Skoki narciarskie 2004: Najazd
Aktualizacja:
2. Najazd

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie. Jednak to wielki błąd początkujących. W tym etapie należy śledzić zielony wskaźnik przy sylwetce skoczka (w prawym dolnym rogu ekranu). By uzyskać jak najlepszą prędkość, wskaźnik powinien cały czas utrzymać się w pozycji poziomej. Im bliżej końca rozbiegu, tym trudniej go w odpowiednim miejscu utrzymać.
Ten etap ma wpływ na prędkość, jaką uzyskuje skoczek. Na skoczniach K-90 będzie to około 87 km/h, na K-120 jakieś 91 km/h, a na skoczniach mamucich (K-185) przekracza 100 km/h. Im cięższy skoczek, tym łatwiej jest mu się rozpędzić do dużych prędkości. Jednak przez swoja wagę szybko ją wytraci zaraz po oddaniu skoku.
0
- Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry
- Skoki narciarskie 2004: Poradnik do gry
- Skoki narciarskie 2004: Skoki
- Skoki narciarskie 2004: Przygotowania do skoku
- Skoki narciarskie 2004: Najazd
- Skoki narciarskie 2004: Wybicie
- Skoki narciarskie 2004: Lot
- Skoki narciarskie 2004: Lądowanie
- Skoki narciarskie 2004: Lądowanie złe
- Skoki narciarskie 2004: Lądowanie na dwie nogi
- Skoki narciarskie 2004: Lądowanie z telemarkiem
- Skoki narciarskie 2004: Dojazd
- Skoki narciarskie 2004: Skoki
- Skoki narciarskie 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany145016 Legend
na początek grałem u kolegi a póżniej sam se kupiłem ale strasznie mi sie zacina
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.