Skoki narciarskie 2004: Najazd

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Najazd

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie - Najazd | Skoki | Skoki narciarskie 2004 - Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie. Jednak to wielki błąd początkujących. W tym etapie należy śledzić zielony wskaźnik przy sylwetce skoczka (w prawym dolnym rogu ekranu). By uzyskać jak najlepszą prędkość, wskaźnik powinien cały czas utrzymać się w pozycji poziomej. Im bliżej końca rozbiegu, tym trudniej go w odpowiednim miejscu utrzymać.

Ten etap ma wpływ na prędkość, jaką uzyskuje skoczek. Na skoczniach K-90 będzie to około 87 km/h, na K-120 jakieś 91 km/h, a na skoczniach mamucich (K-185) przekracza 100 km/h. Im cięższy skoczek, tym łatwiej jest mu się rozpędzić do dużych prędkości. Jednak przez swoja wagę szybko ją wytraci zaraz po oddaniu skoku.

Podobało się?

0

Skoki narciarskie 2004

12 listopada 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2004-03-14
20:05

zanonimizowany145016 Legend

na początek grałem u kolegi a póżniej sam se kupiłem ale strasznie mi sie zacina

Komentarz: zanonimizowany145016

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl