Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
Aktualizacja:
Cel: "Aktywować Kate" a następnie włamać się do lokalnego banku
Poziom trudności: 6.5/10
Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Sanchez, Kate (po aktywowaniu)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, zabicie cywila
Wskazówki: Kolejna misja nocna. Korzystaj z cienia i mniejszego pola widzenia przeciwników. Pamiętaj również, że akurat w tej misji nie musisz wyeliminować wszystkich przeciwników na planszy.
Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, buteleczki z gazem, kamyki

Zaczynamy w niezbyt przyjemnym miejscu. Praktycznie nie ma tu pola na większe manewry [PUNKT 1 NA MAPIE]. Kiedy patrol na górze sobie pójdzie zaznacz Doca i rzuć buteleczką z gazem w dwóch delikwentów na dole (jeden stoi przed domem a drugi do niego podejdzie) [PUNKT 2 NA MAPIE]. Wkrótce przybiegnie tu reszta. Rzuć więc drugą buteleczką! Musisz teraz błyskawicznie pousuwać każdego z tych oponentów dobijając ich nożykiem Johna. Przedtem musisz jeszcze usunąć snajpera na budynku po prawej [PUNKT 3 NA MAPIE]. Proponuję... kolejną, ostatnią już butelkę z gazem. Postaraj się żeby poza gościem na dachu zadziałała również na przynajmniej jednym ze stojących na dole. Wszystkich nieprzytomnych pozabijaj, postaraj się również usunąć wszystkich przeciwników patrolujących teren między tymi domkami (uważaj na jednego, który stoi w cieniu!). Wybierz teraz Sancheza i zacznij wyrzucać oponentów z kolejnych budynków. Najlepiej żeby pod ręką był zawsze John i dobijał nieprzytomnych gringos. Całą drużynę możesz teraz schować w którymś z oczyszczonych budynków. Dociem koniecznie zabierz amunicję do snajperki! Postaraj się teraz zwabić w to miejsce kilku kowbojów z okolicy. Najlepsza metoda to wystawienie się Sanchezem na ich pole widzenia a następnie ucieczka do jednego z okolicznych domów. Kiedy reszta wbiegnie tam za nim sprawę mamy już załatwioną. Uważaj jednak żeby na raz do jednego budynku nie wbiegło więcej niż trzech przeciwników! Wybierz Doca i snajperką usuń dwóch kowbojów stojących koło Kate [PUNKT 4 NA MAPIE]. Trzeciego musisz zabić tradycyjnie, najlepiej zajdź go od tyłu i zabij nożykiem. Zbierz szybko drużynę i aktywuj Kate. Uważaj bo w okolicy aż się roi od przeciwników. Wycofajcie się najlepiej do któregoś z domków na zachodzie. Wybierz Sancheza i Johna. Tym pierwszym wykurz przeciwników z pierwszego domku, na płd-wsch od posiadłości Carlosa. Johnem usuń śpiącego gringo a gdy nadbiegną jego koledzy (zawiadomi ich najprawdopodobniej cywil) zastrzel ich a następnie szybciutko schowaj się w oczyszczonym przed chwilką domu [PUNKT 5 NA MAPIE]. Gdy okolica się uspokoi będziesz mógł sprowadzić tu resztę drużyny. Posuwaj się stopniowo na północ eliminując kolejnych przeciwników oraz usuwając z gry natrętnych cywilów. Uważaj jednak na snajpera na dachu [PUNKT 6 NA MAPIE]. Musisz go zabić po cichu wchodząc na dach budynku a następnie szybciutko rzucając w niego nożem. Jeżeli ktoś to zauważy to schowaj się z powrotem w budynku a gdy przybiegną przeciwnicy Sanchez ich bezproblemowo usunie (musi być w domu). Północną dróżkę patroluje dwójka strażników. Możesz spróbować ich zwabić do okolicznego domu zostawiając ciało gdzieś w okolicy. Gdy któryś z nich przybiegnie wyjdź z domu i rzuć w niego nożem zanim zareaguje. OK, idź Johnem na północ. Jeżeli odpowiednio się ustawisz prześlizgniesz się pomiędzy polem widzenia gostka na zachodzie a dwójki przy bramie do labiryntu [PUNKTY 7 NA MAPIE]. Usuń tego pierwszego ale uważaj na liczne patrole. Najlepiej tuż po tej czynności wróć się do domku na płd-wsch i przeczekaj aż sytuacja troszeczkę się uspokoi. Ponownie wracaj na północ. Przy pomocy Sancheza rzuć kamykiem w jednego z oponentów (najlepiej tego po prawej) a następnie Johnem usuń tego po lewej (rzuć nożem). Ciała możesz tu wyjątkowo zostawić. Sprowadź w to miejsce resztę drużyny, wszystkich najlepiej schowaj w "pewnym" domku na płd. Wybierz Johna i zastrzel pierwszego z oponentów patrolujących labirynt. Prawdopodobnie nikt z zewnątrz tego nie usłyszy a nawet jeśli tak to zawsze możesz schować się zanim nadbiegną strażnicy. Wybierz Doca i sforsuj drzwi. Musisz teraz oczyścić CAŁY labirynt. Z racji tego, że jest to nieco odludne miejsce możesz zastrzelić każdego z przeciwników. Ewentualnie możesz najpierw Sanchezem ogłuszyć danego delikwenta (kamykiem) a następnie dobić go nożem Johna. Zbierz tu całą drużynę. Zanim wejdziesz dalej zbierz jeszcze leżące tu medykamenty. Wejdź Sanchezem do labiryntu i przejdź aż do posągu [PUNKT 8 NA MAPIE]. Przesuń go a znajdziesz tajne przejście do banku. Wejdź w nie całą drużyną (najlepiej pojedynczo żeby nie blokowali się po drodze). Kiedy będziesz już w banku [PUNKT 9 NA MAPIE] zacznij eliminować kolejnych przeciwników. Najlepsza metoda to szybkie wybiegnięcie z ukrycia, eliminacja upatrzonego delikwenta i błyskawiczny powrót do kryjówki. Wyjątkowo, nawet jeżeli któryś ze strażników zauważy naszego bohatera to nie wbiegnie za nim. Kiedy oczyścisz już całe wschodnie pomieszczenie aktywuj Kate i przejdź do środkowego pomieszczenia. Stań w okolicach wejścia. Z racji tego, że nasza bohaterka jest w przebraniu nikt jej nie zastrzeli. Korzystając z tej przewagi eliminuj kolejnych strażników stojących przy kratach a następnie tych w zachodnim pomieszczeniu (jeżeli jeszcze tam są ;)). Na koniec usuń dwóch strażników po drugiej stronie kraty, najlepiej buteleczką z gazem (powinieneś wcześniej je zebrać). Wybierz Doca i sforsuj kraty. Wybierz Sancheza oraz Johna i zabierz wszystkie trzy worki ze złotem. Wyjdź z banku i idźcie na wschód. Jeżeli okolica nie jest jeszcze oczyszczona to zanim weźmiesz złoto musisz się jeszcze tym zająć. Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie naszej drużyny dojdą do wschodniego krańca planszy (ze złotem oczywiście :)) [PUNKT 10 NA MAPIE].
0
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
