Wyszukiwarka gier
Earthlock

Earthlock

PCPlayStationXboxNintendo

Earthlock: Festival of Magic

po premierze

Data wydania: 1 września 2016

RPG, Fantasy, Turowe, Crowdfunding, Indie, Epizodyczne, jRPG, Singleplayer

Niezależna produkcja typu cRPG z turowym systemem walki, wyróżniająca się kolorową oprawą graficzną i bajkowym klimatem. Earthlock: Festival of Magic zostało wydane w trzech epizodach. Gra zaprasza nas do fantastycznego świata leżącego na planecie Umbra, która uległa katastrofie na skutek zatrzymania jej ruchu obrotowego. W wyniku tragedii jedna część globu jest nieustannie spalana słońcem, a drugą pokrywa wieczny lód.

5.8

Gracze

6.9

Steam

OCEŃ
Oceny

Earthlock: Festival of Magic na PC, Switch itd. jest reprezentem gier cRPG z turowym systemem walki, który na tle licznej konkurencji wyróżnia się kolorową oprawą graficzną i na poły bajkowym klimatem. Za stworzenie i wydanie omawianej produkcji odpowiada niezależne norweskie studio Snowcastle Games.

Fabuła

Akcja Earthlock: Festival of Magic toczy się w bajkowym świecie fantasy, zlokalizowanym na planecie o nazwie Umbra. Pewnego dnia z nieznanego powodu doszło do zatrzymania jej ruchu obrotowego, czego skutkiem był kataklizm prowadzący do przeobrażenia całego globu i upadku cywilizacji. Katastrofa sprawiła, że znaczna część powierzchni Umbry stała się niezdatną do zamieszkania. Jedna połowa globu jest nieustannie palona promieniami słońca, podczas gdy druga, pogrążona jest w wiecznym w mroku. Ocalała ludzkość jest zaledwie cieniem swej dawnej potęgi i zasiedla skrawek ziemi między oboma światami. Niemniej, mieszkańcy nie ustają w wysiłkach w poszukiwaniu ruin i wydobywaniu z nich oznak dawnej świetności, co prowadzi do podziału populacji między miłośników zapomnianej technologii i zwolenników sztuk magicznych.

Czytaj więcej

Platformy:

PlayStation 4

PlayStation 4 27 stycznia 2017Angielskie napisy i dialogi

Nintendo Switch

Nintendo Switch 8 marca 2018Angielskie napisy i dialogi

PC Windows

PC Windows 27 września 2016Polskie napisy

Xbox One

Xbox One 1 września 2016Angielskie napisy i dialogi

Nintendo Wii U

Nintendo Wii U AnulowanaAngielskie napisy i dialogi

Producent: Snowcastle Games

Wydawca: Soedesco

Polski wydawca: APN Promise

Gry z serii

Earthlock
Earthlock
Earthlock

3GRY

Gry z serii Earthlock

Gry z serii Earthlock

Publicystyka

Wiadomości

Postapokaliptyczne RPG i city builder za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]

Postapokaliptyczne RPG i city builder za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]

W Epic Games Store można odebrać dwie postapokaliptyczne gry – RPG Earthlock i city builder Surviving the Aftermath.

gry

Hubert Śledziewski

16 listopada 2023 17:05

Postapokaliptyczne RPG i city builder za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]

Trine 4, Earthlock 2 i inne gry indie – Komisja Europejska upublicznia listę dofinansowanych produkcji

W ramach programu Kreatywna Europa Komisja Europejska dofinansuje trzydzieści projektów. Ich lista zawiera nie tylko trzy polskie gry, lecz również szereg innych produkcji od studiów niezależnych, na czele z Trine 4, Earthlock 2 oraz Project Melies od Bloober Team.

gry

Krystian Pieniążek

9 października 2018 22:06

Trine 4, Earthlock 2 i inne gry indie – Komisja Europejska upublicznia listę dofinansowanych produkcji

Demo Earthlock i dobre wyniki Sonic Manii – wieści

Dziś piszemy o udostępnieniu wersji demonstracyjnej niezależnego RPG-a Earthlock na platformie Steam i przekroczeniu progu miliona sprzedanych kopii przez platformówkę Sonic Mania. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Krzysztof Sobiepan

