Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Earth 2150: Lost Souls

Earth 2150: Lost Souls - Lunar Corporation
Earth 2150: Lost Souls - Lunar Corporation

demo gryrozmiar pliku: 129,2 MB

Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich...

Earth 2150: Lost Souls - recenzja gry
Earth 2150: Lost Souls - recenzja gry

recenzja gry7 lutego 2002

Światowa premiera 7 stycznia 2002. Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.

Ruszył sklep internetowy studia Reality Pump. Dodatek do Two Words II -  Pirates of the Flying Fortress - dostępny w polskiej wersji
Ruszył sklep internetowy studia Reality Pump. Dodatek do Two Words II - Pirates of the Flying Fortress - dostępny w polskiej wersji

wiadomość25 września 2011

Twórcy Two Worlds II uruchomili własny sklep internetowy, który na razie jest jedynym oficjalnym kanałem dystrybucji najnowszego dodatku do gry, czyli Pirates of the Flying Fortress. W przyszłości studio Reality Pump zamierza opublikować w sklepie wszystkie swoje produkcje, czyli między innymi cała serię Earth 21xx oraz grę Polanie II.

Earth 2150: Lost Souls - v.2.1 ENG/FR/PL
Earth 2150: Lost Souls - v.2.1 ENG/FR/PL

patchrozmiar pliku: 14,4 MB

wersja: v.2.1 ENG/FR/PL Poprawka systemowa do angielskiej, francuskiej i polskiej edycji gry Earth 2150: Lost Souls. Uaktualnia grę ze wszystkich wersji v.1.x oraz z wersji v.2.0 do wersji v.2.1, przy czym zapisy stanu gry z wersji v.1.x nie będą...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.01.2002 09:43
😊
1
zanonimizowany4157
1
Junior

Earth 2150: Lost Souls jest wspaniałą grą opartą na wydarzeniach z poprzednich części.
Nie ma żadnych minusów i wad. Należy więc iść do sklepu i ją kupić. Polecam Neokid.

05.01.2002 10:06
odpowiedz
zanonimizowany14
38
Legend

Niewiel zmian, wole poczekac na Earth 2160
:-)

07.01.2002 14:46
Trapez
👎
odpowiedz
Trapez
88
2rbo 2ned

Odcinanie kuponów i nic poza tym.

07.01.2002 15:14
Paul12
😊
odpowiedz
Paul12
135
Buja

A ja poczekam na Earth 2151 ;)

07.01.2002 15:30
odpowiedz
zanonimizowany3460
8
Pretorianin

A widzieliście może World War III- The Black Gold? No ja gdzieś taką grę już widziałem...

26.06.2007 15:40
odpowiedz
zanonimizowany470199
10
Legionista

Kto mi powie jak przejsc 0statnia misje w UCS?

19.03.2009 14:22
Cziczaki
1
odpowiedz
Cziczaki
182
Renifer

Earth 2150: Lost Souls miał premierę światową 9 września 2002.
Druga gra od Reality Pump wydana najpierw w polsce, następnie na świecie.

24.03.2010 19:25
Damix199
😊
1
odpowiedz
Damix199
105
Pretorianin

Mam ją z TopSecret 2/2003

26.03.2010 16:48
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

Grałem w demo. Prawie zajebioza!!

12.12.2010 21:31
Subversive
odpowiedz
Subversive
67
Pretorianin

Najtrudniejszy RTS z serii E2150. Aby go przejść trzeba myśleć, kombinować, główkować i to w tempie błyskawicznym. Nie ma co - oprawa wizualna została taka sama, ale przeciwnik zrobił się... sprytniejszy.

01.12.2017 10:27
👍
odpowiedz
zanonimizowany1245643
2
Pretorianin

Jedna z najtrudniejszych gier ever. Jeśli myślisz, że jesteś dobrym strategiem i łatwo zniszczysz siły wroga to ta gra z tego błędnego przekonania Cię wyciągnie za frak.

09.09.2023 05:40
blimsien_yankovic
odpowiedz
blimsien_yankovic
34
Centurion

Lost Souls to moja kolejna pozycja, które ogrywałem w ramach zaległości.

Jak wcześniejsze posty wyżej potwierdzam — gra jest piekielnie trudna i wymagająca. Najtrudniejszy RTS w jaki grałem. Obecne są misje na czas który jest potrzebny do ukończenia zadania. Czas otrzymujemy "na styk" - misja UCS w Wenezueli jest tego przykładem. Są też zadania ochrony słabszego sprzymierzeńca i pilnowanie / obrona go przed przeciwnikiem. Ochrona fabularnych jednostek, które nie mogą być zniszczone przez wroga - naszej jak również sprzymierzeńca. Pojawia się też respawn jednostek - nawet "zaa pleców" czyli na tyłach w pobliżu naszej bazy. Ogólnie rzecz ujmując gra przeznaczona dla masochistów, którzy lubią powtarzać misje wielokrotnie. Graczy, dla których powtórzenie na przykład godzinnego etapu nie jest problemem. Wydaje mi się również że nie wszyscy fani serii są entuzjastyczne nastawieni do Lost Souls. Reasumując poziom trudności tutaj został dokręcony na maksa. Nawet na łatwym gra testuje naszą cierpliwość.

Do poznania całej fabuły musimy ukończyć wszystkie trzy kampanie — są to części. Zaczynamy od ED potem LC a na końcu USC. Nie polecam zaczynać inaczej ponieważ: primo: "historia opowiedziana" w grze ma właśnie taką kolejność, secundo: ED ma najłatwiejszą kampanię, LC to droga przez mękę, a UCS to czysty masochizm. Twórcy uszeregowali kampanię tak, aby w miarę rozwoju fabuły zadania były bardziej złożone i trudniejsze.

Technicznie to kopia the Moon Project — tylko stabilniejsza. Wynalazki, jednostki i rozwiązania technologicznie zostają niezmienione. Dostajemy w dodatku tylko nową kampanię (ale w trzech częściach) oraz krótki przerywnik filmowy (wprowadzenie) przed każdą misją. Poza tym nic się nie zmieniło. Każda ze stron ma równo po 10 misji. Schemat kampanii to system mieszany. Nie zawsze mamy bazę główną. Nie zawsze będziemy mogli wytransferować zasoby czy jednostki po zakończeniu zadania. Większość zadań w późniejszych etapach każdej z kampanii zupełnie zaczynamy od zera.

post wyedytowany przez blimsien_yankovic 2023-09-09 05:57:13
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze