Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GDI - Kair | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

GDI - Kair

1 - Zniszcz baterię pocisków nuklearnych Nod - GDI - Kair | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Zniszcz baterię pocisków nuklearnych Nod.

Scenariusz w Kairze rozpocznie się od mocnego uderzenia - Bractwo Nod zamierza wystrzelić pocisk nuklearny z tej samej bazy, która została użyta do zniszczenia stacji orbitalnej Filadelfia. Do nadejścia atomowego holokaustu pozostało siedem i pół minuty. Musisz działać szybko!

Na początku rozgrywki otrzymasz czołgi typu Drapieżca oraz dwie drużyny szturmowców. Maszyny pozostaw w swojej bazie (przydadzą się do odparcia pierwszych ataków), natomiast elitarnych żołnierzy odsuń na bok.

Wybuduj centrum technologiczne i rozpocznij trening szturmowców. Jeden oddział pozostaw do obrony bazy, natomiast dwa kolejne zgrupuj z pozostałymi żołnierzami. W sumie powinieneś dysponować czterema oddziałami piechoty. Rozpocznij konstruowanie kolejnych budynków: centrum dowodzenia, fabryki pojazdów oraz zbrojowni. W międzyczasie przesuń swoich wojaków na północ (biały punkt A, zaznaczony na powyższej mapce). Znajduje się tu mur, który pokonaj za pomocą plecaków odrzutowych. Po wylądowaniu skieruj się w lewo, a następnie do góry - nie musisz się obawiać wrogów, ta część bazy przeciwnika jest praktycznie niechroniona.

Skorzystaj z plecaków odrzutowych, aby dostać się na pole niebieskich kryształów Tyberium (niebieski punkt T, zaznaczony na powyższej mapce). Biegnij przed siebie. Po chwili szturmowcy powinni dotrzeć do trzech elektrowni.

1 - Zajmij lub zniszcz elektrownie należące do Nod.

Zniszczenie lub schwytanie jednej z trzech elektrowni automatycznie przerwie odliczanie do startu rakiety. To jednak nie załatwia całkowicie problemu, gdyż Nod bardzo szybko przejmie lub odbuduje stracony budynek.

Rozwal jedną z elektrowni, aby zaliczyć zadanie bonusowe i przesuń swoich żołnierzy na południe (w międzyczasie wróg ogłosi alarm, dlatego możesz spodziewać się ataku kilku oddziałów piechurów oraz czołgów typu Skorpion). Podejdź jak najbliżej zagrażającej ludzkości budowli i rozwal ją przy pomocy szturmowców. W ten oto sposób od razu załatwisz za jednym zamachem problem pocisku nuklearnego i upływającego czasu.

Linia obrony złożona z wież strażniczych pozwoli odeprzeć ataki Bractwa na nową bazę. - GDI - Kair | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Linia obrony złożona z wież strażniczych pozwoli odeprzeć ataki Bractwa na nową bazę.

Wycofaj swoich żołnierzy w okolice pola z niebieskimi kryształami Tyberium i wracaj do głównej bazy. Bractwo będzie Cię nękać częstymi atakami, dlatego szybko wzmocnij linię obrony przy pomocy Mamutów. Zainwestuj w regenerację energii szturmowców i zwiększ ich pole widzenia - te ulepszenia przydadzą Ci się do utrzymania pozycji w lewym, górnym rogu mapy.

Zbuduj pojazd mierniczy i postaw w bazie lotnisko. Wykorzystaj transportowiec V-35 Wół, aby przewieźć wyprodukowaną przed chwilą jednostkę w okolice pola z niebieskimi kryształami Tyberium (w trakcie lotu trzymaj się dla bezpieczeństwa lewej krawędzi mapy). Gdy pojazd dotrze na miejsce, rozłóż go, a następnie zbuduj i postaw w pobliżu nowej placówki rafinerię Tyberium.

Zbiór niebieskich kryształów będzie przynosić spory dochód, dlatego od razu zainwestuj w umocnienia obronne drugiej bazy - Nod szybko połapie się, że utworzyłeś tu rafinerię i będzie próbował ją zniszczyć. Postaw kilka dział dla ochrony swoich zabudowań (najlepiej tak, jak na załączonym wyżej obrazku), a także koszary. Inżynierem przejmij zlokalizowaną tuż obok iglicę i rozpocznij produkcję szturmowców.

Bractwo Nod rzuci swoje wojska przeciwko drugiej bazie, dzięki czemu zagrożenie na południu zostanie całkowicie zażegnane. Rozpocznij produkcję Mamutów, które już wkrótce przydadzą się do operacji polegającej na zrównaniu z ziemią budynków wroga. Jeśli zabraknie Ci pieniędzy, skieruj się w prawy, dolny róg mapy. Znajdziesz tu kolejne pole z niebieskimi kryształami Tyberium, chronione przez niewielki oddział piechoty i śmigłowce Jad.

2 - Zniszcz wszystkie budynki Nod.

Bazę Nod najlepiej zaatakować z dwóch stron - kilkunastoma Mamutami od południa i armią złożoną ze Szturmowców od północy. Na początku powinny paść struktury odpowiadające za powstawanie nowych budynków. Wyeliminowanie placu budowy (w prawym, górnym rogu mapy, w okolicach pola Tyberium) nie przesądza jednak sprawy. Czołgi powinny również zniszczyć dźwig, który znajduje się na zachód od południowej bramy.

Kwatera główna Bractwa Nod atakowana przez Mamuty. - GDI - Kair | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Kwatera główna Bractwa Nod atakowana przez Mamuty.

Podążaj naprzód niszcząc wszystko, co nawinie się pod lufy czołgów, pomijając oczywiście konstrukcje zlokalizowane w prawym, górnym rogu mapy oraz budynki cywilne. Gdy zadanie bonusowe zostanie zaliczone, możesz zabrać się do zadania ostatecznego ciosu.

2 - Zniszcz kwaterę główną Nod.

Zniszcz trzy budynki w prawym, górnym rogu mapy, aby zakończyć sukcesem tę misję.