Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GDI - Strefa Zero | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium poradnik Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

GDI - Strefa Zero

Zakończenie kampanii GDI będzie miało miejsce we Włoszech, na północ od nieistniejącego już miasta, które pod koniec dwudziestego wieku nosiło nazwę Rzym - GDI - Strefa Zero | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry

Zakończenie kampanii GDI będzie miało miejsce we Włoszech, na północ od nieistniejącego już miasta, które pod koniec dwudziestego wieku nosiło nazwę Rzym. Celem ostatniej misji jest zlikwidowanie węzła kontroli obcych. Dowództwo podejrzewa, że budynek łączy się z obecnością Scrinów na Ziemi. Jego zniszczenie pozwoli na pozbycie się stworów raz na zawsze.

Rozpocznij rozbudowę bazy od trzech rafinerii. Na starcie otrzymałeś co prawda ogromną ilość pieniędzy, ale zapas gotówki szybko się skończy. Wykorzystaj fakt, że obok placu budowy stoi dźwig, pozwalający tworzyć dwie konstrukcje naraz.

Musisz jak najszybciej wybudować centrum technologiczne i rozpocząć produkcję Mamutów. Czołgi ustaw na zachodzie - to właśnie tutaj pojawią się pierwsi wrogowie. Po kilku minutach zmagań powinieneś już dysponować ulepszeniem w postaci dział strumieniowych, a także budynkiem odpowiedzialnym za obsługę działa jonowego.

Generator szczelinowy ułatwi Ci dalsze zmagania, dlatego utrzymaj ten budynek przy życiu. - GDI - Strefa Zero | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Generator szczelinowy ułatwi Ci dalsze zmagania, dlatego utrzymaj ten budynek przy życiu.

1 - Przejmij superbroń wroga.

Gdy w bazie wroga znajdującej się na zachodzie powstanie generator szczelinowy (superbroń obcych), wyślij w tamtym kierunku kilka Mamutów oraz inżyniera na pokładzie Transportera. Musisz przejąć budynek zanim Scrinowie skorzystają z tego potężnego środka zagłady. Masz na to dokładnie siedem minut od momentu uaktywnienia broni.

Przejąwszy broń, zniszcz budynki zlokalizowane w najbliższej okolicy i pozostaw Mamuty w tym miejscu. Wzmocnij obronę działami przeciwlotniczymi - wróg straci mnóstwo środków, żeby wykurzyć Cię z tej części mapy, ale jego starania spełzną na niczym.

Generator szczelinowy to nie jedyny problem, jaki napotkasz w trakcie misji. Swoją superbroń tworzy również Nod - mowa oczywiście o rakiecie jądrowej. Bractwo skonstruuje świątynię dokładnie na środku mapy (biały punkt A oznaczony na powyższej mapce). Uaktywnienie pocisku zajmie sługom Kane'a siedem minut - to wystarczająca ilość czasu, żeby zmieść obiekt z powierzchni ziemi. Najlepiej użyć bombowców Jastrząb, które zbombardują cel bez strat własnych (w okolicy nie ma wież przeciwlotniczych, jedynie obeliski światła).

2 - Zmień kurs statku na bazę Nod.

Drugie zadanie bonusowe związane jest ze zniszczeniem statku-matki, który w pewnym momencie rozgrywki rozpocznie lot w kierunku Twojej bazy. Dowództwo zaproponuje, żeby wrogi okręt skierować wprost do siedziby Bractwa. Aby tego dokonać, zbombarduj dwie wieże zakłócające, położone na północnym-wschodzie mapy. Pole oferujące niewidzialność zostanie wyłączone, dzięki czemu placówka straci swój parasol ochronny. Obcy chętnie skorzystają z wiedzy o położeniu bazy wroga, z którym prowadzą zażarty bój od początku zmagań.

2 - Pokonaj oddziały Nod.

Czas rozprawić się z przeciwnikami. Zacznij od Bractwa Nod, którego baza zlokalizowana jest w prawym, górnym rogu mapy. Nie musisz równać z ziemią wszystkich struktur - wystarczy pozbyć się placu budowy, aby uznać wroga za pokonanego. W ataku wykorzystaj bombowce Jastrząb, uważając na otaczające obiekt działa przeciwlotnicze. Jeśli dysponujesz naładowanym działem jonowym, użyj go do zmiękczenia budowli.

Wyślij statek-matkę Obcych do bazy Nod. Niech żołnierze Bractwa martwią się, co zrobić z tym okrętem. - GDI - Strefa Zero | Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium - Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Wyślij statek-matkę Obcych do bazy Nod. Niech żołnierze Bractwa martwią się, co zrobić z tym okrętem.

1 - Zniszcz węzeł kontroli obcych.

Węzeł kontroli obcych zlokalizowany jest w lewym, górnym rogu mapy. Do jego zniszczenia proponuję wykorzystać kilka eskadr bombowców Jastrząb. Nie musisz przejmować się stratami własnymi. Nawet jeśli nie uda Ci się rozwalić budynku w pierwszym podejściu, poczekaj na nowe samoloty lub dokończ dzieła za pomocą działa jonowego. Również w tym wypadku możesz całkowicie zignorować obecność wielu innych konstrukcji stworzonych przez obcych. Niszczenie całej bazy nie jest konieczne do ukończenia zmagań.

Alternatywne zakończenie kampanii

Zniszczenie bazy obcych z użyciem tradycyjnych środków zagłady to nie jedyna możliwość ukończenia zmagań po stronie GDI. Autorzy przygotowali również drugi zestaw przerywników filmowych. Aby je zobaczyć, należy użyć w trakcie ostatniej misji bomby z płynnym Tyberium. Ta potężna broń zostanie Ci ofiarowana za darmo w trakcie zmagań. Tylko od Ciebie zależy, czy zakończysz scenariusz zgodnie z kodeksem honorowym GDI, czy też pozbędziesz się najeźdźców z kosmosu, zabijając przy okazji około 25 milionów niewinnych obywateli Europy.