Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikWyścigiMMOPC
Okładka Auto Assault (PC)

Auto Assault PC

Auto Assault to gra MMO, która łączy elementy charakterystyczne dla programów RPG z bezpardonową i pozbawioną jakichkolwiek zasad walką futurystycznych samochodów. Po kontakcie z produktem NCSoft, wielbiciele filmów sygnowanych logiem Mad Max poczują się jak w siódmym niebie.

Wyścigi

PC Windows
Okładka Auto Assault (PC)

producent: Net Devil

wydawca: NCsoft

wydawca PL: CDP

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

13kwietnia2006

18kwietnia2006

pudełko PL

Pierwszego września 2007 roku serwery gry zostały zamknięte.

Czy kochasz zapach materiałów radioaktywnych o poranku? Jesteś wielbicielem przerośniętych, zmutowanych i głodnych xenomorphów? A może po prostu marzyłeś kiedyś o świecie zniszczonym przez apokaliptyczną wojnę nuklearną, w którym jedyną szansą przetrwania jest poruszanie się za pomocą uzbrojonych po zęby pojazdów? Jeśli odpowiadając na te pytania, ciśnie Ci się przez zęby tylko odpowiedź „tak”, to mamy coś dla Ciebie. Auto Assault to gra MMO, która łączy elementy charakterystyczne dla programów RPG z bezpardonową i pozbawioną jakichkolwiek zasad walką futurystycznych samochodów. Po kontakcie z produktem NCSoft, wielbiciele filmów sygnowanych logiem Mad Max poczują się jak w siódmym niebie.

W postnuklearnej rzeczywistości, do walki stają trzy frakcje. Pierwszą z nich są ludzie, którzy cudownym sposobem uniknęli pogłębiającej się radiacji i wynikłych w jej skutek mutacji. Drugą siłę stanowią Ci, którzy już tyle szczęścia nie mieli. Zaawansowana mutacja zdeformowała ich wygląd a także instynkt samozachowawczy, objawiający się nieustanną chęcią mordu. Ostatnią grupę stanowią Biomeki, rasa o której przypuszcza się, że nie pochodzi z tego świata.

Gracz, futurystyczny nomad, będzie przemieszczał się po postnuklearnym świecie, eliminował przeciwników i walczył o łupy oraz sławę. Wszystkie pojazdy, które zostaną mu oddane do dyspozycji (samochody, motocykle a nawet czołgi) może modyfikować według własnego widzimisię i uzbrajać w ogromną ilość środków zagłady. Tylko najlepiej skonfigurowane auta i posiadające największą siłę ognia mają szansę przetrwać, dlatego praca nad własnym pojazdem jest czynnikiem, który w Auto Assault wydaje się mieć największe znaczenie.

Program korzysta z dobrodziejstw silnika Havok 2, który pozwoli wykonywać Ci niesamowite skoki, posyłać przeszkody terenowe w powietrze a także doszczętnie je niszczyć. Nieważne czy będą to mosty, domy, płoty czy drzewa – wszystko w co da się trafić, można zdewastować! Dzięki zastosowaniu systemu modułów, wszystkie lokacje w grze zmieniają się na bieżąco – czasem dobrze jest wrócić w raz odwiedzone miejsca, aby zobaczyć coś zupełnie nowego. Podobnie sprawa wygląda z napotykanymi zdarzeniami losowymi – autorzy postarali się aby podróż przez radioaktywne pustynie nie obfitowała w ciągle te same wydarzenia.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet     Liczba graczy: tysiące  

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 6.3 / 10 na podstawie 93 ocen czytelników.

Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 6.0 / 10 na podstawie 14 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 159,90 PLN

Klasyfikacja PEGI Auto Assault

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Auto Assault

PC Windows

Rekomendowane: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 5950 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows 2000/XP

Auto Assault - test przed premierą

Przed premierą 28 marca 2006, 11:24

Także graficznie Auto Assault wypada naprawdę przyzwoicie, oferując nam całą masę kolorowych fajerwerków towarzyszących nie tylko walce, ale także naprawie naszego pojazdu i przemierzaniu krajobrazów, spośród których kilka wygląda naprawdę bardzo ciekawie. Szkoda tylko, że gdy na ekranie zaczyna pojawiać się duża liczba obiektów, które trzeba przeliczyć nie tylko jako obiekty graficzne, ale także ciała fizyczne (w Auto Assault nie ma bowiem mowy o przenikaniu się czegokolwiek), gra wyraźnie zwalnia, nawet na mocnym jak na dzisiejsze warunki sprzęcie.