25 kwietnia 2018 16:55

Demo Earthlock i dobre wyniki Sonic Manii – wieści

Earthlock: Festival of Magic – kolorowe mutliplatformowe RPG z turowym systemem walki na Kickstarterze

Niezależne studio Snowcastle Games rozpoczęło na Kickstarterze zbiórkę pieniędzy na grę Earthlock: Festival of Magic. Tytuł jest kolorowym trójwymiarowym RPG z klasycznym turowym systemem walki, którego akcja rozgrywa się w świecie fantasy, łączącym w sobie magię i technologię.

gry

Michał Kułakowski

7 marca 2014 20:31

Earthlock: Festival of Magic – kolorowe mutliplatformowe RPG z turowym systemem walki na Kickstarterze

Pierwszy filmik z Festival of Magic – pecetowego RPG inspirowanego japońskimi klasykami

Zlokalizowane w norweskim Oslo studio SnowCastle Games wypuściło pierwszy materiał video z RPG zatytułowanego Festival of Magic. Gra czerpie pełnymi garściami z japońskich produkcji tego typu i zaoferuje śliczną kreskówkową grafikę, turowy system walki oraz mechanikę wirtualnego rolnictwa.

gry

Adrian Werner

19 października 2012 12:03

Pierwszy filmik z Festival of Magic – pecetowego RPG inspirowanego japońskimi klasykami

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Earthlock.

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Earthlock:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.4 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 460 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7/8/10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core 3.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 670/Radeon HD7870 lub lepsza, 5 GB HDD, Windows 7/8/10.

Oceny gry

Średnie Oceny:

5.8

Ocena Graczy

Średnia z 42 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

6.9

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 338 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

4.0
SULIK
PC

SULIK

Ekspert

2016.09.01

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-09-30
11:01

Serge89 Centurion

W grze jest zdecydowanie za dużo grindowania poziomów. Earthlock bardzo chciałaby być jak Final Fantasy, ale zamiast skupić się na opowiadaniu ciekawej historii, to zmusza nas do ostrego farmienia przed każdym bossem. Szkoda, bo oprawa audiowizualna całkiem przyjemna.

Komentarz: Serge89
2017-12-09
21:18

marcban Konsul

Według Steam'a jest polska wersja językowa.

Komentarz: marcban
2021-05-27
20:28

zanonimizowany983828 Senator

To mogłaby być fajna produkcja, ale konieczność grindu przed niemal każdym bossem zabijała przyjemność z gry. Zapowiadało się dobrze – dostajemy norweski jrpg, który wizualnie prezentuje się bardzo przyjemnie, mechaniki na pierwszy rzut oka czytelne, rozwój postaci oparty o karty talentów też był przyjemny i do tego grając czułem jakbym wrócił do produkcji z początku tego wieku. Gra ma taki fajny, nostalgiczny klimat. Walka turowa wykonana jest ok, choć ilość potyczek sprawiała, że z czasem zaczynały one nużyć. Do tego mamy szereg nietrafionych rzeczy z jrpg, w tym najgorszy pomysł jakim jest odradzanie się wrogów. Pokonujemy bandę wrogów, wychodzimy z tego pomieszczenia, ale po paru sekundach wracamy a tam nadal ci sami wrogowie. Totalny bezsens.

