Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GDI - Berno | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

GDI - Berno

Wszystko wskazuje na to, że będzie to ostatni pojedynek z obcymi - tak przynajmniej twierdzi dowództwo - GDI - Berno | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Wszystko wskazuje na to, że będzie to ostatni pojedynek z obcymi - tak przynajmniej twierdzi dowództwo. Scrinowie mają swoje centrum dowodzenia w Szwajcarii. Poczekaj cierpliwie, aż jednostki GDI znajdą się na placu boju i rozpocznij rozbudowę bazy.

Mimo, że już na starcie posiadasz dwie rafinerie, warto szybko wybudować trzecią. Gotówka przyda się do rozwijania armii, zdolnej powstrzymać nieustające ataki. Obcy będą nacierać ze wszystkich stron, dlatego linia obrony musi być bardzo szczelna na całej swojej długości.

Przede wszystkim trzeba jak najszybciej doprowadzić do produkcji Mamutów, wyposażonych w działa strumieniowe (do kupienia w centrum technologicznym). Nie inwestuj w Molochy - czołgi wygrywają na całej długości z mechami, głównie za sprawą wyrzutni rakiet, które mogą atakować cele powietrzne. Obcy będą ostro eksploatować swoje samoloty, dlatego tuż za linią Mamutów postaw działa przeciwlotnicze.

Gdy linia obrony będzie już tak rozwinięta, że poradzi sobie z większością ataków wroga, rozpocznij budowę obiektu kontrolującego działo jonowe, a następnie cierpliwie poczekaj na uruchomienie satelity.

Ogromna liczba czołgów w bazie to konieczność, jeśli chcesz ocalić siedzibę przed wojskami wroga. - GDI - Berno | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Ogromna liczba czołgów w bazie to konieczność, jeśli chcesz ocalić siedzibę przed wojskami wroga.

1 - Zniszcz platformę konstrukcyjną bazy pancernej.

Akcję ofensywną rozpocznij od zniszczenia bazy zlokalizowanej na północnym-zachodzie, która odpowiada za produkcję większości pojazdów naziemnych, używanych w walce. Ze względu na konieczność ciągłego bronienia bazy, atak lądowy nie jest wskazany. Lepiej zainwestować w bombowce typu Jastrząb lub po prostu w działo jonowe, które rozniesie wymagany budynek, a przy okazji również pół bazy, w mgnieniu oka. Jeśli zamierzasz korzystać z samolotów, weź pod uwagę dużą liczbę jednostek oraz działek przeciwlotniczych. Zniszczenie bazy doprowadzi do zmniejszenia ataków obcych drogą lądową.

4 - Zniszcz platformę konstrukcyjną bazy lotniczej.

Na wschód od Twojej placówki, zlokalizowana jest kolejna baza, tym razem lotnicza. Tutaj również trzeba wyeliminować jeden, główny budynek. W równaniu z ziemią wrogich struktur mogą pomóc Ci jednostki lądowe, które złapią drugi oddech po destrukcji poprzedniej bazy. Wymaganą do zaliczenia zadania konstrukcję możesz też zniszczyć z powietrza, lub przy użyciu działa jonowego.

2 - Zniszcz przekaźnik sygnałowy obcych.

Po zniszczeniu mniejszych placówek, przyjdzie czas na główną bazę. Poślij w tamtym kierunku jednego z Jastrzębi (wykorzystaj umiejętność Myśliwiec stratosferyczny do natychmiastowej teleportacji), a dowiesz się, że tuż za centrum dowodzenia zlokalizowany jest jeszcze jeden, niesłychanie ważny obiekt - wysyłający w przestrzeń kosmiczną tajemniczy sygnał.

Od momentu uaktywnienia zadania, będziesz mieć kilkadziesiąt sekund na zniszczenie tego budynku. Jeśli Ci się to nie uda, na ziemi pojawi się ogromny statek-matka obcych, dysponujący potężną bronią. W tym samym momencie, zadanie zostanie skreślone, a co za tym idzie, nie będziesz mógł go już zaliczyć pozytywnie.

Dokonując uderzenia rakietowego, poczekaj, aż statek-matka oddali się od bazy wroga. Twoje myśliwce unikną wówczas kontaktu z obroną przeciwlotniczą Scrinów. - GDI - Berno | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Dokonując uderzenia rakietowego, poczekaj, aż statek-matka oddali się od bazy wroga. Twoje myśliwce unikną wówczas kontaktu z obroną przeciwlotniczą Scrinów.

3 - Zniszcz statek-bazę obcych.

Otrzymasz to zadanie, jeśli w wyznaczonym terminie nie uda Ci się zniszczyć budynku w bazie obcych, który odpowiada za emitowanie tajemniczego sygnału. Statek-matka Scrinów przez krótką chwilę będzie lewitować w miejscu, a następnie ruszy w kierunku Twojej bazy.

Okręt porusza się bardzo wolno, co niewątpliwie ułatwi Ci zadanie. Najłatwiej zniszczyć go przy pomocy bombowców Jastrząb, posyłając co chwilę samoloty w kierunku obiektu (przed wydaniem rozkazu załaduj na ich pokład rakiety). Jeśli nie dysponujesz lotnictwem, możesz pokusić się o atak z ziemi w wykonaniu jednostek zdolnych do walki ze statkami powietrznymi. Bez względu na to, który sposób wybierzesz, okręt musi zostać unicestwiony, zanim zdoła dotrzeć do Twojej bazy.

1 - Zniszcz platformę konstrukcyjną bazy głównej.

Ostateczny cios obcym zadasz niszcząc ich centrum dowodzenia. Budynek można unicestwić zarówno z lądu, jak i z powietrza - wszystko zależy od Twojej inwencji. Niecierpliwym polecam użycie działa jonowego. Jedno uderzenie z orbity likwiduje problem raz na zawsze.