Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikSportowePC
Okładka Skoki narciarskie 2004 (PC)

Skoki narciarskie 2004 PC

Kolejna edycja, dobrze znanej naszym rodzimym graczom, serii symulatorów skoków narciarskich. Wedle zapewnień jej twórców, nowa gra bije na głowę wszystkie poprzednie części cyklu.

Sportowe | sporty zimowe | skoki narciarskie

PC Windows
Okładka Skoki narciarskie 2004 (PC)

Polskie napisy i dialogiPolskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

12listopada2003

12listopada2003

pudełko PL

Skoki narciarskie 2004 to kolejna edycja, dobrze znanej naszym rodzimym graczom, serii symulatorów skoków narciarskich. Wedle zapewnień jej twórców, nowa gra bije na głowę wszystkie poprzednie części cyklu (w tym edycje 2001 i 2002 tworzone przez zespół niemiecki i edycję z roku 2003 stworzoną przez polskich programistów). Przy jej tworzeniu postawiono duży nacisk na dopracowaną oprawę graficzną, rozbudowane opcje rozgrywki i dużą grywalność o regulowanym stopniu trudności. Poza tym autorzy gwarantują stabilność działania programu i bezawaryjne działanie nowych Skoków (to właśnie niestabilność była największym mankamentem odsłony 2003). Dzięki takiemu podejściu do tematu nowa gra jest lepiej dopasowana do potrzeb i oczekiwań fanów skoków, na co dowodem jest fakt, że oprócz Polski, gra zadebiutowała jednocześnie w siedmiu innych krajach, na mocy kontraktów z zachodnimi wydawcami.

  • Szkolenie wyjaśniające krok po kroku sposób, w jaki należy oddawać skoki.
  • Uproszczony tryb zręcznościowy, w którym początkującym graczom łatwiej się wybić i wylądować.
  • Rozbudowany tryb realistyczny zawierający więcej opcji zawodów, opcję kariery i bardziej skomplikowany model lotu, uwzględniający między innymi nachylenie skoczka przy najeździe na próg oraz konieczność utrzymania równowagi po lądowaniu.
  • Możliwość rozegrania pełnego sezonu przy jednym komputerze przez maksymalnie 10 graczy.
  • Opcja obserwowania w miniokienku nachylenia skoczka przy najeździe.
  • Sezon zawiera również Turniej Czterech Skoczni, mistrzostwa w lotach narciarskich i mistrzostwa świata.
  • Stworzona od nowa grafika, animacje i modele 3D - zapierające widoki w piersiach, promienie słońca prześwitujące między drzewami - wszystko to widzą gracze nawet na niezbyt silnych pecetach.
Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna     Liczba graczy: 1 - 10  

Nośnik: 1 CD

Ocena czytelników: 8,2 / 10 na podstawie 1106 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 19,90 PLN

Wymagania wiekowe Skoki narciarskie 2004

odpowiednia dla każdego wieku

Wymagania sprzętowe Skoki narciarskie 2004

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 64MB akcelerator 3D zgodny z DirectX

Wojenne klimaty na wesoło, czyli nowa gra Polaków z L'Art
Wojenne klimaty na wesoło, czyli nowa gra Polaków z L'Art

wiadomość28 sierpnia 2006

Warszawska ekipa L’Art, znana choćby z wydanie trzech edycji Skoków Narciarskich (2003, 2004, 2005) oraz gry przygodowej Chłopaki nie Płaczą, tym razem wzięła się za wojenne klimaty.

Trzy nowe tytuły studia L'Art

wiadomość8 sierpnia 2004

Ostatnio na łamach naszego serwisu informowaliśmy o grze przygodowej w starym stylu, Chłopaki nie płaczą. Nowa pozycja z serii DOBRA Gra trafi do sprzedaży już niebawem, tymczasem producent omawianej gry – polskie studio L’Art. (znane głównie ze Skoków Narciarskich) pracuje obecnie nad trzema innymi autorskimi programami.

138,5 metra Adama Małysza!
138,5 metra Adama Małysza!

wiadomość16 stycznia 2004

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej z polskimi skoczkami oraz szkoleniowcami, Adam Małysz postanowił spróbować swoich sił w grze Skoki narciarskie 2004 z serii Dobra GRA. Mistrz był w doskonałej formie...

GOL ASY, czyli najlepsze gry roku 2003 - kategoria Polskie Produkcje

wiadomość12 stycznia 2004

Z roku na rok da się zauważyć coraz większą aktywność polskich producentów gier, którzy próbują zaistnieć na tym jakże ciekawym, ale też niejednokrotnie bardzo niewdzięcznym rynku. Nie inaczej było w ubiegłym roku, który zaobfitował w sporą ilość różnego rodzaju pozycji powstałych w naszych rodzimych studiach developerskich. Były to zarówno tytuły gorsze jak i lepsze. O tych pierwszych na moment zapomnijmy i skupmy się w tej chwili na tych ciekawszych, które postanowiliśmy nominować w naszym plebiscycie w kategorii „Polskie Produkcje”.

Małysz skoczył kiepsko, natomiast „potatek” rewelacyjnie

wiadomość5 stycznia 2004

Wczorajszy pucharowy konkurs skoków narciarskich na obiekcie K 120 w Innsbrucku (przedostatni etap głośnego Turnieju Czterech Skoczni) okazał się szczęśliwy dla Petera Zonty ze Słowenii (265,2 pkt.), który zwyciężył przed Veli-Matti Lindstroemem (253,9 pkt.) i Janne Ahonenem (253,8 pkt.) z Finlandii. Formą nie błysnął Adam Małysz, zajmując pozycję w trzeciej dziesiątce z wynikiem 218,4 pkt. Liderem klasyfikacji generalnej pozostał Sigurd Pettersen z Norwegii - zdobywca czwartej lokaty w zawodach (251,8 pkt.). Zakończono również siódmą rundę Internetowego Pucharu Świata, toczonego za pośrednictwem programu komputerowego pt. Skoki narciarskie 2004.