Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scrin - Granica 19 | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Scrin - Granica 19

1 - Broń wieży - Scrin - Granica 19 | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Broń wieży.

W pierwszej fazie rozgrywki głównym zadaniem będzie obrona wieży, zlokalizowanej w lewym, górnym rogu mapy. GDI jest bardzo zdeterminowane, co przełoży się na intensywność ataków. Możesz spodziewać się istnej nawałnicy. Bombardowania, najazdy jednostek naziemnych oraz desanty - to wszystko musi przetrwać Twoja baza, zlokalizowana w lewym, górnym rogu mapy.

Scrinowie dysponują dodatkową placówką na południu, ale nie warto jej bronić. Potraktuj bazę jako przynętę - dopóki GDI będzie rozdzielać swoje siły na dwie grupy, głównej siedzibie obcych grozi mniejsze niebezpieczeństwo.

Zmagania rozpocznij od budowy w bazie na północy dwóch stabilizatorów grawitacyjnych i asemblera technologicznego. Te pierwsze powinny zająć się produkcją Dewastatorów, natomiast w drugim dokonaj ulepszenia w postaci generatorów pola siłowego. Gdy pierwsze okręty znajdą się w powietrzu, wyślij je na północ, w kierunku mostu (biały punkt A na zamieszczonej wyżej mapce). Zniszcz przeprawę z powietrza, dzięki czemu jednostki wroga nie będą mogły zaatakować Cię z flanki.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie