Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nod - Wieża Kane'a | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Nod - Wieża Kane'a

1 - Broń generatorów fazowych obcych - Nod - Wieża Kanea | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

1 - Broń generatorów fazowych obcych.

Ostatnią misję w kampanii Bractwa Nod rozpoczynasz w lewym, dolnym rogu mapy. Z racji tego, że pierwszy atak wojsk GDI nastąpi już po kilkudziesięciu sekundach, musisz działać niezwykle szybko. Zacznij od budowy laboratorium technicznego i dodatkowego kombajnu. W tym samym czasie wyprodukuj emisariusza, który założy kolonię w pobliżu pola Tyberium na północ od Twojej bazy. Postaw tu rafinerię, zapewniającą dodatkowe źródło dochodu.

Nie trać czasu na jednostki, tylko buduj umocnienia. Do obrony przed GDI wystarczy jedna szatkownica oraz dwa obeliski światła. Wieżyczki postaw w pobliżu pola Tyberium na wschodzie, to właśnie tutaj pojawiać będą się wszystkie wrogie jednostki. Ataki będą falowe - najpierw nadciągnie piechota, a potem kilka czołgów typu Drapieżca.

GDI będzie atakować ze wschodu. Dwa obeliski i jedna szatkownica wystarczy, żeby powstrzymać wrogów. - Nod - Wieża Kanea | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
GDI będzie atakować ze wschodu. Dwa obeliski i jedna szatkownica wystarczy, żeby powstrzymać wrogów.

Zbudowany przez obcych generator szczelinowy może dokonać ogromnych spustoszeń w Twojej bazie, dlatego musisz go zdobyć, zanim zostanie użyty w akcji. W tym celu wytrenuj inżyniera i skieruj go na północ, do kontrolującego broń budynku. Scrinowie nie będą atakować przejętej konstrukcji, ale GDI jak najbardziej, dlatego uważnie obserwuj, co dzieje się w tej okolicy. Strata cennego narzędzia zagłady wskutek nieuwagi będzie niewybaczalnym błędem.

Zadbawszy o ochronę bazy, postaw wieżę łączności i wyprodukuj komplet bombowców Vertigo. Teraz skup się na tworzeniu armii złożonej z wojsk lądowych (Awatary i czołgi maskujące, wsparte kilkoma oddziałami Cienia), które już niebawem ruszą w odsiecz atakowanej bazie obcych. Nie zapomnij również o świątyni Nod - lepiej uzyskać dostęp do bomby atomowej tak szybko, jak to tylko możliwe.

1 - Zdobądź 3 molochy GDI.

Obcy będą odpierać z różną skutecznością najazdy wojsk GDI, ale w walce z Molochami są zupełnie bezradni. Maszyny wroga pojawią się na wzgórzu w centrum krainy i rozpoczną ciężkie bombardowanie generatorów. Wykorzystując bombowce Vertigo, pozbądź się mechów. Do zniszczenia jednostki potrzebne będą aż dwa pociski, dlatego też samoloty zostaną zmuszone do kilku nalotów.

Gdy wszystkie Molochy padną, zbombarduj stacjonujący nieopodal oddział szturmowców. Wytrenuj trzech sabotażystów i za pośrednictwem transportowców przewieź ich na wzgórze. Przejmij trzy skorupy, aby zaliczyć zadanie bonusowe.

Po kilku minutach rozgrywki ataki GDI na bazę obcych przybiorą na sile. Gdy zauważysz, że robi się naprawdę gorąco, skieruj wyprodukowane jednostki w pobliże generatorów. Rozwal oponentów i czekaj cierpliwie na kolejne wojska wroga. W międzyczasie przyślij emisariusza, który w okolicy kluczowych budynków założy placówkę. Wzmocnij linię obrony wieżyczkami - przyda się szatkownica, obelisk i kilka stanowisk ochrony przeciwlotniczej.

Musisz zniszczyć atakujące bazę obcych Molochy, zanim zrównają z ziemią wszystkie generatory ochronne. - Nod - Wieża Kanea | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Musisz zniszczyć atakujące bazę obcych Molochy, zanim zrównają z ziemią wszystkie generatory ochronne.

2 - Zniszcz centra sterowania działem jonowym, należące do GDI.

GDI nie zamierza poddać się łatwo i do zlikwidowania wieży spróbuje użyć działa jonowego. Zniszczenie budynku kontrolującego satelitę to drugie i zarazem ostatnie zadanie bonusowe. Można je zaliczyć w niezwykle prosty sposób - stosując bombę atomową.

2 - Zniszcz bazy należące do GDI.

Zabezpieczywszy bazę obcych, przygotuj się do zniszczenia siedzib głównego wroga. Placówki zmiękcz generatorem szczelinowym oraz pociskiem jądrowym, o ile załadował się ponownie. To co ocaleje z pogromu, bez problemu rozwalisz przy pomocy wojsk lądowych...