Choć najbardziej zirytowało mnie takie rozwiązanie na mapie głównej. Wędrując po mapie natrafiamy na grupki wrogów, których możemy unikać lub z nimi walczyć. Będąc zmuszonym trochę pogrindować i podnieść poziomy postaci z drużyny „czyściłem” małą pustynną mapę z grup wrogów. Ostatnią taką zgraję pokonałem, ale wykorzystałem wszystkie mikstury lecznicze z ekwipunku i drużyna miała ubytki w zdrowiu (w grupce wrogów była pąkla, które zbieramy, a które są trudnymi przeciwnikami). Mimo wszystko to była ostatnia grupa wrogów, więc droga do posągu żaby, przy którym zapiszemy stan gry i przeniesiemy się do naszej bezpiecznej enklawy w celu wyleczenia i zrobienia pocisków oraz mikstur, będzie czysta. Tyle co powróciłem z ekranu walki na mapę a zaczęła się kolejna walka, bo grupy wrogów odrodziły się, w tym jedna zaraz obok mnie… Przeciwników ledwo pokonałem, powróciłem do mapy i czekał mnie szybki rajd przez grupy przeciwników, których było znacznie więcej niż poprzednio. Udało się, ale jedna walka więcej, przegrana i cały postęp – dziesiątki potyczek i zdobytego doświadczenia – szlag by trafił. To był zresztą kolejny raz gdy mnie gra wkur… zdenerwowała. Nieco wcześniej wkurzyłem się tym, że musiałem pogrindować, aby pokonać Aderyn – bossa. Najlepsze jest to, że w tym samym miejscu był inny boss - ogromny grzyb, którego na swoim poziomie pokonałem. Z trudem, ale pokonałem. Niestety aktualny poziom nie wystarczył na wrogą babeczkę. Zdobyłem 3 poziomy więcej, nie zmieniałem w taktyce nic, używałem tych samych broni i poszło szybko… Wystarczyło mieć tylko nieco więcej życia i odrobinę silniejszą amunicję…

Niestety – gdy przyszło mi do pokonania bossa w wieży Dhur grę porzuciłem, bo nie chciałem się już denerwować i nie chciało mi się grindować by zdobyć kolejne dwa poziomy, które mi zostały (jest ich maksymalnie 20). Dałem jej dwie szanse, ale trzeciej nie będzie. Bossowie są zwyczajnie niezbalansowani na niekorzyść gracza i czasami trzeba mieć też dużo szczęścia, aby wszedł cios krytyczny (tutaj też zauważyłem, że przy walkach z pospolitymi wrogami częściej wypadały krytyki [nie licząc specjalnej karty z talentów] a przy bossach baaardzo rzadko). OK, można sobie nabić większy poziom i nie miałbym z tym problemu w grze, gdzie jest fajna eksploracja urozmaicana przez walki, jakieś pomniejsze zadania do wykonania, ale nie gdy wyłącznie służy do tego sama walka. A jak jest dużo walki to potrzebujemy dużo amunicji, szczególnie gdy używamy broni miotanej. W tym celu hodujemy roślinki, z których zbieramy materiały pod różne pociski. W ten sposób wiele minut (a łącznie pewnie z parę godzin) poświęcamy na latanie od roślinki do roślinki, aby zebrać materiał… Monotonia. A kasy nie jest dużo, aby kupić amunicję. Zazwyczaj kupowałem za nią słoiki do mikstur, od czasu do czasu czysty talent lub jego składnik i mapy ze skarbami. Na coś więcej nie starczało pieniędzy.

Kolejną kwestią jest bestiariusz, do którego zaglądałem, aby zobaczyć na co dany przeciwnik jest uodporniony a na co wrażliwy, ale w niektórych przypadkach nie miało to odzwierciedlenia w walce. Teoretycznie stworkowi wrażliwemu na ogień zabierałem więcej życia pociskiem wodnym niż ognistym. I tak przy niektórych przeciwnikach sytuacja się powtarzała.

Innym minusem jest jakość tłumaczenia na język polski. Wiele rzeczy przetłumaczono zbyt dosłownie. Najbardziej rzucało się w oczy nazwanie bełta jako lanca. W sumie teksty w grze są słabe, proste, jakby skierowane dla dzieci. Mimo wszystko nie przeszkadzały. Fabuła jest prosta, która w paru miejscach się rozjeżdża, ale ogólnie wiemy kogo mamy pokonać i dlaczego. Muzyka nie przeszkadza i nie zachwyca.

Ostatecznie gry nie polecam. Jest niezbalansowana, nastawiona na grind, niesprawiedliwa wobec gracza i bardzo dobrze, że w drugiej części twórcy odejdą od charakterystyki jrpg na rzecz otwartego świata (chyba).

Komentarz: zanonimizowany983828
2021-05-27
22:12

.kNOT Generał

.kNOT
😂

Z przyjemnością grę przeszedłem. Ale ja lubię grać. Na Switchu...

Komentarz: .kNOT
2021-05-28
10:31

jackowsky Legend

jackowsky
😁

A ja mam takie same odczucia jak drenz. Też lubię grać.

Komentarz: jackowsky

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl