Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Wioska

1 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Wędruj w dół, w stronę stojących przy szlabanie brytyjskich żołnierzy - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Wędruj w dół, w stronę stojących przy szlabanie brytyjskich żołnierzy. Pokaż im kartę identyfikacyjną Montgomery'ego. Jednak to nie wystarczy, byś został uznany za Brytyjczyka. Musisz jeszcze odpowiedzieć na dwa proste pytanka. Pierwsze brzmi: "Jaki gatunek ptaków zazwyczaj obsiada Big Bena?" (kruki ). Drugie ma postać zadania tekstowego, którego treść jest zupełnie pozbawiona sensu, a prawidłowa odpowiedź to: "Pociąg stanowi ozdobę Imperium ". Gdyby przydarzyło Ci się na któreś z pytań udzielić błędnej odpowiedzi, zagadnij żołnierzy ponownie i nie próbuj już wciskać im żadnego kitu (zwłaszcza, że nazywasz się Montgomery). Przyznaj, że nie byłeś szczery , przeproś i obiecaj, że już nigdy ich nie okłamiesz . To zrobi odpowiednie wrażenie.

2 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Teraz nareszcie możesz przejść w głąb wioski, obejdź zatem szlaban i skieruj się na targ (w prawo i w górę ekranu) - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Teraz nareszcie możesz przejść w głąb wioski, obejdź zatem szlaban i skieruj się na targ (w prawo i w górę ekranu). Zaraz za wejściem zwiń wyeksponowaną na stojaku ulotkę reklamującą czytanie poezji rzeźnika. Spróbuj zapuścić się na widoczne po lewej schody, ale natychmiast zostaniesz przywołany do porządku - tylko wybrani mogą odwiedzać górną część wioski. Zatrzymaj się zatem przy pierwszym stoisku (po lewej) i porozmawiaj ze sprzedającą akty własności Rupiah na temat posiadanej przez Ciebie nieruchomości . Pokaż jej akt własności, a dowiesz się, że to dom w tzw. "Zielonej kwaterze" (czyli na bagnach). Rzecz jasna, otrzymasz do niego klucz .

3 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Przejdź (w lewo) do stojącej obok Loiusy, babci Shari - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Przejdź (w lewo) do stojącej obok Loiusy, babci Shari. Pogawędź z nią o jej wnuczce , niedoszłym weselu i o ulubionym dżemie Shari . Poproś sympatyczną staruszkę o słoik tegoż specjału. Kierując się w stronę prowadzących na bagna drewnianych schodów, możesz zagadnąć stojącą nieopodal Shari i małego człowieka z długą brodą.

4 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Wreszcie zejdź po schodach (w dole ekranu) i wejdź najpierw na wiodącą w górę ścieżkę - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Wreszcie zejdź po schodach (w dole ekranu) i wejdź najpierw na wiodącą w górę ścieżkę. Dotrzesz do starego grobu, z którego zabierz na wpół wypaloną świeczkę . Teraz zawróć w stronę schodów i po kładce dostań się do pierwszej z chatek na bagnach. Wdrap się po schodkach pod drzwi domku i otwórz je posiadanym kluczem (użyj go na dziurce od klucza). Cóż... Przekonawszy się, że Twoja nowa posiadłość nie prezentuje się zbyt imponująco, wróć na targ. Zanim powiesz tutejszej handlarce nieruchomościami, co sadzisz o robieniu z nią interesów, podejdź do Shari i obdaruj ją dżemem. Po chwili dziewczyna zwróci Ci pusty słoik . Teraz rozmów się z Rupiah. Kobieta łaskawie odkupi od Ciebie dom, płacąc całe 10 funtów i 1 szylinga .

5 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Po owocnej transakcji skieruj się do wejścia na targ (w górę ekranu) i powróć do tkwiących przy szlabanie żołnierzy - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Po owocnej transakcji skieruj się do wejścia na targ (w górę ekranu) i powróć do tkwiących przy szlabanie żołnierzy. Zastaniesz tam również właściciela gruboskórnej taksówki, niejakiego Pandu. Zagadnij mężczyznę, który wyżali Ci się, że odebrano mu zezwolenie na prowadzenie owego imponującego pojazdu z powodu braku świateł stop, nieuiszczenia mandatu i wjechania po pijaku w strażnicę. Wytłumacz mu, że musisz dotrzeć na lądowisko . Pandu chętnie Cię tam zawiezie, o ile żołnierze pozwolą mu na wykonywanie pracy zarobkowej, czyli podniosą szlaban.

W tej krytycznej sytuacji przejdź na tył słonia i z posiadanego pustego słoika, świeczki i czerwonej skarpety skomponuj improwizowane światło stop . Zainstaluj je w miejsce zepsutego (lewego) światła , na belce z tyłu gruboskórnej taksówki. Następnie wręcz jednemu z brytyjskich służbistów 10 funtów w ramach uiszczenia mandatu za właściciela słonia. W tym momencie możesz w zasadzie wynegocjować od żołnierzy zwolnienie Pandu (i słonia) z tymczasowego aresztu po tej stronie szlabanu. Jednak, jeśli chcesz zdobyć kolejną premię, proponuję się z tym jeszcze troszkę wstrzymać.

6 - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry
Wróć na targ i zagadnij Louisę, która już wcześniej napomykała coś o poskramiaczu słoni - Rozdział IV - Zapłata i rejs powrotny? (cz.2) - Jack Keane - poradnik do gry

Wróć na targ i zagadnij Louisę, która już wcześniej napomykała coś o poskramiaczu słoni . Dowiesz się, że ostatnią noc Pandu spędził z Shari, co bardzo wzburzyło - przeżywającą wciąż niedoszłe do skutku małżeństwo wnuczki - starowinkę. Poinformuj Louisę, że żołnierze są przekonani, że to Pandu staranował strażnicę . Poproś ją, by powiedziała im, co naprawdę Pandu robił ubiegłej nocy . Kobieta pomaszeruje pod szlaban i uratuje tyłek poganiaczowi, choć wcale nie będzie tym zachwycona. Powróć do strażników i teraz zahacz ich wreszcie w kwestii wznowienia kursów słoniowej taksówki . Tak doczekasz się upragnionej zgody (i premii - czwartej figurki w Gabinecie Figur Woskowych). Na koniec zaczep Pandu i powiadom go, że jesteś gotowy do drogi . Po chwili wyruszycie do dżungli.