Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

12: Nowy świat | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Po zabiciu Aarona trafimy do Eternal Autumn, świata Bethany - 12: Nowy świat | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po zabiciu Aarona trafimy do Eternal Autumn, świata Bethany. Możemy tutaj natknąć się na wiele ciekawych przedmiotów, jak na przykład lecznicze korzenie czy jaja feniksa. Wybiegamy na górę po skale, rozwalając po drodze roślinki oraz dziwne gliniane słoje, które kryją w swoim wnętrzu różne, czasami przydatne przedmioty. Na górze, w okolicy wodospadu znajdziemy w jednym słoju Speargun, bardzo przydatną broń. Po oczyszczeniu okolicy wchodzimy przez kłodę nad wodą na wyższą półkę. Tam zauważymy z daleka Drin'en, którego najlepiej jest wyeliminować za pomocą kuszy. Po użyciu przy drzewie Scrye dowiemy się, iż Drin'en to przeciwnicy żyjących w okolicy Jaskiniowców. Wychodzimy przesmykiem górskim wyżej, gdzie napotkamy na kolejne roślinki oraz Jaskiniowców z kuszami - najlepiej jest wyeliminować ich za daleka, z bliska są ogromnie niebezpieczni. Na półce skalnej skręcamy w lewo, co doprowadzi nas do tańczących tubylców przed wejściem do jaskini - zabieramy Arcane Whorl zza krzaków i po oczyszczeniu okolicy wchodzimy do środka. Po wejściu do pierwszego pomieszczenia po zabiciu Jaskiniowca skręcamy w lewo. W kolejnym pomieszczeniu ruszamy ścieżką w prawo i dalej na most, gdzie czeka dwóch kolejnych przeciwników. Dotrzemy do sali z dziurą pośrodku oraz ołtarzem naprzeciw wejścia. Kiedy się do niego zbliżymy, z dziury w podłodze zacznie wypływać lawa, a drzwi zostaną po chwili zamknięte. Przelatujemy więc jak najszybciej nad dziurą i przechodzimy przez drzwi, nim zostaniemy odcięci.

Wychodzimy z powrotem na górę i kierując się cały czas do przodu natrafimy na sale z wielkimi płomieniami - 12: Nowy świat | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Wychodzimy z powrotem na górę i kierując się cały czas do przodu natrafimy na sale z wielkimi płomieniami. Przechodzimy po ścieżce w górę do kolejnego pomieszczenia i po zabezpieczeniu się Shield przelatujemy przez nie do Phoenixa, naszej nowej broni. Po jej zebraniu zaatakuje nas taki sam stwór, więc musimy jak najszybciej skierować się do wyjścia. Za dość długim korytarzem znajdziemy wielki kanion. Używając zdolności latania przedostaniemy się spokojnie na jego dół. Podążając skalnymi półkami natkniemy się na kolejnych Jaskiniowców z kuszami. Przechodząc dalej zauważymy iż ścieżka się kończy - trzeba przelecieć na drugą stronę. Tam po zabraniu z ukrytej w górze jaskini za zakrętem przechodzimy na kłodę i wspinamy się po pnączach na wyższą półkę. Po zlikwidowaniu kolejnych tubylców możemy spokojnie udać się ścieżką prowadzącą w górę, gdzie natkniemy się na kolejnych Jaskiniowców. Na jej końcu, w dole rozwalamy przeciwników i spokojnie przelatujemy w dół. Za jaskinią natrafimy na dobrze broniony most - po zlikwidowaniu strzelców przechodzimy na drugą stronę. Za kolejną jaskinią natrafimy na podziemne pomieszczenia - w tym po prawej znajdziemy Arcane Whorl, a po lewej strażnika oraz trochę przydatnych przedmiotów. Po odparciu ataku kilku Jaskiniowców wchodzimy po schodkach do dalszej części jaskiń. Po zebraniu naboi wyjdziemy długim korytarzem do pomieszczenia z mechanizmem otwierającym przejście na półki skalne za wielkim wodospadem. Tam na wyższej kondygnacji znajdziemy trochę przedmiotów, a niższa zaprowadzi nas na zewnątrz.

Przechodząc przez ruiny starożytnej wioski natkniemy się na zablokowane drzwi - aby je otworzyć wystarczy przedostać się do wieży nieopodal i ruszyć dźwignię - 12: Nowy świat | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Przechodząc przez ruiny starożytnej wioski natkniemy się na zablokowane drzwi - aby je otworzyć wystarczy przedostać się do wieży nieopodal i ruszyć dźwignię. Podążając dalej korytarzem natkniemy się na komnatę z Drin'en, którą jak najszybciej likwidujemy. Możemy teraz spokojnie wyjść na zewnątrz, gdzie zobaczymy rwący potok oraz wielki wodospad. Po kamieniach przedostajemy się na drugą stronę, gdzie penetrując kolejne ruiny natkniemy się na wielu nowych przeciwników. Na końcu czekają nas wielkie wrota, za którymi w drugim z kolei pomieszczeniu zaczną z ziemi wychodzić pnącza zabójczych roślin. Dwie z nich są ukryte po bokach sali - wystarczy rzucić w nie dynamitem i mamy problem z głowy. Nie możemy się jednak długo nacieszyć, ponieważ zaraz zaatakuje nas Drin'en. Po przejściu następnych wrót znajdziemy się znowu na zewnątrz. Idąc w stronę wzniesienia likwidujemy przeciwników - Shield oraz Scythe bardzo się tu przydadzą. Na samej górze czeka na nas Bethany - broniąc się przed jej błyskawicami (cały czas używając Shield) rozwalamy w pierwszej kolejności Banshee. Po oczyszczeniu terenu wokół naszej czarodziejki używamy Scythe - szybko i boleśnie pozbawiając ją głowy.

Po pomyślnym (dla nas oczywiście) zakończeniu walki z Bethany zostaniemy przeniesieni do Stojących Kamieni (Standing Stones) - 12: Nowy świat | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po pomyślnym (dla nas oczywiście) zakończeniu walki z Bethany zostaniemy przeniesieni do Stojących Kamieni (Standing Stones). Po krótkiej rozmowie z żyjącym (!) Jeremiah i pozbawieniu go w pewnej chwili głowy trzeba będzie zmierzyć się z największą bestią. Po zebraniu jajek feniksa oraz lasek dynamitu staramy się trafiać nimi w głowę poczwary. W pewnym momencie jej brzuch otworzy się i zacznie nas wsysać - wrzucamy weń dynamit lub używamy feniksa. Wreszcie kiedy obniży głowę wrzucamy w jej mózg naładowaną "na maksa" serię Skull Storm - aż zginie. I to już koniec tej wielkiej gry.