C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Prolog

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Poradnik do gry - GDI - Prolog Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

GDI - Prolog

1 - Ustal, w jakim stanie znajduje się posterunek GDI - Poradnik do gry - GDI - Prolog Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Ustal, w jakim stanie znajduje się posterunek GDI.

Transportowce V-35 dokonają desantu dwóch drużyn strzelców mających status weteranów. Kiedy piechota znajdzie się na ziemi, zaznacz ją i ruszaj w kierunku zrujnowanej bazy GDI. Aby wypełnić to zadanie, musisz pozbyć się stacjonujących w pobliżu milicjantów. Rozwalenie pierwszej grupy ułatwią Ci dwie wieże, do których możesz posłać swoje wojsko. Bez względu na to, jak pokierujesz armią, powinieneś bez trudu poradzić sobie z żołnierzami Bractwa Nod.

2 - Zbuduj koszary i wyszkol 3 drużyny strzelców GDI.

Gdy baza znów będzie należeć do GDI, kombajn automatycznie wyruszy na pole Tyberium. Po chwili do obozu dotrze MCV, który przeistoczy się w plac budowy. Skonstruuj koszary, a następnie wytrenuj trzy dodatkowe drużyny strzelców.

3 - Zbuduj elektrownię.

Zostaniesz zaatakowany przez grupę fanatyków Bractwa, która zniszczy jedyną elektrownię. Wybierz plac budowy i skonstruuj nowy budynek - zapewni Ci on dostateczną porcję energii do dalszych działań.

4 - Napraw posterunek dowodzenia.

Kolejne zadanie polega na zreperowaniu centrum dowodzenia, które ucierpiało w wyniku wcześniejszych ataków Bractwa. Wybierz odpowiednią ikonę z menu po prawej stronie i rozpocznij proces naprawy.

1 - Zbuduj wieżę obserwacyjną.

Po wykonaniu czwartego zadania zwiększy się pole widzenia. Nieopodal swojej bazy zobaczysz małą placówkę Bractwa, z którego w tym samym momencie ruszy kilka oddziałów piechoty. Jeśli chcesz pomóc swoim strzelcom w eksterminacji wroga, jak najszybciej wybuduj i postaw wieżę strażniczą. Tym samym zaliczysz pierwsze zadanie bonusowe - choć nie mają wpływu na pozytywne zakończenie misji, to jednak niejednokrotnie ułatwią Ci zmagania.

W ataku na bazę Bractwa wykorzystaj drużyny wsparcia rakietowego. Strzelcy nie radzą sobie z niszczeniem budynków. - Poradnik do gry - GDI - Prolog Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
W ataku na bazę Bractwa wykorzystaj drużyny wsparcia rakietowego. Strzelcy nie radzą sobie z niszczeniem budynków.

5 - Zniszcz posterunek Nod.

W odkrytej przed momentem osadzie znajdują się dwa budynki, które muszą zostać zniszczone (Ręka Nod oraz Outpost). Poczekaj, aż transportowiec V-35 Wół dokona desantu drużyn wsparcia rakietowego i uderz na wrogą placówkę. Nie musisz niszczyć całej bazy, aby zakończyć sukcesem to zadanie. Wystarczy pozbyć się dwóch wspomnianych wyżej konstrukcji.

2 - Zbuduj drugą kolejkę piechoty.

Kolejne zadanie bonusowe dotyczy budowy dodatkowych koszar, które pozwolą Ci szybciej trenować nowe drużyny żołnierzy. Jego wykonanie nie powinno nastręczać Ci jakichkolwiek trudności.

6 - Napraw most.

Na placu boju pojawi się kolejny transportowiec, tym razem sprowadzi on w pobliże zniszczonej placówki Nod dwóch inżynierów. Użyj jednego z techników do reperacji mostu prowadzącego do obszaru zajętego przez siły Bractwa.

3 - Zdobądź jeden z budynków Nod.

Drugi inżynier posłuży Ci do wykonania zadania bonusowego. Przejmij jeden z budynków, który oszczędziłeś podczas wcześniejszego ataku na placówkę Bractwa.

4 - Sprzedaj zdobyty budynek Nod.

Aby wykonać to zadanie, sprzedaj zdobytą wcześniej budowlę. W tym celu użyj ikony sprzedaży, która znajduje się w menu po prawej stronie ekranu.

5 - Zbuduj silos na Tyberium.

Gdy magazyny rafinerii nie będą miały miejsca na nowe Tyberium, program uaktywni kolejne zadanie bonusowe. Tym razem musisz zbudować silos, który pozwoli na kontynuowanie wydobycia cennego minerału.

6 - Zdobądź rafinerię Tyberium.

Na północ od zreperowanego mostu znajduje się unikatowa budowla - urządzenie pompujące Tyberium, które nieustannie zasila konto kontrolującej je frakcji. Stwórz inżyniera, a następnie przejmij tę konstrukcję.

7 - Zbuduj lotnisko.

Drogę do bazy wroga kontrolują czołgi typu Skorpion. Poświęć jeden z oddziałów na bezowocną walkę z maszynami. Gdy pojedynek zakończy się Twoją porażką, otrzymasz kolejne wsparcie od dowództwa - możliwość budowy lotniska. Czym prędzej skorzystaj z tej opcji i poczekaj, aż na lądowisku pojawią się Orki. Dwa samoloty otrzymałeś za darmo, dwa kolejne trzeba będzie stworzyć.

Działo jonowe zrówna z ziemią bazę wroga w kilka sekund. - Poradnik do gry - GDI - Prolog Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Działo jonowe zrówna z ziemią bazę wroga w kilka sekund.

8 - Zniszcz koszary Nod, fabrykę wojenną oraz plac budowy.

Czas na rozprawienie się z siłami Bractwa. Wycofaj swoje oddziały (nie ma sensu wdawać się w otwarty atak na bazę Nod przy pomocy piechoty, gdyż wróg będzie przysyłać posiłki) i zgrupuj cztery Orki. Rozpocznij atak z powietrza na koszary trenujące piechotę. Gdy zniszczysz oba budynki, otrzymasz jeszcze jedno udogodnienie - działo jonowe. Czym prędzej ustaw cel na środku bazy przeciwnika i potwierdź atak. Niszczycielskie uderzenie zdmuchnie z powierzchni ziemi wszystkie zabudowania, a misja zostanie zakończona.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2016-01-06
22:21

zanonimizowany1136649 Pretorianin

I W MISIJ GDY OSTATNIEJ TO MI SIĘ UDAŁO ZNISZCZYĆ WĘZEŁ DZIAŁEM I SZCZELINĄ MIMO IŻ TROCHĘ CZERWONEGO ŻYCIA ZOSTAŁO TO CHWILĘ PÓŹNIEJ ZOSTAŁO ŻNISZCZONE

Komentarz: zanonimizowany1136649
2016-01-13
21:38

zanonimizowany1136649 Pretorianin

😉

Słuchajcie dobra strategia na gdi chorwacja to jest tak robicie bunkry ze strzelcami 2-3 tam gdzie piechota idzie i wyłączacie wieże strażnicze a 4 działka włączacie przeciw czołgom i gdy będizecie mieć może z 8-10 czołgów zależy jaki poziom jak na trudnym to może z 15 atakujecie rozwalacie wszystko (prócz jednej fabryki centrum operacyjnego MCV i elektrowni potem inżynierów i przejmujecie wszystko i na luzie budujecie se można nawet zniszczyć wszystkie 3 bazy bez ratowania konwoju zaliczą się nawet jeśli nie będą pokazane i potem tylko uratować konwój :)

Komentarz: zanonimizowany1136649
2016-09-11
14:14

zanonimizowany1136649 Pretorianin

Hmm jak mogłeś rozwalić w sarajewie zdrajców bombą atomową skoro głowice mamy dopiero w misji australyjski busz

Komentarz: zanonimizowany1136649
2017-03-07
12:19

w.l.o.p Legionista

w.l.o.p

10 lat po wydaniu gry,a ludzie wciąż grają i komentują.Niesamowite i smutne zarazem ze tak wspaniała seria już się skończyła a godnych następców brak.Jedynie seria Halo Wars i Homeworld Desert of Kharak trzyma jako taki poziom.

Komentarz: w.l.o.p
2024-12-24
11:47

Felipe Konsul

Felipe
😐

Ta gra to dowód, że można grać w strategię na konsole. Może nie tak wygodnie jak myszką, ale idzie się przyzwyczaić.
Szkoda tylko, że 1. nie ma wielu map w potyczkach z PC i 2. jest limitowana liczba jednostek. Moim zdaniem powinna być chociaż o 50% ta liczba powiększona.
Chorwacja jak napisane wyżej jest prosta. Na PC tak chyba nie miałem, ale na X360 to samo zniszczenie wszystkich 3 baz mi kończyło grę, a na PC musiałem jeszcze ten konwój dostarczyć. Dziwne.
Misja Berno z GDI jest cholernie irytująca. Grałem na X360 nie pamiętam czy takie coś było na PC. NIE DA SIĘ zniszczyć MCV obcych dopóki nie przybędzie ten walony statek matka obcych. I NIE DA SIĘ zniszczyć tego przekaźnika działem jonowym, bo to się ładuje za wolno i nie starczy nam czasu i statek zdąży przybyć. Jest to chyba tak zrobione, żeby przekaźnik pojawiał się dopiero jak użyjemy działa jonowego. Ja jak miałem działo naładowane i go nie użyłem to nic nie budowali, a dosłownie sekundę po strzale wybudowali przekaźnik lol. Już nie wspominając o tych w pizdu częstych i sporych atakach z lądu.
Operacja sztylet z NOD na konsoli to jakaś tragedia. Na PC można to zrobić łatwo po prostu przejmując wszystkie budynki na raz w trybie planowania, ale nie można tego zrobić na konsoli. Pamiętam, że robiłem taktykę jeszcze przed przejmowaniem wszystkiego na raz na PC, że zabierałem MCV do swojej bazy, żeby tam był bezpieczny i jak w przypadku obu MCV GDI udało mi się nimi uciec na konsoli to z obcych chyba tylko jednemu, a drugi rozwalili i przegrałem. Głupie, że trzeba przejąć po 2 platformy, a nie wystarczy tylko jedna. Poza tym dziwne, że jak przejmiemy platformy GDI i są one rozłożone (są budynkiem) to ich nie atakują, ale jak się składają w pojazd to je atakują, ale mimo to udało mi się chociaż już płonące dostarczyć je do bazy. Co innego MCV Scrinów. O ile obrona PLOT i żadne działka nie atakują ich to wrogie jednostki już tak. I atakują je chyba też wtedy kiedy są złożone. Żal.
Poza tym szkoda, że kampania Scrin jest niedostępna jeśli nie zrobimy kampanii NOD.

Komentarz: Felipe
2025-01-05
19:47

Felipe Konsul

Felipe
😡

Ostatnia misja u NOD jest prawie dziecinnie prosta wystarczy wysłać MCV (NIE EMISARIUSZA) tam gdzie są molochy i szybko zbudować laboratorium, a potem obeliski. Wtedy obeliski rozwalają molochy i możemy je przejąć, a jak je przejmiemy to z tamtego wzgórza mamy praktycznie zasięg wystarczający żeby za pomocą tej trójki rozwalić bazy GDI :D.
Misja Chorwacja u Scrinów to jakaś tragedia nie pamiętam jak to zrobiłem na PC, bo ją przeszedłem ale nie mogę jej przejść na konsoli. Dosłownie 5 minut po rozpoczęciu gry jak nie szybciej GDI wali w nas mamutami i molochami, a później jeszcze atakuje nas NOD. A my nawet nie mamy się czym bronić, bo nasze systemy obrony bazy nie istnieją. Gniazda trzmieli i działka przeciw pojazdom u Scrinów są do niczego, bo molochy i mamuty mają za duży zasięg, żeby te do nich strzelały. Poza tym czemu u niektórych jest na początku władca umysłu, a ja go nie mam mimo, żę grę zaktualizowałem.

Komentarz: Felipe
2025-01-31
14:25

Felipe Konsul

Felipe

Najlepszy sposób na Chorwację u Scriów to chyba jak najszybsze wybudowanie trójnogów i przede wszystkim władcy umysłu, jeśli się go na początku nie ma. Na konsoli go nie ma. Wtedy musimy teleportować ich do węzłów danych NOD i rozwalić wszystkie elektrownie co jest ważne WSZYSTKIE. Bo jeśli jakieś zostawimy i zaczniemy rozwalać obeliski to jeden z nich może z powrotem się włączyć. Dzięki czemu obeliski przestaną działać, można je rozwalić i przejąć węzły danych.
I chyba najważniejsza rzecz - dobrze jest wysłać trzmiele do południowego mostu przy bazie GDI i sprowokować emitery dźwiękowe do strzału, a wtedy rozwalą one mostu. Dzięki temu GDI nie będzie mogło iść bezpośrednio do naszej bazy i będzie zmuszone iść na około przy okazji napotykając NOD i nie oni nie odbudują tego most :D. No i jeszcze jedna ważna rzecz - przeniesienie się do niebieskiego tyberium na samym początku misji. Udało mi się jakoś to przejść chociaż bez celu dodatkowego, a poza tym to już mi GDI rozwalało bazę. Masakra.

Komentarz: Felipe
2025-02-03
19:26

Felipe Konsul

Felipe
😃

To jak łatwa jest Granica 19 w porównaniu do Chorwacji jest śmieszne :D. Zwykle ostatnia misja jest najtrudniejsza, a tutaj to tak na prawdę jest chyba 2 najłatwiejszą z 4. Wystarczy rozwalić oba mosty jeden do naszej bazy drugi do wieży i zacząć jak najszybsze budowanie kolumn burzowych i dewastatorów i GDI jest bez szans nie ważne co by zrobiło...

Komentarz: Felipe
2025-02-18
11:16

Felipe Konsul

Felipe
😊

Nie ma sensu używać działa jonowego na mniejszych bazach w misji Berno. Lepiej jest po prostu rozwalić je mamutami i molochami - molochy są dobre do niszczenia kolumn burzowych, bo te nie mają tak dużego zasięgu, żeby do niech strzelać, ale przed tym poczekać żeby działo jonowe się naładowało. Po zniszczeniu jednej z baz i pojawieniu się info. o przekaźniku można go rozwalić działem jonowym i statek matka nie przyleci.
Poza tym ogólnie najgorszy jest chyba początek, bo na samym początku nie mamy emiterów dźwiękowych, które trzeba postawić na południowym zachodzie i wschodzie, żeby zatrzymać ataki z lądu, obrony plot. do niszczenia jeźdźców burzowych i jastrzębi żeby zatrzymać dewastatory. A jak to wszystko już zbudujemy to obrona staje się w miarę prosta poza tym mam wrażenie, że ataki na samym początku są mocniejsze i potem słabną, ale może to dlatego, że później mamy więcej wież, czołgów itd. więc prościej jest się bronić...

Komentarz: Felipe
2025-04-20
11:50

Felipe Konsul

Felipe
😂

Jeśli kiedyś przed jakimiś tam łatkami w Monachium Scrinów dostawaliśmy tylko 2 lotniskowce to twórców nieźle pogrzało. Przecież jeśli tym statkom skończą się myśliwce to stają się one praktycznie bezużyteczne. Chyba, że przed łatkami baza też była mniejsza. Ale nawet teraz kiedy poza dwoma lotniskowcami mamy 4 dewastatory plus kilka trójnogów, poszukiwaczy, jeźdźców burz czy dezintegratorów nadal można przegrać. A znowu w takiej Chorwacji u Scrinów jedyny jednostki powietrzne to jeźdźcy burz. Nie ma żadnych dewastatorów.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl