Skoki narciarskie 2004: Najazd

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Najazd

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie - Najazd | Skoki | Skoki narciarskie 2004 - Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie. Jednak to wielki błąd początkujących. W tym etapie należy śledzić zielony wskaźnik przy sylwetce skoczka (w prawym dolnym rogu ekranu). By uzyskać jak najlepszą prędkość, wskaźnik powinien cały czas utrzymać się w pozycji poziomej. Im bliżej końca rozbiegu, tym trudniej go w odpowiednim miejscu utrzymać.

Ten etap ma wpływ na prędkość, jaką uzyskuje skoczek. Na skoczniach K-90 będzie to około 87 km/h, na K-120 jakieś 91 km/h, a na skoczniach mamucich (K-185) przekracza 100 km/h. Im cięższy skoczek, tym łatwiej jest mu się rozpędzić do dużych prędkości. Jednak przez swoja wagę szybko ją wytraci zaraz po oddaniu skoku.

Skoki narciarskie 2004

12 listopada 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2004-03-14
20:05

zanonimizowany145016 Legend

na początek grałem u kolegi a póżniej sam se kupiłem ale strasznie mi sie zacina

Komentarz: zanonimizowany145016

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl