

Najciekawsze materiały do: Anno 117: Pax Romana

Anno 117 na pierwszych screenach z rozgrywki. Deweloperzy pokazali m.in. nowy system potrzeb obywateli
wiadomość17 kwietnia 2025
Podczas streama autorzy Anno 117: Pax Romana pokazali pierwsze screeny z rozgrywki rozgrywki i omówili zmiany w ważnym systemie gry.

Ubisoft pomylił miesiące, więc na pierwszy gameplay z Anno 117 poczekamy dłużej. Na pocieszenie wyjaśniono, co zmieniło się w procesie tworzenia wysp
wiadomość10 kwietnia 2025
Autorzy Anno 117: Pax Romana podali nowy termin pokazu ujawniającego rozgrywkę oraz opowiedzieli o ulepszonych metodach tworzenia wysp w grze.

Anno 117 odważa się na małą rewolucję. Zaowocuje ona piękniejszymi miastami
wiadomość31 marca 2025
Twórcy Anno 117: Pax Romana szykują dużą zmianę w mechanizmach rozgrywki. Gra porzuci ograniczenia budowania, które towarzyszyły jej od pierwszej części.

Nowe szczegóły na temat Anno 117. Świeży zwiastun sugeruje, że Ubisoft może wrócić do bitew lądowych
wiadomość28 lutego 2025
Do sieci trafił nowy zwiastun Anno 117. Twórcy pokazali modułową konstrukcję statków morskich, a fragmenty rozgrywki sugerują, że seria może powrócić do bitew na lądzie.

Duże zmiany w Anno 117? Niepozorna grafika pokazuje tylko jedną drogę, ale fani i tak robią wielkie oczy
wiadomość22 stycznia 2025
Nadchodzące Anno 117: Pax Romana może zaserwować graczom prawdziwą rewolucję w kwestii budowania dróg. Takie spekulacje wywołała jedna, niepozorna grafika.
- Anno 117: dobre wieści o wydaniu Steam i pięć pierwszych oficjalnych zrzutów ekranu 2024.11.29
- Poznałem twórców Anno 117: Pax Romana - mają ciekawy pomysł na rzymski imperializm 2024.08.22
- Anno 117: Pax Romana pozwoli na niesamowite zbliżenia. Ubisoft wyjaśnił, dlaczego zdecydował się na Imperium Rzymskie 2024.07.10
- Ubisoft upamiętnił 117 fanów Anno 117: Pax Romana na „zwoju sławy”. 17 najlepszych zostało zabawnie wyróżnionych przez „rzymskiego” klikona 2024.06.22
- Jeden z regionów w strategii Anno 117 to „koszmar każdego cywilizowanego Rzymianina” 2024.06.11

No no, ja jeszcze nie zagrałem (oprócz dema przed premierą) w 1800 a tu już nowa część i to w fajniejszych nawet czasach. Nadał tłukę 1404, super gierka.

No no, ja jeszcze nie zagrałem (oprócz dema przed premierą) w 1800 a tu już nowa część i to w fajniejszych nawet czasach. Nadał tłukę 1404, super gierka.
1404 faktycznie bdb, ale 1800 jest naprawdę znacznie lepsze ( choć po spędzeniu dużej ilości czasu na jednej sesji to głowa puchnie od nadmiaru rzeczy do ogarnięcia;p
Oj to prawda, po uruchomieniu wszystkich krain ledwo ogarniam te wszystkie zapotrzebowania. Masakra.
Ale gra jest sztos.
Gra Ubisoft więc mam nadzieję, że będzie wystarczająco dużo mieszkańców ze społeczności LGBT+ i rdzennych mieszkańców Ameryki?

Zastanawia mnie to że jest tutaj tak mały ruch.
Moje oczekiwania są dosyć wysokie. Mało jest ciekawych gier osadzonych w realiach starożytnego Rzymu więc jeśli Ubi tego nie spier$%&i to może nawet kupię na premierę ;)
Ależ to będzie spektakularna klapa, 1800 to ostatnie Anno, jakie wyszło dobrze i na tym koniec, nie da się zrobić anno lepszego niż 1800, anno 1800 ze wszystkim DLC po prostu wyczerpało cały potencjał tej serii, będąc w mojej opinii grą 10/10 idealnie zamykając całą wieloletnią serię, a osadzenie anno w czasach starożytnych kiedy flota to były dosłownie przybrzeżne łódki nastawione na walkę w zwarciu/abordaż i jedynym liczącym się krajem, który taką "flotę" w ogóle posiadał, był Rzym, jest po prostu idiotyzmem. 2025 wyglaa mi na jakiś tragiczny rok niewypalonych kontynuacji strategii, na tak samo idiotyczny pomysł wpadli twórcy Civilization stweirdzajac że gruntownie zmienią konwencję serii po jakże udanej i dopracowanej Civ 6, która tak samo domykała i kończyła całą serię, będąc grą idealną, wykorzystując potencjał serii do maximum.
Podsumuję tylko słowami: "Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym"