóły konfliktów zbrojnych na całym świecie w przeciągu kilku tygodni.

Redneck Rampage Rides Again: Arkansas
Akcji 1 listopada 1998
Sequel gry akcji/FPS Redneck Rampage, dzięki któremu możemy jeszcze raz zagłębić się w rzeczywistość amerykańskiej prowincji i wcielając się w postać Leonarda, przebić się po trupach złych współbratymców, do ukochanego miasteczka.

Quake II: Ground Zero
Akcji 31 sierpnia 1998
Drugi oficjalny dodatek do gry Quake II, stworzony przez ekipę Rogue Entertainment – autorów bazującej na silniku Dooma strzelaniny Strife oraz jednego z rozszerzeń do pierwszego Quake’a. Dodatek zatytułowany Ground Zero wykorzystuje do granic możliwości potencjał silnika Quake’a II, oferując czternaście poziomów single player oraz dziesięć map do rozgrywki wieloosobowej.

Stalingrad (2005)
Strategiczne 11 marca 2005
Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu, a druga traktująca o poczynaniach sił Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich.

Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu
Strategiczne 6 kwietnia 2004
Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu jest samodzielnym dodatkiem do wyprodukowanej przez studio deweloperskie Nival Interactive strategii czasu rzeczywistego (RTS) Blitzkrieg. Rozszerzenie zawiera nową kampanię, w której gracze mają okazję wcielić się w dowódcę wojsk niemieckich podległych feldmarszałkowi Erwinowi Rommlowi i wziąć udział w zmaganiach z okresu II wojny światowej toczonych m.in. na Sycylii, w Normandii i w Ardenach.

Fate of the Dragon II
Strategiczne 29 kwietnia 2004
Wojenna strategia czasu rzeczywistego rozgrywają się w antycznych Chinach. Gra koncentruje się głownie na olbrzymich bitwach z udziałem tysięcy jednostek. Warstwa ekonomiczna została natomiast potraktowana po macoszemu. Poza trybem solo dostępna jest również opcja multiplayer.

Total Annihilation: The Core Contingency
Strategiczne 8 lipca 1998
The Core Contingency to rozbudowany dodatek do popularnej swego czasu strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Total Annihilation.

Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
Akcji 4 września 2003
Drugi oficjalny dodatek do wielokrotnie nagradzanej gry akcji Battlefield 1942. Za jego sprawą gracz otrzymuje możliwość wypróbowania kilkunastu niezwykle śmiercionośnych „zabawek”, które powstały w niemieckich i alianckich laboratoriach podczas drugiej wojny światowej.

Cycling Manager 3
Sportowe 4 czerwca 2003
Trzecia część cyklu managerów kolarskich Cycling Manager, który na przestrzeni kilku lat swego rozwoju zdobył sobie zasłużone uznanie setek miłośników tej dyscypliny sportowej.