Clive Barkers Undying: Czas na Lizbeth
Aktualizacja:
Będąc w posiadaniu Scythe of the Celt możemy stawić czoła Lizbeth. Znajdujemy się teraz z powrotem przed ruinami kościoła. Udajemy się więc na jego środek, po czym schodzimy w dół i używamy do otwarcia drzwi złotego klucza. Palące się jeszcze przed chwilą pochodnie zostaną ugaszone przez silny podmuch wiatru. Skręcamy w stronę, z której wiał wiatr i idziemy aż do dużej podziemnej sali, gdzie kierujemy się w prawo na schody prowadzące w górę. Korytarz będzie zasypany, ale przy świetle świec znajdziemy ukryty przełącznik, który otworzy pomieszczenia z nabojami oraz Amplifierem. Wracamy do dużej sali, gdzie po wyeliminowaniu kilku Howlerów zabieramy apteczkę oraz list znajdujący się przy zwłokach na zniszczonej kolumnie. Teraz przechodzimy do korytarza pełnego szczurów na końcu sali, gdzie po skręceniu w lewo natkniemy się na Lizbeth. Wskakujemy w otwór i zeskakujemy na dół do zbiornika z wodą. Po drabinie dostaniemy się do pomieszczenia z dźwignią, jednak przed jej użyciem zwiedzamy korytarze po obu stronach - znajdziemy Amplifier oraz dynamit. Wracamy do dźwigni i przechodzimy przez wielkie wrota. Na mostku spotkamy kilka szkieletów, które po potraktowaniu Scythe nie będą stanowić większego problemu. Po przełączaniu dźwigni wchodzimy do podobnego pomieszczenia ze zbiornikiem wypełnionym wodą pośrodku. Od razu kierujemy się w lewo po schodach i na górze aktywujemy kolejną dźwignię, przez co poziom wody w zbiorniku opadnie. Możemy zabrać teraz zwój z wnęki, znajdującej się tuż przy dnie. Wracamy na most i zeskakujemy na dół do zbiornika, a następnie wychodzimy z wody i kierujemy się w kierunku drzwi.

Kiedy podejdziemy do spiralnych schodów na końcu korytarza zatrzasną się za nami drzwi, zza których spoglądać będą na nas te wstrętne poczwary. Schodzimy po schodach w dół i kiedy zobaczymy bramę, udajemy się w lewo do pomieszczenia z czterema bramami, przy których spotkamy Lizbeth. Kiedy otworzy się ta po prawej stronie, szybko w nią wbiegamy i stajemy na piedestale pośrodku. W ten sposób zostaną uruchomione spiralne schody. Zostaniemy zaatakowani także przez kilku Howlerów. Po zejściu na dół wbiegamy do kolejnego pomieszczenia z czterema bramami. Musimy przedostać się przez jedną z nich (najlepiej w momencie, gdy jeden z napastników będzie przez nią przechodził) i wejść w drzwi prowadzące do tunelu. Z daleka zauważymy czekającą na nas Lizbeth, która będzie chciała nas sprowokować do podejścia bliżej. Kiedy to zrobimy, zapadnie się pod nami podłoga i opadniemy na niższe poziomy, pełne szkieletów i Howlerów. Na dole wchodzimy w otartą przestrzeń i dalej do tunelu po prawej. Następnie idziemy skręcając dwa razy w lewo, potem w prawo, znowu w lewo i dalej tunelem w stronę, skąd dochodzi ludzki głos. Znajdziemy się w pomieszczeniu pełnym kości, z rampą prowadzącą na wyższy poziom. Otworzy się przed nami krata, po czym wchodzimy do korytarza i następnie do pomieszczenia ze stołem. Tam spotkamy śpiewającego zombie, który gdy tylko go dotkniemy, opadnie za stołek. W tym czasie do pokoju wejdzie Lizbeth, która oskarży nas o zabicie jej matki.

Teraz przyszedł czas, by się z nią zmierzyć. Na początku zaatakuje nas grupa szkieletów, a nasza główna przeciwniczka w tym czasie będzie rzucać w nas kamieniami. Kiedy ją zaatakujemy, zacznie uciekać w kierunku tuneli. Biegniemy za nią i strzelamy z pistoletu, aż do momentu kiedy zrobimy jej odpowiednio dużo zniszczeń. Użyje wtedy Haste i zacznie nas atakować mackami - uzbrajamy się w Tibetan War Cannon i staramy się ją spowolnić. Kiedy ją zmęczymy, stanie gdzieś w rogu pomieszczenia i wyśle na nas swoje sługi. Trzeba wykorzystać wtedy nadarzającą się okazję i zaatakować Lizbeth za pomocą Scythe.
Kiedy padnie na ziemię, zabieramy z okolicy wszelkie potrzebne przedmioty po czym wchodzimy do sali ze zwojem Haste na środku. Kiedy go zbierzemy, zombie otworzy przejście do okrągłej sali ze schodami po bokach. Po spaleniu głowy Lizbeth będziemy musieli przy pomocy Haste przeskakiwać na kolejne półki skalne, wspinając się przy okazji po wiszących tu i ówdzie winoroślach. Kiedy dotrzemy do ciemnej jaskini, wbiegamy do środka i rozwalając napotkane nietoperze oraz Howlerów przedostajemy się do łódki. Czas wracać z powrotem do willi.
0
- Clive Barker's Undying - poradnik do gry
- Clive Barkers Undying: Poradnik do gry
- Clive Barkers Undying: Bohaterowie
- Clive Barkers Undying: Uzbrojenie
- Clive Barkers Undying: Przedmioty i czary
- Clive Barkers Undying: Światy
- Clive Barkers Undying: Przeciwnicy #1
- Clive Barkers Undying: Przeciwnicy #2
- Clive Barkers Undying: Dobre złego początki
- Clive Barkers Undying: Pora wstawać
- Clive Barkers Undying: W poszukiwaniu Lizbeth
- Clive Barkers Undying: Przybyłem
- Clive Barkers Undying: zobaczyłem
- Clive Barkers Undying: zdobyłem
- Clive Barkers Undying: Czas na Lizbeth
- Clive Barkers Undying: Nie ufaj nikomu
- Clive Barkers Undying: W poszukiwaniu Ambrose
- Clive Barkers Undying: Sprawa Keisingera
- Clive Barkers Undying: Zmalujemy coś?
- Clive Barkers Undying: Nowy świat
- Clive Barkers Undying: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1179 Junior
Teraz kiedy wiem jak gość pisze naprawdę widząc kolejną jego pracę przyznaję iż mój pierwszy komentaż to był wielki Kiks...
zanonimizowany751914 Pretorianin
ALE TŁUMY POSTÓW!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
