Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nod - Operacja Sztylet | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Nod - Operacja Sztylet

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że operacja Sztylet to najtrudniejszy scenariusz w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer - Nod - Operacja Sztylet | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że operacja Sztylet to najtrudniejszy scenariusz w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. W rzeczywistości misja nie sprawi Ci większych problemów, o ile będziesz działać szybko.

Startujesz w prawym, dolnym rogu mapy z komandosem, kilkoma sabotażystami oraz drużynami Cienia. Bractwo udostępni Ci małą placówkę, ale okaże się ona całkowicie bezużyteczna. Sprzęt niezbędny do rozgromienia przeciwników trzeba będzie zdobyć na wrogach.

Zaznacz komandosa i sabotażystów, a następnie skieruj tę grupę w lewy dolny róg mapy, gdzie zlokalizowana jest jedna z baz GDI. Nie musisz obawiać się walczących wokół jednostek wroga. Jeśli uniemożliwisz komandosowi korzystanie z broni (ostatnia ikona z menu u dołu ekranu), piechurzy nie zwrócą uwagi zajętych walką przeciwników i bezpiecznie przedostaną się na miejsce. Oddziały Cienia muszą dostać się do bazy drogą powietrzną.

Komandos i sabotażyści mogą niezauważenie przemknąć obok walczących jednostek, o ile ten pierwszy oddział nie sprowokuje wrogów do ataku. - Nod - Operacja Sztylet | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Komandos i sabotażyści mogą niezauważenie przemknąć obok walczących jednostek, o ile ten pierwszy oddział nie sprowokuje wrogów do ataku.

1 - Zdobądź oba place budowy GDI.

Po dotarciu do bazy GDI, rozstaw czterech sabotażystów w pobliżu następujących struktur: plac budowy, fabryka pojazdów, koszary i rafineria. Komandosa pozostaw nieopodal głównego budynku - jego umiejętność podkładania ładunków wybuchowych przyda się już za moment do wysadzenia dwóch wież strażniczych.

Poczekaj cierpliwie, aż kombajn powróci do przetwórni Tyberium i zajmij tę ostatnią. W mgnieniu oka wprowadź swoich sabotażystów do pozostałych budynków, a komandosem wysadź w powietrze obie wieżyczki przeciwpiechotne. Możesz sprzedać koszary i fabrykę pojazdów - dodatkowe pieniądze to lepsze rozwiązanie niż utrata obu struktur.

Zbuduj elektrownię, koszary i drugą rafinerię. Skonstruuj również kilka wieżyczek obronnych, które przydadzą się do odparcia ewentualnych ataków ze strony zgromadzonych nieopodal jednostek GDI. Jak najszybciej postaw fabrykę pojazdów oraz centrum technologiczne (jeśli będziesz potrzebować energii, przejmuj inżynierami kolejne elektrownie).

1 - Zbuduj czołg typu Mamut.

Oba budynki będą gotowe, zacznij zatem tworzenie Mamutów. Gdy pierwszy czołg zjedzie z taśmy, zaliczysz zadanie bonusowe. Nie przerywaj jednak procesu produkcji i cierpliwie czekaj na kolejne maszyny. W międzyczasie rozpocznij w centrum technologicznym badania nad działem strumieniowym.

Gdy na placu boju pojawią się trzy Mamuty, zignoruj stacjonujące nieopodal wojska GDI i wydaj im rozkaz podróży na północ. W lewym, górnym rogu mapy zlokalizowana jest druga placówka Twoich odwiecznych wrogów, która już niebawem zostanie zaatakowana przez obcych. Musisz tam dotrzeć tak szybko, jak to możliwe i zlikwidować zagrażające placowi budowy Trójnogi Scrinów. Zadanie ułatwi Ci fakt, że maszyny kosmitów zajmą się najpierw dewastacją lotnisk.

2 - Zdobądź lub zniszcz wszystkie koszary, fabryki wojenne i lotniska GDI.

Zażegnawszy niebezpieczeństwo ze strony obcych, zniszcz budynki GDI w bazie, pozostawiając przy życiu jedynie plac budowy. W placówce na południu kolejne Mamuty powinny już uporać się z rozwaleniem wszystkich budynków należących do wroga.

Przyślij do bazy na północy Transporter z inżynierem na pokładzie i przejmij plac budowy. Pierwsza część operacji Sztylet zostanie zakończona sukcesem.

Po zlikwidowaniu baz GDI, możesz przypuścić szturm na siedziby Obcych. - Nod - Operacja Sztylet | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu baz GDI, możesz przypuścić szturm na siedziby Obcych.

3 - Zajmij obie platformy konstrukcyjne obcych.

Wróg nie będzie Cię atakować, więc możesz sformować potężną grupę uderzeniową złożoną z kilkunastu Mamutów. Gdy będziesz gotowy, przesuń jednostki na północny-wschód, w kierunku małej bazy obcych. Zniszcz wszystkie budynki, pozostawiając na placu boju jeden - główny. Potem przejmij ten ostatni za pomocą inżyniera.

4 - Zdobądź lub zniszcz wszystkie stabilizatory grawitacyjne, portale i sfery podprzestrzenne obcych.

Zbuduj reaktor, portal, sferę podprzestrzenną i asembler techniczny. Zreperuj ocalałe z ataku jednostki i wyprodukuj wsparcie w postaci kilku Trójnogów. Czas uderzyć na ostatnią bazę, należącą do Scrinów. Zniszcz wojska chroniące siedzibę wroga, a następnie zlikwiduj stacjonarne środki obronne. Postaraj się rozwalić obcych w jednym podejściu, zaoszczędzi Ci to problemów z posiłkami.

2 - Zbuduj trójnóg Destruktor.

Zrównaj z ziemią wszystkie struktury, za wyjątkiem platformy konstrukcyjnej i sfery podprzestrzennej. Tę drugą zdobądź przy pomocy inżyniera. Program uaktywni zadanie bonusowe, ale z racji tego, że wcześniej wyprodukowałeś już Trójnogi, zostanie ono automatycznie zaliczone. Nie pozostaje Ci nic innego, jak skierować technika do ostatniego budynku. Po tym wyczynie misja zostanie zakończona.