C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Północne Włochy
Aktualizacja:
Nod - Północne Włochy

1 - Zajmij wyrzutnię pocisków typu Catalyst.
Zgrupuj motocykle szturmowe i wyślij je do zagrożonej atakami z powietrza bazy na wschodzie. Rozwal Jeźdźców Burzy, którzy nieustannie bombardują bazę i przygotuj się na kolejne naloty.
W tym samym czasie wytrenuj trzech sabotażystów i skieruj ich w pobliże zrujnowanej wyrzutni. Podczas wędrówki technicy muszą być eskortowani, gdyż istnieje duże niebezpieczeństwo, że nadlatujący z północy Jeźdźcy Burzy skupią na nich swój ogień.
W głównej bazie na południu postaw fabrykę pojazdów oraz centrum technologiczne. Uruchom produkcję czołgów maskujących - ich rakiety przydadzą się do eliminowania samolotów wroga. Nie inwestuj w Awatary, tworzenie tych jednostek trwa zdecydowanie za długo, ponadto nie ataki drogą naziemną stanowią w tej misji główny problem.
2 - Całkowicie napraw baterię rakiet Catalyst.
Gdy sabotażystom uda się szczęśliwe dotrzeć do drugiej bazy, poświęć jednego z nich na wyrzutnię pocisków typu Catalyst, natomiast drugiego wprowadź do placu budowy. Ostatni z techników powinien zreperować przejętą wcześniej konstrukcję.

1 - Zajmij ośrodek zaopatrzenia.
Dysponując placem budowy, możesz postawić w drugiej bazie koszary. Stwórz sabotażystę, którego skieruj do ośrodka zaopatrzenia. Wykonanie zadania bonusowego przyniesie Ci posiłki w postaci czterech czołgów maskujących. Maszyny te bardzo przydadzą się w obronie siedziby.
Zanim przystąpisz do wykonania głównego celu tej misji, czyli zniszczenia trzech stabilizatorów ciążenia, musisz odpowiednio zabezpieczyć swoje bazy. Z racji tego, że będziesz mieć do czynienia głównie z nalotami, otocz budynki gęstą siatką dział przeciwlotniczych (nie zapominaj jednak o kilku jednostkach naziemnych, ponieważ od czasu do czasu Scrinowie zdecydują się na taką formę ataku). Nie oszczędzaj na obronie - Jeźdźcy Burzy okażą się naprawdę niewielkim zagrożeniem, gdy do akcji ruszą niezwykle irytujące Dewastatory.
3 - Zniszcz trzy stabilizatory grawitacyjne obcych.
Pierwsza z placówek wroga zlokalizowana jest na północny-zachód od bazy głównej. Nie stanowi ona większego zagrożenia, ale blokuje dostęp do niebieskich kryształów Tyberium, które pozwoliłyby podreperować Twój budżet (drugie pole, wolne od wrogich wojsk, znajduje się w prawym, dolnym rogu mapy).
Zniszcz bazę przeciwnika w dowolny sposób. Pamiętaj jedynie, że użycie pocisków typu Catalyst na każdym z trzech kluczowych dla scenariusza budynków, zablokuje Ci możliwość zaliczenia zadania bonusowego. Jeśli nie zależy Ci na dodatkowym orderze, bardzo szybko możesz pozbyć się wspomnianej placówki, dokonując uderzenia rakietowego.
Pozbywszy się zachodniej bazy, wyślij tu emisariusza, który po kilkudziesięciu sekundach założy kolonię. Zbuduj rafinerię i rozpocznij zbiór niebieskich kryształów.
Dopływ gotówki można zwiększyć również w inny sposób. Na mapie znajdują się dwie iglice (oznaczona jako białe punkty A na zamieszczonej wyżej mapie), które możesz zająć przy pomocy sabotażystów. Rozglądaj się również za skrzynkami z pieniędzmi. Kilka z nich ukrytych jest w różnych częściach krainy (czerwone punkty X).

Zabezpieczywszy swoje placówki i zadbawszy o finanse, możesz rozpocząć operację niszczenia kolejnych stabilizatorów ciążenia. Oba kluczowe dla misji budynki zlokalizowane są na północy. Ich zlikwidowanie nie powinno Ci nastręczyć trudności. Jedną z baz możesz zrównać z ziemią np. przy pomocy bomby atomowej, która w tym momencie rozgrywki powinna być już dostępna.
2 - Zniszcz trzy stabilizatory grawitacyjne bez używania rakiet Catalyst.
Jeśli chcesz zaliczyć to zadanie bonusowe, żaden ze stabilizatorów ciążenia nie może zostać uszkodzony przez rakiety typu Catalyst. Oznaczonych budynków należy pozbyć się w tradycyjny sposób.
0
- Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
- Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Prolog
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Pentagon
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Baza lotnictwa w Langley
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Hampton Roads
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Biały Dom
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Casabad
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Aleksandria
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Kair
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Chorwacja
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Albania
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Sarajewo
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Monachium
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Stuttgart
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Kolonia
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Berno
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Rzym
- C&C 3 Tiberium Wars: GDI - Strefa Zero
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Prolog
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Baza Sił Lotniczych Andrews
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Biały Dom
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Hampton Roads
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Waszyngton
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Pustynia Amazońska
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Wybrzeże Atlantyku
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Słowenia
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Sarajewo
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Australijski busz
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Mury Sydney
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Śródmieście Sydney
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Ayers Rock
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Północne Włochy
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Wzgórza Włoskie
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Operacja Sztylet
- C&C 3 Tiberium Wars: Nod - Wieża Kane'a
- C&C 3 Tiberium Wars: Scrin - Londyn
- C&C 3 Tiberium Wars: Scrin - Monachium
- C&C 3 Tiberium Wars: Scrin - Chorwacja
- C&C 3 Tiberium Wars: Scrin - Granica 19
- Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1136649 Pretorianin
I W MISIJ GDY OSTATNIEJ TO MI SIĘ UDAŁO ZNISZCZYĆ WĘZEŁ DZIAŁEM I SZCZELINĄ MIMO IŻ TROCHĘ CZERWONEGO ŻYCIA ZOSTAŁO TO CHWILĘ PÓŹNIEJ ZOSTAŁO ŻNISZCZONE
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Słuchajcie dobra strategia na gdi chorwacja to jest tak robicie bunkry ze strzelcami 2-3 tam gdzie piechota idzie i wyłączacie wieże strażnicze a 4 działka włączacie przeciw czołgom i gdy będizecie mieć może z 8-10 czołgów zależy jaki poziom jak na trudnym to może z 15 atakujecie rozwalacie wszystko (prócz jednej fabryki centrum operacyjnego MCV i elektrowni potem inżynierów i przejmujecie wszystko i na luzie budujecie se można nawet zniszczyć wszystkie 3 bazy bez ratowania konwoju zaliczą się nawet jeśli nie będą pokazane i potem tylko uratować konwój :)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Hmm jak mogłeś rozwalić w sarajewie zdrajców bombą atomową skoro głowice mamy dopiero w misji australyjski busz
w.l.o.p Legionista
10 lat po wydaniu gry,a ludzie wciąż grają i komentują.Niesamowite i smutne zarazem ze tak wspaniała seria już się skończyła a godnych następców brak.Jedynie seria Halo Wars i Homeworld Desert of Kharak trzyma jako taki poziom.
Felipe Konsul
Ta gra to dowód, że można grać w strategię na konsole. Może nie tak wygodnie jak myszką, ale idzie się przyzwyczaić.
Szkoda tylko, że 1. nie ma wielu map w potyczkach z PC i 2. jest limitowana liczba jednostek. Moim zdaniem powinna być chociaż o 50% ta liczba powiększona.
Chorwacja jak napisane wyżej jest prosta. Na PC tak chyba nie miałem, ale na X360 to samo zniszczenie wszystkich 3 baz mi kończyło grę, a na PC musiałem jeszcze ten konwój dostarczyć. Dziwne.
Misja Berno z GDI jest cholernie irytująca. Grałem na X360 nie pamiętam czy takie coś było na PC. NIE DA SIĘ zniszczyć MCV obcych dopóki nie przybędzie ten walony statek matka obcych. I NIE DA SIĘ zniszczyć tego przekaźnika działem jonowym, bo to się ładuje za wolno i nie starczy nam czasu i statek zdąży przybyć. Jest to chyba tak zrobione, żeby przekaźnik pojawiał się dopiero jak użyjemy działa jonowego. Ja jak miałem działo naładowane i go nie użyłem to nic nie budowali, a dosłownie sekundę po strzale wybudowali przekaźnik lol. Już nie wspominając o tych w pizdu częstych i sporych atakach z lądu.
Operacja sztylet z NOD na konsoli to jakaś tragedia. Na PC można to zrobić łatwo po prostu przejmując wszystkie budynki na raz w trybie planowania, ale nie można tego zrobić na konsoli. Pamiętam, że robiłem taktykę jeszcze przed przejmowaniem wszystkiego na raz na PC, że zabierałem MCV do swojej bazy, żeby tam był bezpieczny i jak w przypadku obu MCV GDI udało mi się nimi uciec na konsoli to z obcych chyba tylko jednemu, a drugi rozwalili i przegrałem. Głupie, że trzeba przejąć po 2 platformy, a nie wystarczy tylko jedna. Poza tym dziwne, że jak przejmiemy platformy GDI i są one rozłożone (są budynkiem) to ich nie atakują, ale jak się składają w pojazd to je atakują, ale mimo to udało mi się chociaż już płonące dostarczyć je do bazy. Co innego MCV Scrinów. O ile obrona PLOT i żadne działka nie atakują ich to wrogie jednostki już tak. I atakują je chyba też wtedy kiedy są złożone. Żal.
Poza tym szkoda, że kampania Scrin jest niedostępna jeśli nie zrobimy kampanii NOD.
Felipe Konsul
Ostatnia misja u NOD jest prawie dziecinnie prosta wystarczy wysłać MCV (NIE EMISARIUSZA) tam gdzie są molochy i szybko zbudować laboratorium, a potem obeliski. Wtedy obeliski rozwalają molochy i możemy je przejąć, a jak je przejmiemy to z tamtego wzgórza mamy praktycznie zasięg wystarczający żeby za pomocą tej trójki rozwalić bazy GDI :D.
Misja Chorwacja u Scrinów to jakaś tragedia nie pamiętam jak to zrobiłem na PC, bo ją przeszedłem ale nie mogę jej przejść na konsoli. Dosłownie 5 minut po rozpoczęciu gry jak nie szybciej GDI wali w nas mamutami i molochami, a później jeszcze atakuje nas NOD. A my nawet nie mamy się czym bronić, bo nasze systemy obrony bazy nie istnieją. Gniazda trzmieli i działka przeciw pojazdom u Scrinów są do niczego, bo molochy i mamuty mają za duży zasięg, żeby te do nich strzelały. Poza tym czemu u niektórych jest na początku władca umysłu, a ja go nie mam mimo, żę grę zaktualizowałem.
Felipe Konsul
Najlepszy sposób na Chorwację u Scriów to chyba jak najszybsze wybudowanie trójnogów i przede wszystkim władcy umysłu, jeśli się go na początku nie ma. Na konsoli go nie ma. Wtedy musimy teleportować ich do węzłów danych NOD i rozwalić wszystkie elektrownie co jest ważne WSZYSTKIE. Bo jeśli jakieś zostawimy i zaczniemy rozwalać obeliski to jeden z nich może z powrotem się włączyć. Dzięki czemu obeliski przestaną działać, można je rozwalić i przejąć węzły danych.
I chyba najważniejsza rzecz - dobrze jest wysłać trzmiele do południowego mostu przy bazie GDI i sprowokować emitery dźwiękowe do strzału, a wtedy rozwalą one mostu. Dzięki temu GDI nie będzie mogło iść bezpośrednio do naszej bazy i będzie zmuszone iść na około przy okazji napotykając NOD i nie oni nie odbudują tego most :D. No i jeszcze jedna ważna rzecz - przeniesienie się do niebieskiego tyberium na samym początku misji. Udało mi się jakoś to przejść chociaż bez celu dodatkowego, a poza tym to już mi GDI rozwalało bazę. Masakra.
Felipe Konsul
To jak łatwa jest Granica 19 w porównaniu do Chorwacji jest śmieszne :D. Zwykle ostatnia misja jest najtrudniejsza, a tutaj to tak na prawdę jest chyba 2 najłatwiejszą z 4. Wystarczy rozwalić oba mosty jeden do naszej bazy drugi do wieży i zacząć jak najszybsze budowanie kolumn burzowych i dewastatorów i GDI jest bez szans nie ważne co by zrobiło...
Felipe Konsul
Nie ma sensu używać działa jonowego na mniejszych bazach w misji Berno. Lepiej jest po prostu rozwalić je mamutami i molochami - molochy są dobre do niszczenia kolumn burzowych, bo te nie mają tak dużego zasięgu, żeby do niech strzelać, ale przed tym poczekać żeby działo jonowe się naładowało. Po zniszczeniu jednej z baz i pojawieniu się info. o przekaźniku można go rozwalić działem jonowym i statek matka nie przyleci.
Poza tym ogólnie najgorszy jest chyba początek, bo na samym początku nie mamy emiterów dźwiękowych, które trzeba postawić na południowym zachodzie i wschodzie, żeby zatrzymać ataki z lądu, obrony plot. do niszczenia jeźdźców burzowych i jastrzębi żeby zatrzymać dewastatory. A jak to wszystko już zbudujemy to obrona staje się w miarę prosta poza tym mam wrażenie, że ataki na samym początku są mocniejsze i potem słabną, ale może to dlatego, że później mamy więcej wież, czołgów itd. więc prościej jest się bronić...
Felipe Konsul
Jeśli kiedyś przed jakimiś tam łatkami w Monachium Scrinów dostawaliśmy tylko 2 lotniskowce to twórców nieźle pogrzało. Przecież jeśli tym statkom skończą się myśliwce to stają się one praktycznie bezużyteczne. Chyba, że przed łatkami baza też była mniejsza. Ale nawet teraz kiedy poza dwoma lotniskowcami mamy 4 dewastatory plus kilka trójnogów, poszukiwaczy, jeźdźców burz czy dezintegratorów nadal można przegrać. A znowu w takiej Chorwacji u Scrinów jedyny jednostki powietrzne to jeźdźcy burz. Nie ma żadnych dewastatorów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
