Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Resistance: Retribution

Wieści ze świata (Heroes of the Storm, Obcy: Izolacja, Wargame: Red Dragon) 11/2/2015
Wieści ze świata (Heroes of the Storm, Obcy: Izolacja, Wargame: Red Dragon) 11/2/2015

wiadomość11 lutego 2015

Dziś piszemy m.in. o nowych bohaterach w grze Heroes of the Storm, czwartym dodatku DLC do Obcy: Izolacja oraz wyprzedaży serii Wargame. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sprzedaż gry Resistance 3 poniżej oczekiwań
Sprzedaż gry Resistance 3 poniżej oczekiwań

wiadomość15 października 2011

Twórcy gry Resistance 3 nie mają powodów do zadowolenia. Trzecia odsłona cyklu FPS-ów dostępnych wyłącznie na konsoli PlayStation 3 sprzedaje się gorzej niż jej poprzedniczka. Niewykluczone, że studio Incomniac Games będzie zmuszone przekazać losy serii innemu deweloperowi.

Wieści ze świata (Resistance, From Dust, Team Fortress) 25/08/11

wiadomość25 sierpnia 2011

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o 15. rocznicy powstania marki Team Fortress, przyszłości serii Resistance, sprzedaży PlayStation 3, kontynuacji Deadly Premonition, a także zwracaniu pieniędzy za From Dust na Steamie. Zapraszamy do lektury.

Resistance: Retribution - screen - 2009-02-16 - 134751 Resistance: Retribution - screen - 2009-02-16 - 134750 Resistance: Retribution - screen - 2009-02-16 - 134749 Resistance: Retribution - screen - 2009-02-16 - 134748 Resistance: Retribution - screen - 2009-02-16 - 134747 Resistance: Retribution - screen - 2009-01-13 - 131166 Resistance: Retribution - screen - 2009-01-13 - 131165 Resistance: Retribution - screen - 2009-01-13 - 131164 Resistance: Retribution - screen - 2008-10-13 - 119575 Resistance: Retribution - screen - 2008-10-13 - 119574 Resistance: Retribution - screen - 2008-10-13 - 119573 Resistance: Retribution - screen - 2008-10-13 - 119572

Komentarze Czytelników (79)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
27.05.2009 19:16
👍
odpowiedz
tmxmarcin
8
Chorąży

Dla tych co chca liznac fabuly : http://stp.pl/poradnik_do_resistance_retribution_252bx,poradnik.html.
recenzje jeszcze latwiej znalezc.//
Ludziska czemu sami nie wysilicie sie znalezc cos o tej grze sami, a nie spamujecie, o co chodzi, czy jest wersja polska... na kij to wam? JAk na gorze pisze ze Eng. to angielska..!!!
Masakra z wami... .
Nom, a powracajac, gra Gitara, zajebista, rzeczywiscie SyphonFilterer.. Przypomina, nawet ze znajdowaniem tych notek, skill point(ow), czy Intel... .
nom a tak w sumie, sami wiecie jest zajebiscie z grafa, udzwiekowieniem, czekamy na 2 part. :) .
<czarodziej>

27.05.2009 19:35
😃
odpowiedz
tmxmarcin
8
Chorąży

Tutaj macie intele wszystkie ! : http://guides.ign.com/guides/14267012/page_6.html

27.05.2009 19:36
😃
odpowiedz
tmxmarcin
8
Chorąży
06.07.2009 21:20
gaz
odpowiedz
gaz
12
Chorąży

Niezła gierka. Dobra grafika.I dobry poziom trudności,jest spoko daje 10/10.

16.07.2009 09:57
odpowiedz
pawlik23345
19
Centurion

miałem tą gre gratis do konsoli (slim&light 3004) i nie kosztowała żadne 700zł tylko 650

17.07.2009 10:09
👍
odpowiedz
Chris Pontius
10
Legionista

Niektórym naprawdę jest ciężko dogodzić. Ostatnimi czasy na PSP nie pojawiało się zbyt wiele dobrych pozycji. Prawdziwy wysyp będzie dopiero w 3 kwartale tego roku. Resistance Retribution trafiło właśnie w chwilową "recesję" na rynku gier PSP. Porównywanie jej do Syphon Filtera? Chyba jedynie pod względem sterowania bo fabuła, a w szczególności grafika jest nieporównywalnie lepsza. Fakt, jest ona trochę krótka. Można niestety ostatnimi czasy zauważyć taką tendencje w wielu nowych pozycjach. Pokutą producentów za krótki czas gry mogą być wszelkiego rodzaju unlocks'y, bonusy i jak to jest w przypadku Resistance Retribution - skill pointy, których kompletne osiągnięcie w danej strefie np Bonn czy Rotterdam odblokowuje concept arty, filmy i kilka utworów audio z gry. Nie wiem co jest za 100% uzyskanych skilli bo mam dopiero 75% .Do tego wysiłek przy szukaniu inteli także się opłaci, gdyż za ich kompletne zestawy dostaniemy fajne pukawki, które znacząco ułatwią nie tylko rozgrywkę ale także kolekcjonowanie skill pointów. Grafika i jak dla mnie jest bardzo dobra, widać że wykorzystuje w pełni potencjał drzemiący w PSP. Dlatego wszelkie zarzuty pod adresem grafy są zupełnie nieuzasadnione. Wspomnę jeszcze o dialogach i różnego rodzaju tekstach w grze. Ostre riposty głównego bohatera z charakterystycznym brytyjskim akcentem są miłym tłem podczas grania. Duża mnogość przeciwników oraz ciekawe lokacje to kolejny argument utwierdzający mnie w przekonaniu, że Resistance Retribution to tytuł, który spokojnie można wymieniać jednym tchem obok God of War. Gdyby była o połowę dłuższa byłaby świetna, jednak z pewnością jest to pozycja godna wydanych na nią pieniędzy. Z czystym sumieniem daję 10/10.

NOTE: Czy jedynym sposobem odblokowania Infected Mode w Resistance Retribution jest podłączenie PSP do PS3?

28.07.2009 20:37
Oromu
👍
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Gra cud!!! Przeszkadza jedynie to, że wrogowie podczas walki z nami stoją w miejscu i strzelją do nas... POWINNI BYĆ BARDZIEJ RUCHLIWI xD

08.08.2009 09:21
zdichuu
odpowiedz
zdichuu
50
Generał

ja kupiłem w saturnie psp z tą grą za 500zł i gra wymiata

19.08.2009 11:52
shinobi10
odpowiedz
shinobi10
20
ShadouQ

a jak tu się steruje i czy te sterowanie jest wygodne ? pytam z ciekawości

19.08.2009 19:48
zdichuu
odpowiedz
zdichuu
50
Generał

ja akurat bardzo szybko się przyzwyczaiłem do sterowania ( steruje się kwadrat x , kółko , trójkąt )

10.09.2009 19:16
odpowiedz
zanonimizowany663448
2
Chorąży

Ehh jestescie tacy ciemni czy mlodzi ok jak macie 10 lat to to was nie dotyczy!!!
Jak ktos nie rozumie angielskiego uzywanego w grach to powinien wrocic do podstawowki !!!Mam 14 lat i nigdy niemialem problemu z angielskim w grach !!!Jezeli ktos czuje sie urazony to naprawde powinien pomyslec o jakies pomocy!!!

10.09.2009 19:20
odpowiedz
zanonimizowany663448
2
Chorąży

Ej jestescie tacy CIEMNI ( jezeli macie 10 lat to ten post was niedotyczy) Jezeli ktos nie rozumie Angielskiego uzywanego w grach to powinien powtuzyc podstawowke!!! Nie jestem najlepszy mam 15 lat i nigdy niemialem problemu z angielskim!!!A spolszczenia sa do d..py!!!

10.09.2009 19:21
odpowiedz
zanonimizowany663448
2
Chorąży

Sry za podwujnego posta nie wiedzialem ze wyslalem pierwszego ( a chcialem was zkrytykowac)heh

10.09.2009 19:22
odpowiedz
zanonimizowany663448
2
Chorąży

PODWOJNEGO°

07.10.2009 21:11
odpowiedz
Qwik15
21
Pretorianin

Gra spoko ale mogla by być dłuższa a sadząc po ostatnim filmiku to dwójka będzie rozgrywać się również w Polsce

20.10.2009 17:21
odpowiedz
Vaiv
1
Junior

Nie jest najgorzej. Po pewnym czasie jednak gra staje się nużąca. Strzelasz, idziesz do innego pomieszczenia przesuwasz wajchę i znowu strzelasz. Wstawki fabularne niestety nie urozmaicają tego schematu na tyle, by gra przykuła moją uwagę na dłużej. Mimo to warto kupić i zagrać, graficznie całkiem przyzwoicie, do sterowania można szybko się przyzwyczaić. Ogólnie 7/10. Oczywiście moim skromnym zdaniem.

27.10.2009 10:13
😈
odpowiedz
zanonimizowany677415
1
Junior

Ta gra powala!
Grałem w Resistance-FoM, 2 na PS3 ale nie spodziewałem się takiej grafiki na PSP O_O
Można spokojnie porównywać z takimi perełkami jak np.God of War !

03.11.2009 14:52
odpowiedz
zanonimizowany679131
1
Junior

Bieg wydarzeń obserwujemy z perspektywy TPP

A patrzcie na obrazki O_o

10.12.2009 08:13
odpowiedz
zanonimizowany685851
3
Centurion

Moja pierwsza gierka na psp. Dość fajna, ale miejscami naprawdę trudna.

02.01.2010 18:37
odpowiedz
zanonimizowany652620
46
Generał

Gierka czasem robi problemy i trzeba się pomęczyć ale polecam 9/10

04.05.2010 19:09
odpowiedz
Dansky102
12
Legionista

Jedna z najlepszych gier na PSP. Warto zagrać:)

23.11.2010 19:52
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Bardzo dobra gra POLECAM +7/10

10.02.2011 18:34
😊
odpowiedz
zanonimizowany763880
3
Generał

Bardzo fajna gra mam demo z PSN, ale jest bardzo trudna :D

03.05.2011 19:15
odpowiedz
ziomal3232
29
Centurion

Fajna gra na fajnym enginie, znanym z syphon filtera.Ten zabieg mi sie podoba.Również niezły gameplay:) POLECAM

24.06.2011 12:42
odpowiedz
zanonimizowany742409
22
Centurion

Fajna gra ale trochę trudna.

27.06.2011 22:38
Dark unleashed
odpowiedz
Dark unleashed
10
Pretorianin

Jedna z najlepszych gier na psp i wbrew pozorom nie sprawiła mi trudności na normalu,jednak hard to już całkiem inna bajeczka...

24.08.2012 22:45
odpowiedz
zanonimizowany763654
12
Generał

No naprawdę gierka masakryczna.Kupiłem na allegro za grosze bo 17 zł.Bez wątpienia w top 5 najlepszych gier na PSP by się znalazła.Ale muszę przyznać że jak dla mnie naprawdę trudna.

10.12.2013 19:22
odpowiedz
zanonimizowany924115
9
Senator
8.0

Ta gra to MUST HAVE na PSP ! Polecam ją każdemu, warto zagrać. Spędziłem przy niej parę ładnych godzin, dobrej zabawy. :)

21.01.2014 18:09
odpowiedz
Jajcarz_bobi
1
Junior

właśnie ukończyłem. I moje wrażenia są mega. Jak na gre na PSP zajęła mi sporo czasu bo była po prostu długa. Fabuła genialna, grywalność, klimat. Ma wszystko czego trzeba.

23.02.2014 02:22
👍
odpowiedz
SuchySledziu
2
Junior

Fajna gra, nawet ludzie grają na milti

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze