Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nod - Wybrzeże Atlantyku | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Nod - Wybrzeże Atlantyku

Kane żąda zniszczenia wszystkich stanowisk artylerii, które GDI zbudowało wzdłuż wybrzeża Oceanu Atlantyckiego - Nod - Wybrzeże Atlantyku | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Kane żąda zniszczenia wszystkich stanowisk artylerii, które GDI zbudowało wzdłuż wybrzeża Oceanu Atlantyckiego. W wykonaniu tego zadania pomoże Ci mała placówka Bractwa, położona w lewym, dolnym rogu mapy, a także kilka nowych, udostępnionych przez przywódcę technologii.

Rozpocznij rozbudowę bazy od stworzenia kolejnej rafinerii, którą postaw nieopodal pola na południu. Dysponując dwoma kombajnami, zapewnisz sobie odpowiednią ilość gotówki do rozwinięcia sił zbrojnych. Zadbaj o ochronę swojej siedziby przed wrogami, konstruując kilka wieżyczek obronnych i czołgów typu Skorpion. Te ostatnie powinny jak najszybciej doczekać się udoskonalenia w postaci dział laserowych - kupisz je w laboratorium technicznym.

Zabierz prezent w postaci skrzynek z dodatkowymi funduszami, które leżą na pobliskim wzgórzu. Na miejsce (czerwony punkt X na powyższej mapce) dostaniesz się oddziałem Cienia, mającym na swoim wyposażeniu lotnie.

Wschodnia część bazy jest silnie chroniona przez baterie przeciwlotnicze. Zniszcz je, żeby udostępnić bombowcom Vertigo możliwość ataku na pozostałe stanowiska artylerii GDI. - Nod - Wybrzeże Atlantyku | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Wschodnia część bazy jest silnie chroniona przez baterie przeciwlotnicze. Zniszcz je, żeby udostępnić bombowcom Vertigo możliwość ataku na pozostałe stanowiska artylerii GDI.

1 - Zniszcz stanowisko artylerii GDI.

Wykorzystaj otrzymane na początku zmagań bombowce do zniszczenia pierwszego stanowiska artylerii. Chroniące budynek jednostki wroga ruszą w kierunku siedziby Bractwa, ale nie powinny one stanowić problemu dla Twojej linii obrony. O wiele większe zagrożenie niosą ze sobą ataki wojsk naziemnych z położonej na północnym-wschodzie bazy, które GDI rozpocznie po utracie artylerii. Jeśli zajdzie taka konieczność, wzmocnij swoje siły kolejnymi wieżami i czołgami typu Skorpion.

Widząc pogarszającą się sytuację, dowództwo przyśle posiłki w postaci śmigłowców typu Jad. Wykorzystaj je do ataku na Orki, które zawitają w Twojej bazie. Otrzymasz również możliwość tworzenia czołgów maskujących, ale na razie z niej nie korzystaj. Pieniądze lepiej wykorzystać na produkcję czołgów Skorpion oraz dodatkowej wieży łączności z bombowcami Vertigo.

1 - Zniszcz plac budowy należący do GDI.

Akcję ofensywną rozpocznij od wyłączenia z gry bazy GDI, która produkuje atakujące Cię jednostki. Wykorzystaj fakt, że obiekt nie jest chroniony przez baterie przeciwlotnicze i dokonaj serii nalotów w wykonaniu bombowców Vertigo. Najpierw pozbądź się placu budowy (zaliczysz przy okazji zadanie bonusowe), a potem rozwal wszystkie fabryki produkujące pojazdy oraz koszary.

2 - Zniszcz stanowisko artylerii GDI, znajdujące się na wschodzie.

Zapewniwszy sobie spokój, skieruj liczną grupę czołgów typu Skorpion na wschód, w kierunku kolejnego stanowiska artylerii. Równaj z ziemią wszystkie budynki, jakie napotkasz na swojej drodze, a zwłaszcza baterie przeciwlotnicze, blokujące dostęp do wybrzeża. Na końcu pozbądź się głównej wieży, dzięki czemu zaliczysz kolejny etap głównego zadania.

Zniszczenie bazy GDI to zadanie nieobowiązkowe, ale warto je zaliczyć, gdyż wróg pozbawiony fabryk pojazdów przestanie atakować Twoją siedzibę. - Nod - Wybrzeże Atlantyku | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Zniszczenie bazy GDI to zadanie nieobowiązkowe, ale warto je zaliczyć, gdyż wróg pozbawiony fabryk pojazdów przestanie atakować Twoją siedzibę.

2 - Zniszcz lotniskowiec GDI.

Gdy południowe terytorium stanie się wolne od ochrony przeciwlotniczej, wydaj rozkaz swoim samolotom do odkrycia terenu w południowo-wschodniej części mapy. Otrzymasz zadanie bonusowe, którego celem jest zatopienie lotniskowca GDI. W akcji użyj bombowców Vertigo.

3 - Zniszcz platformę remontową, zanim dotrze do stanowiska artylerii.

GDI będzie próbować umocnić obronę ostatniego stanowiska artylerii za pomocą jednostki naprawczej, która pojawi się na południowym-zachodzie. Aby wykonać to zadanie, musisz zniszczyć pojazd, zanim dotrze on do celu podróży. W operacji tej użyj czołgów typu Skorpion lub zbombarduj wehikuł z powietrza.

3 - Zniszcz stanowisko artylerii GDI, znajdujące się na północnym wschodzie.

Ostatnie stanowisko artylerii jest bardzo silnie chronione. Operację lądową utrudnia teren, dający bunkrom sporo czasu na ostrzelanie Twoich jednostek. Z kolei bombowce Vertigo zagrożone są atakami myśliwców Jastrząb, które będą posyłać w ich kierunku pociski rakietowe. Proponuję dokonać ostatniego uderzenia, nie oglądając się na ewentualne straty. Kilka bomb z pewnością dosięgnie celu, a ocalałe Skorpiony dopełnią dzieła zniszczenia.