
Data wydania: 16 marca 2017
Strategia wojenna opracowana przez rosyjskie studio Ino-Co, której akcja rozgrywa się w dalekiej przyszłości. Ludzkość zdołała zasiedlić ponad dwadzieścia planet, jednak struktura społeczna cofnęła się do feudalizmu – poszczególnymi terytoriami rządzą lordowie i baronowie, a pieczę nad całym imperium sprawuje władca absolutny.
Steam
Codex of Victory to wydana na platformę PC strategia wojenna utrzymana w klimacie science fiction. Projekt opracowało rosyjskie studio Ino-Co, znane z takich gier jak Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim, Fantasy Wars, Elven Legacy czy serii Warlock.
Akcja gry osadzona jest w dalekiej przyszłości, która jest dosyć nietypowa jak na gatunek science fiction. Ludzkość zajmuje tutaj ponad dwadzieścia planet, ale struktura społeczna cofnęła się do feudalizmu. Państwem rządzi król, a poszczególne terytoria oddano pod pieczę baronom i lordom.
Fabuła obraca się wokół konfliktu owego królestwa z frakcją znaną jako Auguments, składającą się z ludzi, którzy zostali zmodyfikowani genetycznie i wyposażeni w liczne cyberwszczepy. Uważają oni, że zwykli ludzie są więźniami swoich ułomnych ciał i dla własnego dobra powinni zostać podbici, a następnie ulepszeni za pomocą najnowszych zdobyczy techniki.
W wydanym na PC Codex of Victory podczas kampanii podróżujemy z planety na planetę, odpierając ataki wojsk Auguments. Na każdej z nich zajmujemy się rozbudową podziemnej bazy. Ten aspekt zabawy rozgrywa się w czasie rzeczywistym i wymaga zarządzania zasobami, dodawania nowych sekcji, prowadzenia badań technologicznych i konstruowania różnorodnych maszyn wojennych, gdyż to za ich pomocą toczymy wojnę. Same bitwy z kolei rozgrywamy na powierzchni planet w trybie turowym, na mapach pokrytych siatkami heksów. W sumie dostępnych jest ponad dwadzieścia pięć typów jednostek, które z potyczki na potyczkę możemy ulepszać.
Zabawę urozmaica system losowego generowania misji, dzięki czemu za każdym razem czekają na nas nowe przygody i wyzwania.
Gra oferuje trwającą ponad dwadzieścia godzin kampanię fabularną. Ponadto autorzy nie zapomnieli o trybie multiplayer, pozwalającym toczyć bitwy przez Internet przeciwko innym graczom.
Codex of Victory oferuje atrakcyjną trójwymiarową grafikę, wykonaną w lekko kreskówkowej konwersji. Jej walory zwiększa nietypowa wizja świata, łącząca elementy futurystyczne z motywami zaczerpniętymi ze średniowiecza, co w sumie daje stylistykę, którą autorzy określają mianem neo-feudalizmu.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Ograniczenia wiekowe: 16+
Gry podobne:
Zespół Ino-Co, mający na koncie m.in. Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim oraz serię Warlock, poinformował, że jego następna gra, czyli strategia Codex of Victory, trafi na pecety 16 marca. Produkcja połączy rozbudowę bazy w czasie rzeczywistym z turowymi bitwami.
gry
Adrian Werner
4 marca 2017 13:35
Popularne pliki do pobrania do gry Codex of Victory.
Wymagania sprzętowe gry Codex of Victory:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2.0 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4600+, 2 GB RAM, karta grafiki z 512 MB pamięci, 2 GB HDD, 64-bitowy Windows 7/8/8.1/10.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5 3.20 GHz lub AMD Phenom II X4 805, 4 GB RAM, karta grafiki z 1 GB pamięci, 2 GB HDD, 64-bitowy Windows 7/8/8.1/10.
Średnie Oceny:
"Mieszane"
Średnia z 260 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
lech22 Junior
Przeszedłem całą. Gra byłaby fajna, gdyby zadbano o dodanie większej liczby map i misji, a nie powtarzanie w kółko tych samych. Środkowy etap gdy obcy wciąż atakują prowincje, a ty ich po raz n-ty pokonujesz na ten samych kilku mapach daje w kość. A jest to najdłuższy etap gry, w którym gromadzisz środki żeby zestrzelić ich okręt matka. Brak możliwości nagrania w trakcie bitwy nie jest zły. Są krótkie. Choć w przedostatniej misji, w trakcie której każdy nieoptymalny ruch kończył się przegraną, było to mocno wnerwiające.
zanonimizowany1362090 Pretorianin
A jest wersja CPY of Victory, albo Skidrow of lose? Ewentualnie Reloaded of fight?